Przeszłość autobusów szkoleniowych i gospodarczych MZA.

Moderatorzy: JacekM, Dantte

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 22 sie 2006, 23:29

Survival - survivalem, ale wtedy wracamy do punktu wyjścia....

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 22 sie 2006, 23:31

fraktal pisze:Survival - survivalem, ale wtedy wracamy do punktu wyjścia....
Pozostaje 9002 z tradycjami.

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 22 sie 2006, 23:34

Jakimi tradycjami? On nic nie ma oryginalnego w sobie poza barwami #-o

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 22 sie 2006, 23:36

Flash8222 pisze:Jakimi tradycjami? On nic nie ma oryginalnego w sobie poza barwami #-o
Te barwy to tradycja i na szkolenie jak znalazł.

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 22 sie 2006, 23:37

A co to za autobus? Jakoś się trochę pogubiłem.... To dlatego pewnie, że jest późno... albo brakuje mi stosownej wiedzy ;-) .

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 22 sie 2006, 23:39

fraktal pisze:A co to za autobus? Jakoś się trochę pogubiłem.... To dlatego pewnie, że jest późno... albo brakuje mi stosownej wiedzy ;-) .
Taki tam biało czerwony ikarusik przegubowy zrobiony na lata osiemdziesiate.

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 22 sie 2006, 23:40

Może to ten Ikarus w malowaniu z lat 80?

[ Dodano: 2006-08-22, 23:41 ]
No właśnie, domyśliłem się w końcu, nie widząc Twojej odpowiedzi.

[ Dodano: 2006-08-22, 23:46 ]
Ale on nie jest niskopodłogowy, a MZA powinno mieć niskopodłogowca do szkoleń.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 23 sie 2006, 12:17

jacek pisze:Co mu się tam takiego wypaliło,że nie może jeżdzić w ruchu liniowym?
Spaliła się cała tylna część pojazdu z siedzeniami "do siebie" między drugimi, a trzecimi drzwiami włącznie. Swego czasu umieściłem nawet linka do zdjęć z miejsca pożaru, na której uwieczniona była cała akcja Strażaków :roll:
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 23 sie 2006, 12:53

zaciszanin pisze:
jacek pisze:Co mu się tam takiego wypaliło,że nie może jeżdzić w ruchu liniowym?
Spaliła się cała tylna część pojazdu z siedzeniami "do siebie" między drugimi, a trzecimi drzwiami włącznie. Swego czasu umieściłem nawet linka do zdjęć z miejsca pożaru, na której uwieczniona była cała akcja Strażaków :roll:
O to nie przelewki.
Czy remont,który pozwolił mu wejść na etat autobusu szkoleniowego,był na tyle solidny,że w jakiejś przyszłości mógłby wejść na obsługę linii.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 24 sie 2006, 1:08

Taka to już świecka tradycja, że (zazwyczaj) powypadkowy pojazd po remoncie przechodzi do ośrodka szkolenia kierowców. Nie wiem czy jest to związane z przesądem, czy z przezornością przed awaryjnością, w każdym razie w dobie uniskopodłogowiania taboru komunikacji miejskiej taki egzemplarz jest wręcz konieczny :-k
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 24 sie 2006, 22:45

zaciszanin pisze:Taka to już świecka tradycja, że (zazwyczaj) powypadkowy pojazd po remoncie przechodzi do ośrodka szkolenia kierowców. Nie wiem czy jest to związane z przesądem, czy z przezornością przed awaryjnością, w każdym razie w dobie uniskopodłogowiania taboru komunikacji miejskiej taki egzemplarz jest wręcz konieczny :-k
Jesli jest konieczny to ok,znalazł sie kozioł ofiarny pod szyldem 8727.
W tradycje i przesad nie uwierze,bo mi to smierdzi zabobonami.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 24 sie 2006, 23:06

Przykład 3322 mówi sam za siebie ;)

zadzior
Posty: 146
Rejestracja: 30 gru 2005, 11:19
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Post autor: zadzior » 25 sie 2006, 11:31

jacek pisze:
Flash8222 pisze:Wszystkie autobusy które są Naukami Jazdy mają dodatkowy pedał hamulca dla Instruktora.
Skoro miały go 3322 ,6330 i wróciły do ruchu liniowego ,więc jaki problem żeby wrócił 8727?
Zaraz, zaraz, mieszacie. 3322 nie mieał tego szkoleniowego ustrojsywa i mógł sobie jeździć na liniach z marszu. A 9001/8727 ma i żeby mógł jeździć, to trza go przerobic. I tu jest cała różnica.

pzdr
zadzior

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 26 sie 2006, 9:52

To zaczynam nie chciało mi się wcześniej a dzisiaj mam ochote.

Numer / ex / rok adaptacij - rok kasacji lub powrotu do ruchu / uwagi

9001 / ex 674 / ( 88 - 90 ) powrót do liniowego ( 810 ) w 1996 roku na ( 413 ) skasowany w 2004 roku.
9001" / ex 2404 / ( 96 - 03 ) kasacja
9001'" / ex 3608 / ( 05 - 05 ) powrót do liniowego ( 3322 ) nadal jeździ
9001"" / ex 8727 / ( 06 - xx ) nadal
9002 / ex 675 / ( 88 - 92 ) powrót do liniowego ( 17 ) skasowano go w 1997 roku.
9002" / ex 2600 / ( 96 - xx ) nadal
9003 / ex 676 / ( 88 - 92 ) powrót do liniowego ( 1007 ) nadal jeździ .
9003" / ex 2602 / ( 05 - xx ) nadal
9004 / ex 864 / ( 85 - 92 ) powrót do liniowego ( 1242 ) skasowano go w 1998 roku.
9005 / ex 677 / ( 88 - 92 ) powrót do liniowego ( 1013 ) skasowano go w 1997 roku.
9006 / ex 678 / ( 88 - 92 ) powrót do liniowego ( 1093 ) skasowano go w 1997 roku.
9006" / ex 2414 / ( 95 - 99 ) powrót do liniowego ( 2049 ) skasowano go w 2006 roku.
9007 / ex 2001 / ( 79 - 91 ) kasacja
9008 / ex 245 / ( 84 - 90 ) na składaka
9008" / ex 9008 / ( 90 - 96 ) kasacja
9009 / ex 246 / ( 84 - 90 ) na składaka
9009" / ex 9009 / ( 90 - 02 ) do bydgoszczy
9010 / ex 247 / ( 84 - 93 ) powrót do liniowego ( 1075 ) skasowano go w 2003 roku.
9011 / ex 248 / ( 84 - 93 ) powrót do liniowego ( 615 ) skasowano go w 1998 roku.
9012 / ex 2002 / ( 79 - 89 ) kasacja
9013 / ex 865 / ( 85 - 92 ) na składaka
9013" / ex 9013 / ( 92 - 99 ) kasacja
9014 / ex 866 / ( 85 - 92 ) na składaka
9014" / ex 9014 / ( 92 - 96 ) kasacja
9015 / ex 2332 / ( 85 - 92 ) kasacja
9016 / ex 2853 / ( 85 - 93 ) kasacja
9017 / ex 2892 / ( 85 - 91 ) kasacja
9018 / ex 2003 / ( 79 - 92 ) kasacja
9020 / ex 14 / ( 85 - 92 ) kasacja
9021 / ex 2790 / ( 87 - 92 ) kasacja
9021" / ex 5521 / ( 99 - xx ) nadal
9022 / ex 16 / ( 84 - 92 ) kasacja
9024 / ex 237 / ( 84 - 92 ) powrót do liniowego ( 802 ) w 94 na r9 skasowany w 2001 roku
9025 / ex 238 / ( 84 - 92 ) powrót do liniowego ( 402 ) skasowano go w 1998 roku.
9026 / ex 239 / ( 84 - 93 ) powrót do liniowego ( 628 ) skasowano go w 2001 roku.
9027 / ex 240 / ( 84 - 92 ) powrót do liniowego ( 812 ) skasowano go po wypadku w 1995 roku.
9028 / ex 241 / ( 84 - 90 ) na składaka
9028" / ex 9028 / ( 90 - 96 ) kasacja
9056 / ex 2558 / ( 98 - 06 ) kasacja
9057 / ex 6330 / ( 97 - 99 ) powrót do liniowego ( 2 ) teraz ( 623 )
9058 / ex 232 / ( 83 - 92 ) powrót do liniowego ( 1052 ) skasowano go w 1996 roku.
9058" / ex 1202 / ( 97 - xx ) nadal
9059 / ex 233 / ( 83 - 93 ) powrót do liniowego ( 1097 ) teraz ( 1236 ) jeździ
9059" / ex 209 / ( 93 - xx ) nadal
9060 / ex 234 / ( 83 - xx ) nadal najdużej jeżdząca nauka jazdy od 1983 roku.
9061 / ex 235 / ( 83 - 94 ) powrót do liniowego ( 1403 ) skasowano go w 2001 roku.
9061" / ex 719 / ( 99 - xx ) nadal
9062 / ex 236 / ( 83 - 93 ) powrót do liniowego ( 630 ) skasowano go w 2001 roku.
9062" / ex 287 / ( 05 - xx ) nadal
9063 / ex 288 / ( 05 -xx ) nadal

Miłej lektury.

Gospodarcze może dzisiaj wieczorem.

[ Dodano: 2006-08-26, 10:04 ]
Do moderatorów czy w tym temacie który tyczy się osk można wrzucić listę gospodarczych ikarusów .
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 26 sie 2006, 12:25

beni pisze:9062" / ex 286 / ( 05 - xx ) nadal
9063 / ex 287 / ( 05 -xx ) nadal.
Przypomniawszy sobie - #9063 nie jest dawnym #0288 :?:

Z tego po pamiętam, to od dłuższego czasu nie było wozu #0286, dlatego chyba #0287 to #9062, a #0288 to #9063 #-o
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

ODPOWIEDZ