Pochwały i Nagany - 2007

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 20 sty 2007, 11:04

Hieronim pisze:Ten dokument mówi o obiektach mostowych. A co z czym ma wspólnego jaka definicja to sprawa drugorzędna.
Niestety ale nic innego w tej sprawie nie udało mi się znaleźć. Może mam słaby researching :-" :-"

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 20 sty 2007, 11:09

Proboszcz pisze:Niestety ale nic innego w tej sprawie nie udało mi się znaleźć.
http://www.abc.com.pl/serwis/du/1999/0430.htm paragraf 119.
xxx

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 20 sty 2007, 11:15

Hieronim pisze:Kierowca może nawet nie wiedzieć ile brygad dyspozytor musi wysłać i ile jest niesprawnych wozów. Więc nie wciskaj kitu, że kierowca wie wszystko o pracy dyspozytora.
no tak...tylko,z tym że przy przykładowym głosowaniu na najlepszego dyspozytora głos kierowców powinien być najważniejszy,gdyż dyspozytor w swojej pracy nacześciej(by nie napisac tylko)ma styczność z kierowcami...

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 20 sty 2007, 11:17

Hm, no ok. Ale tutaj definicji zatoki autobusowej nie znalazłem, a jedynie jakie warunki musi spełniać. Chodziło mi jedynie o to, że zatoka autobusowa to specjalnie wydzielone miejsce na drodze i takie jest na przystanku Zamieniecka 04 tak więc moim zdaniem kierowca wozu 8033 -> 4/158 złamał PRD wyjeżdżając bez kierunkowskazu z zatoki. Zresztą nie jest przypadkiem tak, że nawet jeśli nie ma wyznaczonego miejsca to autobus z przystanku powinien wyjeżdżać z kierunkowskazem??

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 20 sty 2007, 11:18

Santos pisze:no tak...tylko,z tym że przy przykładowym głosowaniu na najlepszego dyspozytora głos kierowców powinien być najważniejszy,gdyż dyspozytor w swojej pracy nacześciej(by nie napisac tylko)ma styczność z kierowcami...
Ale jego celem pracy nie jest wkupywanie się w łaski kierowców. Celem jest realizacja planu i minimalizacja zakłóceń w pracy pojazdów. Dobre stosunki z kierowcami są tylko narzędziem do osiągnięcia celu.
xxx

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 20 sty 2007, 11:23

Hieronim pisze:Dobre stosunki z kierowcami są tylko narzędziem do osiągnięcia celu.
Popieram. Niektórzy dyspozytorzy osiągają cel będąc w złych stosunkach z kierowcami...

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 20 sty 2007, 11:26

Proboszcz pisze:Hm, no ok. Ale tutaj definicji zatoki autobusowej nie znalazłem, a jedynie jakie warunki musi spełniać. Chodziło mi jedynie o to, że zatoka autobusowa to specjalnie wydzielone miejsce na drodze i takie jest na przystanku Zamieniecka 04 tak więc moim zdaniem kierowca wozu 8033 -> 4/158 złamał PRD wyjeżdżając bez kierunkowskazu z zatoki. Zresztą nie jest przypadkiem tak, że nawet jeśli nie ma wyznaczonego miejsca to autobus z przystanku powinien wyjeżdżać z kierunkowskazem??
Kierowca ruszając z każdego przystanku, nawet bez wydzielonej zatoki jest zobowiązany zasygnalizować to kierunkowskazem.

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 20 sty 2007, 11:29

Jak jest zatoka lub powierzchnia wydzielona linią krawędziową - włączamy kierunkowskaz. A jak nie, to zdania są podzielone. Ja włączam.
xxx

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 20 sty 2007, 11:44

Proboszcz pisze:Niektórzy dyspozytorzy osiągają cel będąc w złych stosunkach z kierowcami...
i w razie jakiegośkolwiek braku kierowców na poszczególnych zajezdniach,gdy dyspozytorzy próbują ściągnąć kierowców z wolnego,ci po prostu ich olewają...tak więc odpowiedni kontakt między dyspozytorem a kierowcą jest niezbędny

705
Zbanowany
Posty: 329
Rejestracja: 05 wrz 2006, 19:06
Lokalizacja: TARCHOMIN

Post autor: 705 » 20 sty 2007, 13:42

Proboszcz pisze:Hm, no ok. Ale tutaj definicji zatoki autobusowej nie znalazłem, a jedynie jakie warunki musi spełniać. Chodziło mi jedynie o to, że zatoka autobusowa to specjalnie wydzielone miejsce na drodze i takie jest na przystanku Zamieniecka 04 tak więc moim zdaniem kierowca wozu 8033 -> 4/158 złamał PRD wyjeżdżając bez kierunkowskazu z zatoki. Zresztą nie jest przypadkiem tak, że nawet jeśli nie ma wyznaczonego miejsca to autobus z przystanku powinien wyjeżdżać z kierunkowskazem??

Panowie nie wiem po co ta dyskusja... Sprawa jest bardzo prosta. Kawalek za tym przystankiem ta pseudo zatoka sie konczy "wjezdzajac nas pas glowny, lewy" niewiem jak to nazwac w kazdym badz razie ten pas konczy sie tam wiec... KIERUNKOWSKAZ POWINIEN BYC WLACZONY, bo autobusem kiero wlacza sie do ruchu, a dla dociekliwych moze byc ze zmienia pas... Poprawcie mnie jesli nie mam racji... I POCHWALA tutaj dla Proboszcza :grin: Za znajomosc KRD :grin:

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 20 sty 2007, 14:21

Santos pisze:
Proboszcz pisze:Niektórzy dyspozytorzy osiągają cel będąc w złych stosunkach z kierowcami...
i w razie jakiegośkolwiek braku kierowców na poszczególnych zajezdniach,gdy dyspozytorzy próbują ściągnąć kierowców z wolnego,ci po prostu ich olewają...tak więc odpowiedni kontakt między dyspozytorem a kierowcą jest niezbędny
oczywiście, że dobry kontakt na linii kierowca dyspozytor jest potrzeby zarówno dla jednego jak i drugiego ale to wcale nie przesądzi o tym, który z dyspozytorów jest najlepszy bo w pracy dyspozytora naważniejsze jest wysłać odpowiedni wóz i kierowcę na linię. I co z tego, że dyspozytor żyje w świetnych relacjach z kierowcami jak się okaże, że np. 1 stycznia nie przyjdzie mu bardzo wuelu kierowców bo wezmą sobie urlop. Jeśli dyspozytor operując pewną grupą ludzi poradzi sobie z wysłaniem wszystkich brygad to właśnie on będzie najlepszy. Często dyspozytor, którego nie lubią kierowcy bo wysyła np. ich wozy na inne linie jest najlepszy bo dzięki swoim decyzjom nie ma problemów taborowych. Wiadomo, że nie można tego robić nagminnie ale jeśli nie ma innego wyjścia to trzeba wysłać wóz na inną linię niż jego właściciela.
Uległość dyspozytorów kierowcom widzimy w momencie gdy na jednej linii jeździ 18 metrowy pojazd (pomimo, że może być krótszy) a na inną linię nie można wysłać przeguba bo go brakuje na zajezdni i wyjeżdża np. sztywniak.

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 20 sty 2007, 22:08

NAGANA dla kierowców wozów 5743 i 5732 -> 162 A i 5121 -> 3/189 B za jazdę bez włączonych świateł mijania

NAGANA dla kierowcy wozu 6915 -> 1/717 B za jazdę z włączonymi światłami przeciwmgielnymi przy braku zamglenia

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 21 sty 2007, 15:39

Z wczoraj:
Nagana dla kierowcy wozu 5003 -> 521 za umożliwienie kierowcy wozu 8420 -> 521 palenie papierosów w przedziale pasażerskim Ikarusa z R10 na pętli Szczęśliwice.

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 22 sty 2007, 19:50

NAGANA dla kierowcy wozu 3359 -> 500 B za zbyt brawurową jazdę mogącą spowodować uszkodzenie wozu, a także kilka ostrych hamowań

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7773
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 22 sty 2007, 21:22

Pochwała dla 09B/301 - 624 za ładne dociskanie poczciwego lewarka, aż żal było wysiadać ;)
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Zablokowany