Strona 5 z 73

: 17 sty 2008, 21:45
autor: Bastian
17 nie było strzelone na wariata. Te częstotliwości zależą od tego, gdzie te tramwaje mają się mijać. Muszę tylko sprawdzić, czy to rzeczywiście 17.

@ Glon: akurat przez te dwa tygodnie miałem ze sprawą 20 do czynienia już nie raz. Nie wiem, co robi dyspozytor na Kole, ale skoro wypuszcza stamtąd wozy 3 minuty po poprzednich, to na co liczy?

: 17 sty 2008, 21:47
autor: Glonojad
Skoro miałeś do czynienia, to nie opowiadaj o nie wyrabianiu się. Od razu dajcie 6 minut może na ostatni odcinek i narzekajcie na "nie umiejące się wyrobić TW"...

[ Dodano: 2008-01-17, 21:53 ]
A dyspozytor dał ciała, bo powinien przepuścić kurs, bo przy zerowej rezerweie opóźnienia nie da się nadrobić. No, ale widać uważał, że spółka mniej straci na kursach spóźnionych niż niewykonanych.

: 17 sty 2008, 22:04
autor: Bastian
inż. Glonojad pisze:Od razu dajcie 6 minut może na ostatni odcinek
Tu się przecież zgadzam, że powinno być 6. A zgadnij, Watsonie, skąd mi się wzięło 12? Mnie dodawania uczyli w podstawówce... :P
inż. Glonojad pisze:A dyspozytor dał ciała, bo powinien przepuścić kurs, bo przy zerowej rezerweie opóźnienia nie da się nadrobić.
Dziś, wczoraj, kilka dni temu... Tam się takie cuda dzieją na codzień, w tym sęk. Niewątpliwie coś tu jest niedogadane, nie twierdzę, że tylko z winy TW.

: 17 sty 2008, 22:09
autor: Glonojad
Bastian pisze:
inż. Glonojad pisze:Od razu dajcie 6 minut może na ostatni odcinek
Tu się przecież zgadzam, że powinno być 6. A zgadnij, Watsonie, skąd mi się wzięło 12? Mnie dodawania uczyli w podstawówce... :P
Cały odcinek cwaniaku, tam i z powrotem.

I to Ty pisałeś o tramwajach które "nie umieją' zrobić tego w 10 minut... przerażony jestem zmianami, jakie u Kolegi widzę ostatnio- czekam tylko na pierwsze pienia o wspaniałości trójskładów, których TW ze złośliwości czystej nie lubią :p

: 17 sty 2008, 22:15
autor: Bastian
Nie. Zwolennikiem trójskładów nie zamierzam zostać. Co nie zmienia faktu, że już wiem, skąd się wzięły. O ile to prawda, rzecz jasna :P

Co do tramwajów - ja się nie zgadzam, że "powinny się wyrobić w 10", bo sam spostrzegłem, że w rozkładzie jest 11. Przecież to ja proponuję 12 minut. 20 nic nie da, bo nie jest krotnością 6, chyba, że chcecie tam dodać brygadę.

Jeszcze jednym wyjściem jest częściowe przeniesienie postojów z Koła na Boernerowo, nad tym muszę się jeszcze zastanowić.

: 17 sty 2008, 22:19
autor: pawcio
Nic Ci to nie da. Nie uciekniesz przed 15-minutowymi postojami na Kole, wiec dodatkowe postoje na Boernerowie będą tylko pożerać brygady.

: 17 sty 2008, 22:21
autor: MeWa
a z czego wynikają 15-minutowe postoje na Kole?

: 17 sty 2008, 22:22
autor: pawcio
Z przepisów Kodeksu pracy, a za chwilę (czyt. 01.01.2009) z Ustawy o czasie pracy kierowców.

: 17 sty 2008, 22:24
autor: Bastian
pawcio pisze:Nie uciekniesz przed 15-minutowymi postojami na Kole
Ale sam widzisz, że one są 15-minutowe tylko w teorii.

: 17 sty 2008, 22:25
autor: pawcio
A wiesz, że ww. wspomniane ustawy mają to w poważaniu?

: 17 sty 2008, 22:26
autor: MeWa
pawcio pisze:Z przepisów Kodeksu pracy, a za chwilę (czyt. 01.01.2009) z Ustawy o czasie pracy kierowców.
i po każdym kółku 15 min przerwy?? to może rotacyjnych motorniczych wprowadzić tam...

: 17 sty 2008, 22:27
autor: pawcio
Nie. Raz przed upływem 6 godzin pracy.

: 17 sty 2008, 22:29
autor: MeWa
No to może można uniezaleźnić wóz od motorniczego i problem postójów zniknie. Będzie miał nie przerwę z tramwajem, ale w budce dyspozytora.

: 17 sty 2008, 22:30
autor: Bastian
Ha!...

: 17 sty 2008, 22:32
autor: pawcio
Takie coś, to miałoby sens na 9, gdzie tych składów jest mnóstwo. W przypadku 20 to więcej zachodu niż to warte. Przecież nie zetniesz tych postojów do 8 minut, skoro z 15 się nie wyrabiają.