Strona 5 z 33

: 21 kwie 2008, 18:47
autor: R-9 Chełmska
Stalowa ma mieć zwiększony plan o 9 brygad.

: 21 kwie 2008, 18:47
autor: dzidek
Tak ;) Też słyszałem o zwiększonym planie brygadowym od maja na R11. No to będzie ciekawie :>

: 21 kwie 2008, 20:56
autor: Santos
Było do przewidzenia,że R6 jak i R11 dostaną największy spadek po Conexie ;-) Ale morał z tego także taki,że R7 przejmie trochę brygad linii obsługiwanych właśnie głównie przez R6 i R11 ;-)

: 21 kwie 2008, 21:32
autor: fraktal
R-7 będzie pewnie obsługiwać głównie zetki - jak na razie jest to chyba jedyna zajezdnia, która obsługiwała wszystkie linie zastępcze, uruchomione w tym roku przez ztm (dwie linie za metro i jedną za tramwaj). A kursowanie zetek zakończy się gdzieś tak w październiku, więc w R-7 i ewentualnie w R-10 nie będą narzekać na brak brygad do obsługi.

: 21 kwie 2008, 21:38
autor: dzidek
Santos pisze:Było do przewidzenia,że R6 jak i R11 dostaną największy spadek po Conexie ;-) Ale morał z tego także taki,że R7 przejmie trochę brygad linii obsługiwanych właśnie głównie przez R6 i R11 ;-)
Tu nie chodzi o przejęcie linii po Veolii tylko o zwiększenie planu MZA więc jak będzie dopiero się okaże ;)

: 21 kwie 2008, 23:12
autor: Piotrek
Oj to na Redutowej chyba kwadraty zaczną żyć drugą młodością ;)

: 22 kwie 2008, 1:57
autor: Misiek997
Kozik pisze:Ponadto nawet do Rakowieckiej Mobilis blisko z dojazdem nie ma już nie mówię o Rembertowie. Czy coś wiecie o zmianach obsługowych na 168?
No wiesz prawie wszystkie (bez weekendowej 57) zaczynają i kończą na rakowieckiej więc stosunkowo niedaleko od bazy..( jesli dobrze pamiętam ok 10km)

: 22 kwie 2008, 8:46
autor: alojzy
A według mnie planu aż tak bardzo zwiększać nie trzeba.
Wg. ostatniego maxa Redutowa i Woronicza mają po 8 wtyczek, Stalowa 9, w sumie 25 brygad do zagospodarowania, z kolejną 10 wchodzi Grodzio, no i mikrusami Mobilis, z tym że raczej na nowe dwusetki. Nie licząc więc Mobilisu mamy wolne 35 brygad, plan zwiększyć więc należy o 8, by zbilansowało się do 43 (tyle obecnie ma Veolia - vide max).

: 22 kwie 2008, 8:53
autor: pawcio
Jeszcze coś na zetki na Puławską. Chyba, że te brygady będą "ponad plan".

: 22 kwie 2008, 10:08
autor: Flash8222
Kozik pisze:Ponadto nawet do Rakowieckiej Mobilis blisko z dojazdem nie ma już nie mówię o Rembertowie.
Rany julek, kolejny który ma z tym problem... Macie jakieś koszmary z tego powodu, że się tym przejmujecie?! Na Rakowiecką jest rzut beretem moherowym i nie są to jakieś specjalne długie dojazdy... Idąc waszym tokiem rozumowania to 50 brygad U12 powinno jeździć na 194 bo wtedy byłyby krótkie wyjazdy/zjazdy... ](*,)

: 22 kwie 2008, 11:08
autor: ZaciszaniN
Flash8222 pisze:Rany julek, kolejny który ma z tym problem... Macie jakieś koszmary z tego powodu, że się tym przejmujecie?! Na Rakowiecką jest rzut beretem moherowym i nie są to jakieś specjalne długie dojazdy...
Ale to raczej ty masz problem ze zrozumieniem, że tak nie powinno być. No ale wiadomo, że będziesz tego bronił, skoro lubisz sobie pośmigać na długich wyjazdach. Prywata i tyle.

: 22 kwie 2008, 11:12
autor: Paweł_K
Organizatora komunikacji nie interesuje, skąd wykonawca będzie dojeżdżał na trasę, to prywatna sprawa przewoźnika. Argument w postaci "tak nie powinno być" jest na poziomie słynnego "bo tak"..

: 22 kwie 2008, 11:42
autor: alojzy
Paweł_K pisze:Organizatora komunikacji nie interesuje, skąd wykonawca będzie dojeżdżał na trasę, to prywatna sprawa przewoźnika. Argument w postaci "tak nie powinno być" jest na poziomie słynnego "bo tak"..
Ale mógłby przynajmniej zatroszczyć się o nasze środowisko ;-)
Przecież możliwe jest np. obsadzenie brygad ajencyjnych konczących na Pradze Południe przez II transzę Grodzia, a z Pragi Płn. ITSem.
A co do MZA to ZTMowi powinno zależeć na jak najkrótszych zjazdach, przecież MZA to firma miejska.

: 22 kwie 2008, 11:50
autor: fraktal
Ale w przypadku mobilisu krótkie zjazdy są mało prawdopodobne. Grupa północ + baza w Ursusie raczej to wykluczają.

: 22 kwie 2008, 12:18
autor: Kozik
Niekoniecznie. Ale upieram się przy tym że w SIWZ było napisane, że Mobilis SU12 będzie obsługiwał linie, które przynajmniej jeden kraniec mają po północnej stronie linii średicowej. Linia 168 natomiast oba krańce ma po południowej stronie linii kolejowej średnicowej. Dla tego uważam, że Mobilis nie powinien obsługiwać tej linii.