Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
Marcinos
- Posty: 183
- Rejestracja: 07 lut 2006, 18:24
Post
autor: Marcinos » 02 sie 2008, 22:17
A gdzie pisać, by zachowali obecny rozkład
23
Proboszcz powinien iść liczyć swoje owieczki.
Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.
-
Robert 514
- Posty: 2144
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Post
autor: Robert 514 » 02 sie 2008, 22:25
#6915
1/514 w pierwszym dniu obsługi tej linii, ok godz 19 skończył nieciekawie jazdę
-
pawcio
- Posty: 25820
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 03 sie 2008, 10:49
Marcinos pisze:A gdzie pisać, by zachowali obecny rozkład 23
Do ZTMu po Pionu Przewozów.
Ale szanse na to są na razie nikłe. Od września zaczyna się bałagan na Feminie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Lipa
- Posty: 1513
- Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54
Post
autor: Lipa » 04 sie 2008, 8:54
ZaciszaniN pisze:Każde ujednolicenie wielkości taboru na danej linii uważam za słuszne. Bo i po co na tej samej linii i autobusy 12 i 18 metrowe Pasażerowie nie mają świadomości, na jak pojemny autobus trafią, zatem duża rozbiezność w długościach pojazdów na danej linii jest bezcelowa.
Innymi słowy - na każdą linię należy wysyłać tabor o jednakowej (albo podobnej) długości, o ile jest to oczywiście technicznie wykonalne.
A co jezeli na danej linii występują znaczne różnice w zapełnieniu na poszczególnych kursach. Np na 141 nie potrzeba przegubów na wszystkich brygadach ale są kursy tak obłożone, że solówka nie wystarcza. Ujednolicenie taboru: OK, ale wtedy należy tworzyć mikroszczyty a niestety na 141 czegoś takiego nie ma.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27623
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 06 sie 2008, 22:49
Ile jest obecnie brygad wielkopojemnych na 136 i 178?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
pawcio
- Posty: 25820
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 06 sie 2008, 22:51
Na 136 dwie (w tym jedna niska) z Redutowej i jedna z Woronicza.
Na 178 ni sztuki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27623
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 06 sie 2008, 23:07
Podziękował.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
pawcio
- Posty: 25820
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 07 sie 2008, 12:59
Nie zauważyłem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Maciek
- Posty: 3674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Maciek » 07 sie 2008, 20:08
Mam pytanie. Czy ktoś z was orientuje się czy zakład Ostrobramska dostał nakaz wysyłania wyłącznie przegubowców na linię
507? Nie posiadam najnowszego maksa, a od dłuższego czasu nie widuję już sztywniaków na tej linii.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
-
Dęboszczak
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Post
autor: Dęboszczak » 07 sie 2008, 20:10
tak na 507 obowiązuje nakaz wysyłania wyłącznie SU18/IK280
-
Maciek
- Posty: 3674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Maciek » 07 sie 2008, 20:10
Dzięki za informację
EDIT:
Za informację pod tym postem również dziękuję
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
-
pawcio
- Posty: 25820
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 07 sie 2008, 21:53
Od 07.07.2008.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Walas
- Posty: 17282
- Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: Walas » 10 sie 2008, 19:45
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
-
Tymesz
- Zbanowany
- Posty: 745
- Rejestracja: 31 sie 2006, 12:18
Post
autor: Tymesz » 10 sie 2008, 19:59
Witam.
Od soboty do niedzieli.
-
Walas
- Posty: 17282
- Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: Walas » 21 sie 2008, 12:06
przegubowiec pisze:21-08-2008 • W związku z zakończeniem od 21.08 remontu mostu Poniatowskiego oraz rozpoczynającym się od 23.08 remontem torowisk na ul. Grochowskiej i Nowowiejskiej nastąpią drobne zmiany w obsłudze linii.
W tramwajach linię tymczasową 45 obsłuży Wola z Mokotowem. Na 26 pozostaną składy potrójne – w tym celu powydłużano przystanki w al. Waszyngtona. Na linii 14 kursującej teraz pomiędzy Służewcem a Wilanowską spotkamy cały przekrój długości: od praskiej solówki na świątecznej brygadzie 2/14, po mokotowskiego potrójniaka na 049/14.
W autobusach Ostrobramska uciuła wielkopojemne wozy na Z4 zdjemując je w dp z linii 146 i 182. Pozostanie też do zagospodarowania kilka przegubów z Z3 i Z7. Trafią do obsługi stałej trasy 158, na Z4 oraz na pełną obsadę 514.
Kleszczowa odnotuje niewielki ubytek: straci weekendowe symboliczne udziały w 180, 191 i 514. Wszystko po to by powrócić na pełną trasę 517. Woronicza natomiast traci swoje udziały na 514.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1