MZA - patronat i przygotowanie nowych kierowców do pracy
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
To by było pięknie, gdybyś dostał pierwszy grafik z tymi liniami, które znasz. Ale obawiam się, że rzeczywistość będzie trochę inna. Choć od razu mówię, że nie jestem kierowcą, więc na sto procent nie mogę nic stwierdzić. W każdym razie, jakbyś miał kłopoty z trasą jakiejś linii, po prostu zapytaj się ludzi, zawsze ktoś Ci pomoże. Pomaga też przejażdżka samochodem trasą nieznanej linii najlepiej dzień wcześniej, żeby się trochę zapoznać ze specyfiką trasy. Życzę powodzenia!
PS Musisz być optymistycznie nastawiony, bo jak wciąż będziesz miał obawy, że się zgubisz, to może ci utrudnić pracę.
PS Musisz być optymistycznie nastawiony, bo jak wciąż będziesz miał obawy, że się zgubisz, to może ci utrudnić pracę.
W razie czego to plan miasta w dłoń i zamiatasz! Najlepiej książkowy, bo jest najwygodniejszy... A i pytać się ludzi nie jest żadną ujmą, choć ciemny lud interpretuje to różnie, często jako skrajny nieprofesjonalizm i bla bla bla że jak to kierowca autobusu KM może nie znać na pamięć wszyściuteńkich tras i nazw ulic, które są w mieście...Knight_Rider pisze:Jak obliczyłem to tak bardzo dokładnie znam 10 linii więc na początek chyba nie jest tak źle ale strasznie się martwię że po jazdach z Patronem dostane grafik z liniami których nie znam i będzie wielka klapa
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 maja 2009, 18:23
W sumie mój Patron powiedział że tak jest na początku że pytają jakie linie znasz i wtedy układają grafik "nowemu" .
Chciałem potwierdzenia od kogoś kto przechodził nie dawno szkolenie itd.
Taki ułożenie było by komfortowe gdyż np. w wolne dni można by było poznać kolejne np: 2 linie. i wiadomo że wtedy pozna się większość linii.
Dziś miałem wolne i objechałem dodatkowe 2 linie których nie znałem a R-3 obsługuje.
No cóż mam jeszcze 3 dni z Patronem więc 2 dodatkowe poznam bo jedna się dubluje
Będę błagał o grafik najwyżej z liniami które znam .... żartuje mam nadzieje że wszystko się ułoży bo z prowadzeniem autobusu nie mam najmniejszych kłopotów więc pozostaje martwić się tylko o poznanie linii
pozdrawiam
Chciałem potwierdzenia od kogoś kto przechodził nie dawno szkolenie itd.
Taki ułożenie było by komfortowe gdyż np. w wolne dni można by było poznać kolejne np: 2 linie. i wiadomo że wtedy pozna się większość linii.
Dziś miałem wolne i objechałem dodatkowe 2 linie których nie znałem a R-3 obsługuje.
No cóż mam jeszcze 3 dni z Patronem więc 2 dodatkowe poznam bo jedna się dubluje
Będę błagał o grafik najwyżej z liniami które znam .... żartuje mam nadzieje że wszystko się ułoży bo z prowadzeniem autobusu nie mam najmniejszych kłopotów więc pozostaje martwić się tylko o poznanie linii
pozdrawiam
Ten etat to trzeba wyłazić... Ja po półrocznej przerwie wróciłem do firmy w lutym, i też dostałem pół etatu, ale... W połowie maja napisałem podanie o cały etat i dostałem go od 1.06, ale... Nie wziąłem, dobrałem sobie 1/4 i mam teraz 3/4. Z pracą na całym etacie są tylko kłopoty. Problem jest m.in. z wolnymi weekendami, a na tym bardzo mi zależy. Zresztą... Mając niepełny etat można sobie ustalać dni pracy, jak i system (tylko zm. A, tylko zm. B, tylko dodatki A+B), I TO MI PASUJEMETALL22 pisze:Jak ja się przyjmowałem w styczniu, nalegając na CAŁY etat ,dostałem tylko pół i tak się Bujam do dziś
R-4 * STALOWA *
Knight_Rider pisze:W sumie mój Patron powiedział że tak jest na początku że pytają jakie linie znasz i wtedy układają grafik "nowemu" .
Chciałem potwierdzenia od kogoś kto przechodził nie dawno szkolenie itd.
Taki ułożenie było by komfortowe gdyż np. w wolne dni można by było poznać kolejne np: 2 linie. i wiadomo że wtedy pozna się większość linii.
Dziś miałem wolne i objechałem dodatkowe 2 linie których nie znałem a R-3 obsługuje.
No cóż mam jeszcze 3 dni z Patronem więc 2 dodatkowe poznam bo jedna się dubluje
Będę błagał o grafik najwyżej z liniami które znam .... żartuje mam nadzieje że wszystko się ułoży bo z prowadzeniem autobusu nie mam najmniejszych kłopotów więc pozostaje martwić się tylko o poznanie linii
pozdrawiam
powiem z własnego doświadczenia że jak się przyjmowałem 2 lata temu na ostrą i kierownik zrobił listę linii które znam ( a było ich trochę , nie powiem ) , to w grafiku nie było żadnej domyślam się że chodziło o to, że po co mi jeżdzic na liniach które znam jak dostanę coś nowego to pewnie szybciej się nauczę wszystkich tras
więc różnie może być z tą znajomością
gieoceławu
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Skoro odszedłeś z tej zajebistej firmy, czyli w ich rozumowaniu nie byłes zadowolony, wróciłeś, czyli wg ich rozumowania, zapewne gdzie indziej ci sie nie udało, więc dostałeś pół etatu, drugie pół do wyrobienia w MC.Donalds.**NIGHT** pisze:Ten etat to trzeba wyłazić... Ja po półrocznej przerwie wróciłem do firmy w lutym, i też dostałem pół etatu, ale...
Dali ci szanse, abys dorobil u ajenta.**NIGHT** pisze:W połowie maja napisałem podanie o cały etat i dostałem go od 1.06, ale... Nie wziąłem, dobrałem sobie 1/4 i mam teraz 3/4
Własciwy temat zamkniety, ale mam dziwne wrazenie, że 705 powrócił, narazie w wersji "light", tyle że pod przykrywka "night"
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Sprawdzimyjacek pisze:mam dziwne wrazenie, że 705 powrócił, narazie w wersji "light", tyle że pod przykrywka "night"
PS Czy to ty nie cierpisz słowa "podpierdalać?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Nic nie sugerowałem, liczyłem tylko na dalszą wymiane zdań z kolegą "night', bo niestety TLG, zamknął temat na TiP.Bastian pisze:Sprawdzimyjacek pisze:mam dziwne wrazenie, że 705 powrócił, narazie w wersji "light", tyle że pod przykrywka "night"
PS Czy to ty nie cierpisz słowa "podpierdalać?
"Night', nie zaprzeczył, nie potwierdził, więc sprawa otwarta, bo liczyłem, że uchyli rąbka tajemnicy i odkryje karty, bo zaczął sie juz rozkrecać, ale TLG zepsuł zabawe
Pytałeś się o to, czy masz szanse na nocne, z tego co rozmawiałem z kierowcami jeżdżącymi na nocy i nowozatrudnionymi w mza, którzy się starali o noce - w tym momencie masz bardzo małe szanse, dłuzej popracujesz i bedziesz sie pytac to moze dasz rade. ogolnie noce sa bardzo lubiane przez kierowcow, wiec duzo chetnych.
M-1 507 509 N22+N72
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Zapomnij o "stalowej" przynajmniej ostatnio, spróbuj na redutowejDelfino pisze:Mam pytanko, a nie chcę otwierać nowego wątku. Planuję od sierpnia zacząć pracę na 1/4 etatu w MZA. Jak wygląda obecnie sytuacja z zajezdniami? Jest szansa załapać się na Stalową, czy zostaje tylko Kleszcz?