Z Ursusa na Ursynów przez Śródmieście

Moderator: Wiliam

mb112
Posty: 1007
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 24 wrz 2015, 15:37

Fenomenalnie. Tylko, że głównym motorem napędowym ciągu Dźwigowa - Kleszczowa jest stacja kolejowa we Włochach.
Nie tylko, trochę osób faktycznie tam wysiada, ale nie można powiedzieć żeby 189 się jakoś szczególnie tam wyludniało/zaludniało. Sporo osób jedzie tranzytem.
Tworzenie obwodu, który pominie ten węzeł jest po prostu bezsensowne.
Nie koniecznie. Byłaby możliwość przesiadki na wukadkę w Opaczy, ew. do pociągów w stronę Łowicza przy PKP Ursus Płn. (choć to akurat ma mniejsze znaczenie), ew. jak ktoś by się chciał przesiąść na linię skierniewicką to można też podjechać od Dzieci Warszawy albo od Factory do PKP Ursus (dodatkowa przesiadka, ale niektórym by pewnie się opłacało). Poza tym np. takie 145 przecina dwie linie kolejowe akurat poza stacjami, więc może nie każda linia międzydzielnicowa musi koniecznie zahaczać o wszystkie pobliskie stacje kolejowe...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 wrz 2015, 18:56

Nie ma co fetyszyzować przesiadek - w sensie, że widzę w szczycie sens na "ukośne" względem układu, relacyjne linie ekspresowe.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 24 wrz 2015, 19:37

mb112 pisze: A docelowo gdyby nowa linia przejęła część potoku to może 189 też mogłoby być trochę rzadsze
:andropauza: :ak47:

ODPOWIEDZ