Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

kebe

Post autor: kebe » 24 cze 2010, 20:59

Myślę, że Słoneczny, który to teraz zacznie kursowanie codzienne przyczynił się do skrócenia radomiaków...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 24 cze 2010, 21:03

Po prostu świetnie, że robią sobie komercję, ale dzięki temu, ludzie jadą jak bydło. Od Warki, to się już stoi w tym pociągu... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 cze 2010, 22:23

No to coś jak Intercity - też nie szanują połączeń, które mają dofinansowane...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

kamil
Posty: 75
Rejestracja: 23 sty 2009, 20:39

Post autor: kamil » 24 cze 2010, 23:11

Jeśli chodzi o Tłuszcz to trzeba też pamiętać o tym że oddali oni kilka jednostek do ZTM-u na legionowską co przełożenie na długość składów na tej linii.Faktycznie od ok 2 tygodni sporo solówek się trafia :-k

Dariusz
Zbanowany
Posty: 50
Rejestracja: 04 sty 2010, 17:24

Post autor: Dariusz » 25 cze 2010, 14:32

Raptem 2 szt. 1601 i 1636
Na Kraków jesteś wąski.... spieprzaj dziadu na Powazki

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 cze 2010, 14:43

Glonojad pisze:No to coś jak Intercity - też nie szanują połączeń, które mają dofinansowane...
Wręcz identyczne - kosztem dofinansowanych połączeń, tworzą komercyjne... ](*,)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 25 cze 2010, 16:59

Wolfchen pisze:Po prostu świetnie, że robią sobie komercję, ale dzięki temu, ludzie jadą jak bydło. Od Warki, to się już stoi w tym pociągu... 8-(

No nie wiem. Słoneczny do dziś kursował tylko w weekendy. Wagony nie były dla niego odstawione. A Łukowianka dalej na pięciu wagonach.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 cze 2010, 17:01

No to powinni z Łukowianki zdjąć jeden wagon, bo obawiam się, że Radom ma gorsze połączenie. I bardziej "obłożone"... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 25 cze 2010, 21:11

Albo Mazovię ściąć podobnie.

Swoją drogą - jak wyglądfa frekwencja na poszczególnych odcinkach tego pociągu? Te 5 wagonów faktycznie jest potrzebnych np do Łopwicza, czy tylko do Sochaczewa? Bo widuję ją w Kutnie i w 5 wagonach to mało kogo można zobaczyć :)

kebe

Post autor: kebe » 25 cze 2010, 23:34

przewoz pisze:Albo Mazovię ściąć podobnie.

Swoją drogą - jak wyglądfa frekwencja na poszczególnych odcinkach tego pociągu? Te 5 wagonów faktycznie jest potrzebnych np do Łopwicza, czy tylko do Sochaczewa? Bo widuję ją w Kutnie i w 5 wagonach to mało kogo można zobaczyć :)
Ja jechałem w zeszłym roku (na 5 wagonach) do Płocka to wyglądało to tak, że gro ludu jechało do Sochaczewa ale niewiele mniej wysiadało w Kutnie. W sumie w Sochaczewie wysiadało 4/10, w Kutnie 4/10 i w Płocku 2/10 pasażerów.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 26 cze 2010, 6:14

Łukowiankę można by skrócić o jeden wagon i o odcinek Siedlce-Łuków. Targa się (tam postój na każdym przystanku jest) na wpół pustego kolosa, a kasa województwa pusta.

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 26 cze 2010, 9:51

Mam podobne obserwacje, co do Mazovii. Do Łowicza/Sochaczewa rentownie to wygląda, w Kutnie wysiada tylko kilka osób i do Płocka skład jedzie już niemal pusty. I to wszystko widzi się w piątek.
Mazovia może dla mnie jeździć, ale tylko w piątki wieczorem i poniedziałki rano. Aż dziwne, że na takiej trasie nie da się wygenerować odpowiedniego potoku pasażerskiego.

Co do dwóch wagonów na 8ce, to też miałem wątpliwą przyjemność takim czymś jechać i miło nie było. 3 wagony to tam naprawdę minimum
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

kamil
Posty: 75
Rejestracja: 23 sty 2009, 20:39

Post autor: kamil » 26 cze 2010, 17:18

Dariusz pisze:Raptem 2 szt. 1601 i 1636
Przy obecnym ilostanie taboru należało by napisać "aż 2 sztuki".Dzisiejszy pociąg z Warszawy Wileńskiej do Małkini o 14:45 na jednej jednostce,tłok taki że na stacji początkowej nie da się wsiąść,a jeśli jedzie się z wózkiem lub rowerem to można zapomnieć o podróży...

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 26 cze 2010, 17:40

Łomatko - "Słoneczny" do Gdyni przyjechał dzisiaj napakowany (a to ostatnia stacja na trasie), w składzie zaledwie 5 wagonów - będzie zwiększenie, czy to tak ma zostać?
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 26 cze 2010, 19:36

Powinno być 6 sztuk. Możliwe ze pierwszego dnia było 5 dalej będzie 6
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

ODPOWIEDZ