Strona 5 z 151
: 24 cze 2010, 20:59
autor: kebe
Myślę, że Słoneczny, który to teraz zacznie kursowanie codzienne przyczynił się do skrócenia radomiaków...
: 24 cze 2010, 21:03
autor: Wolfchen
Po prostu świetnie, że robią sobie komercję, ale dzięki temu, ludzie jadą jak bydło. Od Warki, to się już stoi w tym pociągu...
: 24 cze 2010, 22:23
autor: Glonojad
No to coś jak Intercity - też nie szanują połączeń, które mają dofinansowane...
: 24 cze 2010, 23:11
autor: kamil
Jeśli chodzi o Tłuszcz to trzeba też pamiętać o tym że oddali oni kilka jednostek do ZTM-u na legionowską co przełożenie na długość składów na tej linii.Faktycznie od ok 2 tygodni sporo solówek się trafia
: 25 cze 2010, 14:32
autor: Dariusz
Raptem 2 szt. 1601 i 1636
: 25 cze 2010, 14:43
autor: Wolfchen
Glonojad pisze:No to coś jak Intercity - też nie szanują połączeń, które mają dofinansowane...
Wręcz identyczne - kosztem dofinansowanych połączeń, tworzą komercyjne...
: 25 cze 2010, 16:59
autor: przewoz
Wolfchen pisze:Po prostu świetnie, że robią sobie komercję, ale dzięki temu, ludzie jadą jak bydło. Od Warki, to się już stoi w tym pociągu...
No nie wiem. Słoneczny do dziś kursował tylko w weekendy. Wagony nie były dla niego odstawione. A Łukowianka dalej na pięciu wagonach.
: 25 cze 2010, 17:01
autor: Wolfchen
No to powinni z Łukowianki zdjąć jeden wagon, bo obawiam się, że Radom ma gorsze połączenie. I bardziej "obłożone"...
: 25 cze 2010, 21:11
autor: przewoz
Albo Mazovię ściąć podobnie.
Swoją drogą - jak wyglądfa frekwencja na poszczególnych odcinkach tego pociągu? Te 5 wagonów faktycznie jest potrzebnych np do Łopwicza, czy tylko do Sochaczewa? Bo widuję ją w Kutnie i w 5 wagonach to mało kogo można zobaczyć
: 25 cze 2010, 23:34
autor: kebe
przewoz pisze:Albo Mazovię ściąć podobnie.
Swoją drogą - jak wyglądfa frekwencja na poszczególnych odcinkach tego pociągu? Te 5 wagonów faktycznie jest potrzebnych np do Łopwicza, czy tylko do Sochaczewa? Bo widuję ją w Kutnie i w 5 wagonach to mało kogo można zobaczyć
Ja jechałem w zeszłym roku (na 5 wagonach) do Płocka to wyglądało to tak, że gro ludu jechało do Sochaczewa ale niewiele mniej wysiadało w Kutnie. W sumie w Sochaczewie wysiadało 4/10, w Kutnie 4/10 i w Płocku 2/10 pasażerów.
: 26 cze 2010, 6:14
autor: zofey
Łukowiankę można by skrócić o jeden wagon i o odcinek Siedlce-Łuków. Targa się (tam postój na każdym przystanku jest) na wpół pustego kolosa, a kasa województwa pusta.
: 26 cze 2010, 9:51
autor: Michał W.
Mam podobne obserwacje, co do Mazovii. Do Łowicza/Sochaczewa rentownie to wygląda, w Kutnie wysiada tylko kilka osób i do Płocka skład jedzie już niemal pusty. I to wszystko widzi się w piątek.
Mazovia może dla mnie jeździć, ale tylko w piątki wieczorem i poniedziałki rano. Aż dziwne, że na takiej trasie nie da się wygenerować odpowiedniego potoku pasażerskiego.
Co do dwóch wagonów na 8ce, to też miałem wątpliwą przyjemność takim czymś jechać i miło nie było. 3 wagony to tam naprawdę minimum
: 26 cze 2010, 17:18
autor: kamil
Dariusz pisze:Raptem 2 szt. 1601 i 1636
Przy obecnym ilostanie taboru należało by napisać "aż 2 sztuki".Dzisiejszy pociąg z Warszawy Wileńskiej do Małkini o 14:45 na jednej jednostce,tłok taki że na stacji początkowej nie da się wsiąść,a jeśli jedzie się z wózkiem lub rowerem to można zapomnieć o podróży...
: 26 cze 2010, 17:40
autor: chester
Łomatko - "Słoneczny" do Gdyni przyjechał dzisiaj napakowany (a to ostatnia stacja na trasie), w składzie zaledwie 5 wagonów - będzie zwiększenie, czy to tak ma zostać?
: 26 cze 2010, 19:36
autor: rufio198
Powinno być 6 sztuk. Możliwe ze pierwszego dnia było 5 dalej będzie 6