Scania A507 jeżdżąca na X ma zdjęte kasowniki, wszelkie regulaminy i taryfy ZTM też są zdjęte i leżą w kabinie kierowcy.drapka pisze:Ale praca dla ZTM to nie tylko barwy, ale i kasowniki z logo ZTM, taryfa, regulamin przewozu, naklejki dotyczące sprzedaży biletów - czy oni w jakikolwiek wyraźny sposób informują, że wszystko to "nie funkcjonuje", jak taki wóz akurat danego dnia jeździ na linii X?
KM w Ząbkach
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To by wyjaśniało, dlaczego w scaniach regulaminy i taryfy są wsunięte za szybki reklamowe.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46
Jeśli do jego obowiązków nie należy kontrola uprawnień do ulg/bezpłatnych przejazdów, to żadne. Bo pasażer może sobie żądać dowolnego biletu, a jeśli jedynym obowiązkiem kierowcy jest sprzedać bilet - to go musi sprzedać, a odpowiedzialność ponosi pasażer.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46
Koniec linii X jest bliski, linia 770 nadciąga:
Burmistrz Ząbek pisze:Uruchamiana linia prawdopodobnie będzie miała numer 770, czyli będzie linią podmiejską. Jej przebieg na terenie Miasta Ząbki można zobaczyć na załączonym obrazku (kliknięcie powoduje powiększenie). Specjaliści ZTM poinformowali mnie, że linia będzie miała swój drugi koniec przy Dworcu Wschodnim, umożliwiając dogodne przesiadki do tramwaju lub innych autobusów. Jest możliwe, że w czasie budowy metra może nawet dowozić pasażerów aż do Placu Bankowego.
Po uruchomieniu "770", kwestią czasu będzie wypad 170 z Elsnerowa. Być może 170 pojedzie na kraniec TARGÓWEK.Dzulikiewicz pisze:Koniec linii X jest bliski, linia 770 nadciąga:Burmistrz Ząbek pisze:Uruchamiana linia prawdopodobnie będzie miała numer 770, czyli będzie linią podmiejską. Jej przebieg na terenie Miasta Ząbki można zobaczyć na załączonym obrazku (kliknięcie powoduje powiększenie). Specjaliści ZTM poinformowali mnie, że linia będzie miała swój drugi koniec przy Dworcu Wschodnim, umożliwiając dogodne przesiadki do tramwaju lub innych autobusów. Jest możliwe, że w czasie budowy metra może nawet dowozić pasażerów aż do Placu Bankowego.
marekb
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Bardzo miła informacja. Ale skoro z jednej strony ma kończyć na Wschodnim lub Bankowym, to raczej na przedłużenie 170 się nie zanosi. Inaczej trzeba byłoby ją zlikwidować na lewym brzegu Wisły (teraz ma trasę zmienioną i dojeżdża tylko do Ronda Starzyńskiego). I w takiej sytuacji obecne 180 i 409 musiałyby obecną trasę objazdową mieć jako stałą trasę. Też mnie zdziwiło, że to ma być siedemsetka. Tym bardziej, że Ząbki są w pierwszej strefie biletowej.
Poczekajmy raczej na dalsze informacje. Zapewne będzie wszystko wiadomo już we wrześniu.
Poczekajmy raczej na dalsze informacje. Zapewne będzie wszystko wiadomo już we wrześniu.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.