TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 sty 2011, 0:19

IMHO najgorzej jest jednak w 10xx bez przycisków, jak sobie na każdym przystanku postoi z otwartym wszystkimi drzwiami...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 02 sty 2011, 0:20

Jak są przyciski to niektórzy (większość) motorniczych i tak zawsze wszystkie drzwi otwiera.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 02 sty 2011, 0:25

KwZ pisze:No ja słyszałem kiedyś na tym forum, że coś koło 10 wagonów i nawet że nawet były wyznaczone konkretne sztuki, choć nie do wiadomości publicznej.
7-8 wagonów, do tego być może Żaba, ale niestety ma to wszystko stać pod płotem, więc pewnie rozleci się jak 504 i 795. Jakby jeździło, jak w Poznaniu na "3", to może by coś z tego było. Nawet nie muszą jeździć w zimie, ale ważne żeby były w ruchu...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 sty 2011, 0:35

No pewnie, zawsze by w nie ktoś mógł przywalić czy coś... wynajmy, linie okazjonalne - w ruchu będą, nie ma sensu straszyć pasażerów parówami dłużej, niż to niezbędne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 02 sty 2011, 0:39

Nie wyremontują tyle wagonów tylko do celów zabytkowych. Mają stać...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 sty 2011, 10:45

Nie sztuka odstawić, sztuka utrzymać jak widać.

Tak czy siak, jestem przeciwny utrzymywaniu tego na siłę na jakiejś linii regularnej ku utrapieniu mieszkańców i pasażerów. Czas PCC sie kończy... zresztą, gdyby to był taki dobry pomysł, to N czy K by jeździły liniowo na 20. A nie jeździły. Regularna eksploatacja przecież, nomen-omen, wyeksploatuje wagon.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 02 sty 2011, 10:48

piotram pisze:
Desert pisze:Lepsze to niż -5 w środku parówy i przymarzanie do siedzenia xd
Nie ma -5 bo coś tam leci z tej wentylacji, a
Leci coś jeszcze? A to nie jest tak, że klapy od tego najpierw były normalnie przestawialne wajchą, potem wajchy zdemontowano i przestawianie klap odbywało się 2 razy do roku na zajezdni, a teraz to już się wcale nie przestawia i parówy cały rok jeżdżą w konfiguracji letniej?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 sty 2011, 10:49

Cały czas się przestawia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 02 sty 2011, 13:15

Glonojad pisze:Czas PCC sie kończy...
W Filadelfii jeździ nadal liniowo, a w San Francisco jako turystyczna linia F (nie pomylić z tramwajem linowym).
Glonojad pisze:gdyby to był taki dobry pomysł, to N czy K by jeździły liniowo na 20.
W Bytomiu mogą, a w Warszawie nie? :razz:
Ale z taką obsługą to byłby sens gdyby 20 nadal jeździła tylko do Koła...
A może by zrobić z 20 drugą linię turystyczną :!: Z numerkiem 20 na trasie Koło - Boernerowo. Numerek 20 się zwalnia więc nie widzę problemu, trasa malownicza i jedyna w swoim rodzaju.
Może wtedy Tetka jeździłaby na trasie PL. STARYNKIEWICZA - Al. Jerozolimskie - Targowa - al. Solidarności - Obozowa - KOŁO, tam przesiadka na 20.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 02 sty 2011, 13:38

Stockholmare pisze: W Bytomiu mogą, a w Warszawie nie? :razz:
Ale z taką obsługą to byłby sens gdyby 20 nadal jeździła tylko do Koła...
A może by zrobić z 20 drugą linię turystyczną :!: Z numerkiem 20 na trasie Koło - Boernerowo. Numerek 20 się zwalnia więc nie widzę problemu, trasa malownicza i jedyna w swoim rodzaju.
Bytom to trochę inny kaliber, jeden wagonik, trzy przystanki, w tę i nazad. Ale już w takim Woltersdorfie (nomen omen pod sterylnym Berlinem) to sobie jeździ i jest atrakcją, czyli można. 20 by była idealna, tylko nie do Koła, bo to jest donikąd i psuje całą trasę. Tylko właśnie nie ma gdzie, jak się wepchnie do centrum, to wtedy już nie będzie pasowało do tego charakteru. Zostaje 27, linia o dość małym znaczeniu, parę wozów mogłoby sobie bez problemu jeździć.

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 02 sty 2011, 15:51

Co do guzików to wyjaśnicie debilom bo nie da się inaczej jak 4 osoby wysiadają i widzę DOKŁADNIE że osoba przechodzi do sąsiednich drzwi tylko dlatego że ktoś inny chce wysiąść tym samym wyjściem ](*,) ](*,) ](*,)
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 02 sty 2011, 16:04

Ja tak robię tylko gdy się śpieszę a przed wyjściem ustawiła się już jakaś grupka. Gdy się nie śpieszę nie otwieram nie potrzebnie dodatkowych drzwi. To chyba nie jestem w takiej sytuacji debilem? 8-(

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 02 sty 2011, 20:05

Wyjaśniłem że debilami są Ci co tak robią. Jak widzę 712 3 osoby z czego Ja jako trzecia przechodzę do sąsiednich drzwi by wyjść z kimś innym a tępa c(#$ w wieku 1-nastu lat idzie sobie do pierwszych a potem jeszcze awanturuje się z kierowcą że jej nie otworzył mimo że to był szczyt mrozów przed świętami.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 02 sty 2011, 20:30

Jak PKS na wioskie jechał, to kierowcy otwarte drzwi nie przeszkadzały, a?
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 sty 2011, 8:46

Tramwar pisze:W dniu 4 stycznia 2011r. z zajezdni R-2 Praga na na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na 1336+1335
Z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N 360+216
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N 833+530

ODPOWIEDZ