: 02 sty 2011, 0:19
IMHO najgorzej jest jednak w 10xx bez przycisków, jak sobie na każdym przystanku postoi z otwartym wszystkimi drzwiami...
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
7-8 wagonów, do tego być może Żaba, ale niestety ma to wszystko stać pod płotem, więc pewnie rozleci się jak 504 i 795. Jakby jeździło, jak w Poznaniu na "3", to może by coś z tego było. Nawet nie muszą jeździć w zimie, ale ważne żeby były w ruchu...KwZ pisze:No ja słyszałem kiedyś na tym forum, że coś koło 10 wagonów i nawet że nawet były wyznaczone konkretne sztuki, choć nie do wiadomości publicznej.
Leci coś jeszcze? A to nie jest tak, że klapy od tego najpierw były normalnie przestawialne wajchą, potem wajchy zdemontowano i przestawianie klap odbywało się 2 razy do roku na zajezdni, a teraz to już się wcale nie przestawia i parówy cały rok jeżdżą w konfiguracji letniej?piotram pisze:Nie ma -5 bo coś tam leci z tej wentylacji, aDesert pisze:Lepsze to niż -5 w środku parówy i przymarzanie do siedzenia xd
W Filadelfii jeździ nadal liniowo, a w San Francisco jako turystyczna linia F (nie pomylić z tramwajem linowym).Glonojad pisze:Czas PCC sie kończy...
W Bytomiu mogą, a w Warszawie nie?Glonojad pisze:gdyby to był taki dobry pomysł, to N czy K by jeździły liniowo na 20.
Bytom to trochę inny kaliber, jeden wagonik, trzy przystanki, w tę i nazad. Ale już w takim Woltersdorfie (nomen omen pod sterylnym Berlinem) to sobie jeździ i jest atrakcją, czyli można. 20 by była idealna, tylko nie do Koła, bo to jest donikąd i psuje całą trasę. Tylko właśnie nie ma gdzie, jak się wepchnie do centrum, to wtedy już nie będzie pasowało do tego charakteru. Zostaje 27, linia o dość małym znaczeniu, parę wozów mogłoby sobie bez problemu jeździć.Stockholmare pisze: W Bytomiu mogą, a w Warszawie nie?![]()
Ale z taką obsługą to byłby sens gdyby 20 nadal jeździła tylko do Koła...
A może by zrobić z 20 drugą linię turystycznąZ numerkiem 20 na trasie Koło - Boernerowo. Numerek 20 się zwalnia więc nie widzę problemu, trasa malownicza i jedyna w swoim rodzaju.
Tramwar pisze:W dniu 4 stycznia 2011r. z zajezdni R-2 Praga na na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na 1336+1335
Z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N 360+216
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N 833+530