Strona 5 z 10

: 01 paź 2010, 9:16
autor: pawcio
marekb pisze:Wysyłanie "Stalowej" na 502 [+722 ] w DŚ podczas gdy mogłaby obsłużyć dodatkowe brygady 123 czy 162 - to też "kwestia bilansu solówek i przegubów"? Może "kwestia bilansu przegubów"? :-k
Natomiast wysyłanie R-13 na 122, 152 czy 736 podczas gdy mogłaby obsłużyć 120, czy 212 to " kwestia bilansu solówek "
To wszystko kwestia budowania bilansu. W przypadku zmian powstają nierówności, które próbuje się łatać w pierwszej kolejności korektami na rozkładach, które i tak są zmieniane. (Inna rzecz, że Stalowa na Gwiaździstą ma bliżej niż Redutowa). Potem nie ma nigdy czasu na sprzątanie i czasami różne kwiatki potrafią wisieć dłuższy czas. A oprócz tego jest jeszcze kwestia limitów wozokilometrów, w których muszą się zmieścić i ajenci, i MZA. I na tej zasadzie rozdziela się brygady o długim i krótkim przebiegu.

: 01 paź 2010, 9:44
autor: marekb
pawcio pisze:
marekb pisze:Wysyłanie "Stalowej" na 502 [+722 ] w DŚ podczas gdy mogłaby obsłużyć dodatkowe brygady 123 czy 162 - to też "kwestia bilansu solówek i przegubów"? Może "kwestia bilansu przegubów"? :-k
Natomiast wysyłanie R-13 na 122, 152 czy 736 podczas gdy mogłaby obsłużyć 120, czy 212 to " kwestia bilansu solówek "
To wszystko kwestia budowania bilansu. W przypadku zmian powstają nierówności, które próbuje się łatać w pierwszej kolejności korektami na rozkładach, które i tak są zmieniane. (Inna rzecz, że Stalowa na Gwiaździstą ma bliżej niż Redutowa). Potem nie ma nigdy czasu na sprzątanie i czasami różne kwiatki potrafią wisieć dłuższy czas. A oprócz tego jest jeszcze kwestia limitów wozokilometrów, w których muszą się zmieścić i ajenci, i MZA. I na tej zasadzie rozdziela się brygady o długim i krótkim przebiegu.
Wzk zawsze są +/-. I nic nie jest mnie w stanie przekonać, że np nie można byłoby w DŚ R13 dać na 123 i 162 po jednej brygadzie by wycofać zajezdnię z 502. Mało tego, to o ile dobrze pamiętam to od października Ostrobramska dostaje koelną brgadę w DŚ na 123 :!:
Ot takie niedopatrzenie w ZTM :-k

: 01 paź 2010, 10:03
autor: pawcio
marekb pisze:Wzk zawsze są +/-.
I to o te + (ajenci) i - (MZA) zawsze się rozchodzi.
marekb pisze:I nic nie jest mnie w stanie przekonać, że np nie można byłoby w DŚ R13 dać na 123 i 162 po jednej brygadzie by wycofać zajezdnię z 502.
Na 162 nie da rady. Siekierki-Siekierki to raczej brygady dla Ostrobramskiej. Na 123 wszystko da się zrobić, ale...
marekb pisze:Mało tego, to o ile dobrze pamiętam to od października Ostrobramska dostaje kolejną brygadę w DŚ na 123 :!:
Tyly tylko, że na 123 bardziej pasują sztywniaki, a nie przeguby.
Inna rzecz. Czemu Ci przeszkadzają dojazd R-13 na Centralny? Wszystkie zajezdnie mają tam porównywalnie daleko.

: 01 paź 2010, 10:53
autor: JKTpl
pawcio pisze:Inna rzecz. Czemu Ci przeszkadzają dojazd R-13 na Centralny? Wszystkie zajezdnie mają tam porównywalnie daleko.
Z ciekawości zrobiłem takie małe porównanie. Możliwe przekłamania.
  • DWC - R06 6,4km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Towarowa - Okopowa - al. "Solidarności" - Wolska - Redutowa - Nakielska)
    DWC - R07 5,7km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Chałubińskiego - Batorego - Wołoska - Woronicza)
    DWC - R10 9,3km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - aleja i most Poniatowskiego - Wał Miedzeszyński - al. Stanów Zjednoczonych - Ostrobramska - Rodziewiczówny)
    DWC - R11 7,2km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Kleszczowa - Krańcowa)
    DWC - R13 6,5km (Emilii Plater - Świętokrzyska - Marszałkowska - al. "Solidarności" - Szwedzka - Stalowa)
Jeszcze dorzucę Mobilis Ursus - 12km, Mobilis Że... wróć, Utrata - 10km, ale to poza konkursem.

: 01 paź 2010, 11:06
autor: marekb
JKTpl pisze:
pawcio pisze:Inna rzecz. Czemu Ci przeszkadzają dojazd R-13 na Centralny? Wszystkie zajezdnie mają tam porównywalnie daleko.
Z ciekawości zrobiłem takie małe porównanie. Możliwe przekłamania.
  • DWC - R06 6,4km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Towarowa - Okopowa - al. "Solidarności" - Wolska - Redutowa - Nakielska)
    DWC - R07 5,7km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Chałubińskiego - Batorego - Wołoska - Woronicza)
    DWC - R10 9,3km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - aleja i most Poniatowskiego - Wał Miedzeszyński - al. Stanów Zjednoczonych - Ostrobramska - Rodziewiczówny)
    DWC - R11 7,2km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Kleszczowa - Krańcowa)
    DWC - R13 6,5km (Emilii Plater - Świętokrzyska - Marszałkowska - al. "Solidarności" - Szwedzka - Stalowa)
Jeszcze dorzucę Mobilis Ursus - 12km, Mobilis Że... wróć, Utrata - 10km, ale to poza konkursem.

Dlatego, że trasa linii 502 przebiega w okolicy R10, daltego też :Ostrobramska" mogłaby kończyć i zaczynać w okolicy swojego oddziału. Bez dojazdu czy zjazdu z Centralnego. Dalczego w DŚ R13 nie mogłaby mieć dodatkowej brygady na 162. Już miała!! mogłaby rano po wyjeżdzie z zakładu zaczynać od Szwedzkiej i dalej na Siekierki. Wieczorem zjazd z Targówka.
Dodam, czemu Redutowa w DŚ rano ma dojazd na 160 na Centralny?
Efekt:
8 |[04] [12] [27] [42] [57]
pora, kiedy to raczej z Pragi takie coś by się przydało. A mamy z Centralnego :!:
Powiem, że te 2 brygady z DŚ z Redutowej na 160 bardziej bym widział na 190, czy 517 [kosztem zmniejszenia udziału Stalowej]. Pomijam fakt potrzeby M6/160 w DŚ.
Redutowa na 160 powinna być conajwyżej na dodatkach :!:

: 01 paź 2010, 11:09
autor: JKTpl
marekb pisze:Dodam, czemu Redutowa w DŚ rano ma dojazd na 160 na Centralny?
A gdzie ma mieć?

: 01 paź 2010, 11:10
autor: 105 R6
lata całe jakoś można było ogarnąć obsługę linii przez najbliższe zajezdnie, dopiero po rozwaleniu Inflanckiej powstało zamieszanie, którego to do tej pory nie mozna zlikwidować. Tak to jest jak awans w MZA dostaje pani Jadzia z magazynu przez zasiedzenie plus wyjazdy integracyjne połączone z libacją.

: 01 paź 2010, 11:25
autor: drapka
105 R6 pisze: Tak to jest jak awans w MZA dostaje pani Jadzia z magazynu przez zasiedzenie plus wyjazdy integracyjne połączone z libacją.
Ojej! A z kim pani Jadzia spożywa alkohol podczas libacji? Z konkubentem na wysokim stanowisku? Czy z koleżanką z wydziału personalnego? :-s

: 01 paź 2010, 12:31
autor: marekb
JKTpl pisze:
marekb pisze:Dodam, czemu Redutowa w DŚ rano ma dojazd na 160 na Centralny?
A gdzie ma mieć?
Wogóle nie powinno być Redutowej na całkach na 160 :!: R6 mogłaby pojawić się na kolejnych brygadach 190, czy wejść na 517 :!:

: 01 paź 2010, 12:34
autor: chester
marekb pisze:Wogóle nie powinno być Redutowej na całkach na 160 :!: R6 mogłaby pojawić się na kolejnych brygadach 190, czy wejść na 517 :!:
A czym miałaby obsłużyć te "kolejne"? Na 160 chyba tylko U18 wchodzi w grę a z tym u nich już cienko.

: 01 paź 2010, 12:43
autor: marekb
chester pisze:
marekb pisze:Wogóle nie powinno być Redutowej na całkach na 160 :!: R6 mogłaby pojawić się na kolejnych brygadach 190, czy wejść na 517 :!:
A czym miałaby obsłużyć te "kolejne"? Na 160 chyba tylko U18 wchodzi w grę a z tym u nich już cienko.
Zamiast 160, Redutowa wziełaby 2 brygady 190 lub 517 od "Stalowej" -by "bilans" się zgodził. I tak w DŚ:
-160 całość za R13, wszystkie brygady zaczynają z TARGÓWKA [pierwszy kurs przesunięty na 4:50 by mógł wystartować z Centralnego o 5:19
- w przypadku przejęcia od R13 dwóch brygad 517, wozy zaczynają i kończą na URSUSIE :!:

: 01 paź 2010, 13:59
autor: pawcio
marekb pisze:w przypadku przejęcia od R13 dwóch brygad 517, wozy zaczynają i kończą na URSUSIE :!:
Sęk w tym, że brygady stalowe zaczynają i kończą na Targówku. To ci feler!

: 01 paź 2010, 14:19
autor: marekb
pawcio pisze:
marekb pisze:w przypadku przejęcia od R13 dwóch brygad 517, wozy zaczynają i kończą na URSUSIE :!:
Sęk w tym, że brygady stalowe zaczynają i kończą na Targówku. To ci feler!
Zawsze zostają brygady na 190, lecz jeżeli uprzemy sie na 517 na Redutowej, to:
- całość 160 jest na "Stalowej" i wówczas następuje zwiększenie częstotliwości na Targówku, gdyż brygada "poredutowa" zaczynająca na Centralnym, zaczyna na Targówku
-dwie całki "postalowe" zaczynające na Targówku, zaczynają na Ursusie i wtedy np.
zamiast -linia 517 URSUS:
7 | 04 [29] 48
jest:
7 | 04 [19] [34] 49 [zagęszczenie kursowania, a na Targówku-przeciwnie; natomiast na Targówku w tym samym czasie mamy częstsze 160 ]

: 01 paź 2010, 14:32
autor: pawcio
Jakoś niczego z tego wywodu nie zrozumiałem. Możesz jaśniej?

: 01 paź 2010, 15:04
autor: marekb
pawcio pisze:Jakoś niczego z tego wywodu nie zrozumiałem. Możesz jaśniej?
160/517 Redutowa przejmuje od Stalowej dwie brygady w DŚ na 517, w zamian traci 160 które przejmuje Stalowa.
1. dwie redutowe brygady na 517 zaczynają i kończą na Ursusie przez co rano np. o 7 i 8 zwiekszona zostaje częstotliwość kursowania linii 517 na Ursusie do co 15 minut:
7 | 04 [19] [34] 49
8 | 04 [19] [34] [49]

a obecnie mamy :
7 | 04 [29] 48
8 | 08 [28] [48]
Natomiast na Targówku linia 517 rano rzadziej by kursowała, dwie brygady przechodzą na Redutową, która rozpoczyna od Ursusa. Wieczorem takt co 15 minut z Targówka byłby przeciągnięty do 19-20.
2. dwie stalowe dodatkowe brygady zaczynają i kończą na Targówku. Linia 160 kursuje co 15 minut już od godziny 7:00 [zamiast 8:00, co rekompensuje rzadsze 517 w tych godzinach]. Przejście dwóch brygad 517 na Redutową i dwóch na Stalową wiązało by sie z korektą rozkładu w godzinach rannych i wieczornych !!
Np: 160 z Targówka
| 4 |[50]
| 5 |[10] [30] [50]
| 6 |[10] [30] [47]
| 7 |[02] [17] [32] [47]
itd.
517 z Targówka
| 5 |[01] [35]
| 6 |[05] 35
| 7 | 05 [22] [45]
| 8 |[10] 30 [50]
| 9 | 10 30 [49]
itd