[Łódź] Poza Łódź tramwaje nie pojadą . Koniec linii 43
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Cała ta sprawa napawa mnie coraz większym niesmakiem. Rozumiem, że mają chrapkę na zajednię, ale po co ta cała ściema ze "starym taborem", "niewykwalifkowanym zapleczem" etc?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Może po prostu w Łodzi musi tak być. Kiedy ZDiT odwalił świetną projektową robotę (trasa WZ - jeśli powstanie według wytycznych to będzie na europejskim poziomie), MPK musi spaść do poziomu żenujących kłamstw (zastanawiam się co im tak przeszkadza w tych GT8 i M6S, które biją na głowę komfortem większość "nowoczesnej" chluby MPK). Może jeśli ZDiT zdecyduje się jeszcze bardziej pociąć częstotliwości wszystkiego, MPK samo kupi trochę M8C (o czym było w swoim czasie plotkowane, na razie nic z tego niestety nie wychodzi)
MPK Łódź jest tak zadłużone, że po prostu nie stać ich na zakup helmutów które teraz są majątkiem MKT. Nikt nie udzieli im leasingu.
Hipokryzja rzecznika Bogumiła Makowskiego powala!
Na linii lutomierskiej torowisko jest moim zdaniem w stanie o wiele lepszym niż na ozorkowskiej. W Konstantynowie jest fragment nowego torowiska.
ZDiT jest częścią Urzędu Miasta, więc przy obecnych rządach wspólnie dążą do upadku tramwajów w mieście i okolicach. Przykładami są: likwidacja torowiska na ulicy Czerwonej w 2008 roku i plany likwidacji torowiska na ulicy Aleksandrowskiej (do obecnej pętli Chochoła).
Hipokryzja rzecznika Bogumiła Makowskiego powala!
Na linii lutomierskiej torowisko jest moim zdaniem w stanie o wiele lepszym niż na ozorkowskiej. W Konstantynowie jest fragment nowego torowiska.
ZDiT jest częścią Urzędu Miasta, więc przy obecnych rządach wspólnie dążą do upadku tramwajów w mieście i okolicach. Przykładami są: likwidacja torowiska na ulicy Czerwonej w 2008 roku i plany likwidacji torowiska na ulicy Aleksandrowskiej (do obecnej pętli Chochoła).
803, 802 pozbyto się w 1983. I tak, najprawdopodobniej zostaną skasowane (oczywiście pod warunkiem, że ktoś w MPK nie uzna, że to nowoczesne wagony, zwłaszcza te z MKT, które przecież wyglądają nowocześnie jak cholera - mają nowe wyklepane dość chałupniczo (dopóki ktoś w MKT nie poszedł po rozum do głowy i nie zaczął ściągać helmutów, robiono własnym sumptem takie śmieszne modernizacje) pudło)MeWa pisze:oznacza, że 802 pójdą na żyletki?
No bez przesady, teraz na przykład będą leasingiem finansować remonty konstaliGofer pisze:MPK Łódź jest tak zadłużone, że po prostu nie stać ich na zakup helmutów które teraz są majątkiem MKT. Nikt nie udzieli im leasingu.
I to już przynajmniej drugi raz!Wolfchen pisze:który mówi, że 805N to nowoczesne wagony
M6S to zdecydowanie tabor dedykowany - ma dużo miejsc siedzących i w dodatku naprawdę wygodnych. Z GT8 bywa gorzej (chociaż część ZR-ów ma superwygodne stanowiska konduktorskie), ale przynajmniej miejsc jest dużo.MeWa pisze: A tak w ogóle to na te linie podmiejskie mógłby być wypuszczany tabor dedykowany - w końcu jedzie to to godzinę jak nie dłużej...
Przejazd całej trasy 46 trwa 2 godziny (połowa w mieście, połowa pod miastem), gdyby wyremontowano torowisko (najlepiej do takiego standardu żeby można było dopuścić tam oficjalnie prędkość 70) byłoby raczej sporo krócej
No właśnie to jedyna ich zaleta.px33 pisze:Z GT8 bywa gorzej (chociaż część ZR-ów ma superwygodne stanowiska konduktorskie), ale przynajmniej miejsc jest dużo.
Choć największym minusem podmiejskich tramwajów w Łodzi jest niestety torowisko. A raczej jego fatalny stan...
![:neutral: :neutral:](./images/smilies/icon_neutral.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
"Ruch na Rzecz Obrony Linii Tramwajowej <46> i Międzygminnej Komunikacji Tramwajowej w Regionie Łódzkim" podaje Komunikat nr 5.
"Ruch na Rzecz Obrony Linii Tramwajowej <46> i Międzygminnej Komunikacji Tramwajowej w Regionie Łódzkim" podaje Komunikat nr 6.
I wydarzenie Stowarzyszenie "46" - zebranie założycielskie.
I wydarzenie Stowarzyszenie "46" - zebranie założycielskie.