[Łódź] Poza Łódź tramwaje nie pojadą…. Koniec linii 43

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Gofer
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2012, 23:02
Lokalizacja: Ozorków

Post autor: Gofer » 30 sty 2012, 21:45

Oto obrzydliwa propaganda rzecznika MPK Łódź: Nowoczesne tramwaje mogą jeździć do Zgierza i Ozorkowa.

Poczytajcie komentarze zaraz pod artykułem!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 30 sty 2012, 22:46

nowoczesne wagony tramwajowe typu 805N
:D :D :D
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 sty 2012, 22:59

Cała ta sprawa napawa mnie coraz większym niesmakiem. Rozumiem, że mają chrapkę na zajednię, ale po co ta cała ściema ze "starym taborem", "niewykwalifkowanym zapleczem" etc?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

px33
Posty: 1592
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 31 sty 2012, 0:11

Może po prostu w Łodzi musi tak być. Kiedy ZDiT odwalił świetną projektową robotę (trasa WZ - jeśli powstanie według wytycznych to będzie na europejskim poziomie), MPK musi spaść do poziomu żenujących kłamstw (zastanawiam się co im tak przeszkadza w tych GT8 i M6S, które biją na głowę komfortem większość "nowoczesnej" chluby MPK). Może jeśli ZDiT zdecyduje się jeszcze bardziej pociąć częstotliwości wszystkiego, MPK samo kupi trochę M8C (o czym było w swoim czasie plotkowane, na razie nic z tego niestety nie wychodzi)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 31 sty 2012, 0:23

Czy przejęcie Lutomierska przez MPK oznacza, że 802 pójdą na żyletki?
I jak daleko ta lutomierska trasa ma do śmierci technicznej? Planowane są tam jakieś remonty w ogóle?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Gofer
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2012, 23:02
Lokalizacja: Ozorków

Post autor: Gofer » 31 sty 2012, 8:13

MPK Łódź jest tak zadłużone, że po prostu nie stać ich na zakup helmutów które teraz są majątkiem MKT. Nikt nie udzieli im leasingu.

Hipokryzja rzecznika Bogumiła Makowskiego powala!

Na linii lutomierskiej torowisko jest moim zdaniem w stanie o wiele lepszym niż na ozorkowskiej. W Konstantynowie jest fragment nowego torowiska.

ZDiT jest częścią Urzędu Miasta, więc przy obecnych rządach wspólnie dążą do upadku tramwajów w mieście i okolicach. Przykładami są: likwidacja torowiska na ulicy Czerwonej w 2008 roku i plany likwidacji torowiska na ulicy Aleksandrowskiej (do obecnej pętli Chochoła).

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 31 sty 2012, 12:01

Hm, rzecznik, który mówi, że 805N to nowoczesne wagony, powinien moim zdaniem poszukać nowej pracy. Np jako akwizytor...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3817
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 31 sty 2012, 19:22

Wolfchen pisze:Hm, rzecznik, który mówi, że 805N to nowoczesne wagony, powinien moim zdaniem poszukać nowej pracy. Np jako akwizytor...
Z takim darem przekonywania to opchnie największy bubel :P

px33
Posty: 1592
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 31 sty 2012, 20:14

MeWa pisze:oznacza, że 802 pójdą na żyletki?
803, 802 pozbyto się w 1983. I tak, najprawdopodobniej zostaną skasowane (oczywiście pod warunkiem, że ktoś w MPK nie uzna, że to nowoczesne wagony, zwłaszcza te z MKT, które przecież wyglądają nowocześnie jak cholera - mają nowe wyklepane dość chałupniczo (dopóki ktoś w MKT nie poszedł po rozum do głowy i nie zaczął ściągać helmutów, robiono własnym sumptem takie śmieszne modernizacje) pudło)
Gofer pisze:MPK Łódź jest tak zadłużone, że po prostu nie stać ich na zakup helmutów które teraz są majątkiem MKT. Nikt nie udzieli im leasingu.
No bez przesady, teraz na przykład będą leasingiem finansować remonty konstali
Wolfchen pisze:który mówi, że 805N to nowoczesne wagony
I to już przynajmniej drugi raz!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 31 sty 2012, 20:30

px33 pisze:803, 802 pozbyto się w 1983.
Tak, miało być 803 ;)
A tak w ogóle to na te linie podmiejskie mógłby być wypuszczany tabor dedykowany - w końcu jedzie to to godzinę jak nie dłużej...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 31 sty 2012, 20:43

MeWa pisze:A tak w ogóle to na te linie podmiejskie mógłby być wypuszczany tabor dedykowany - w końcu jedzie to to godzinę jak nie dłużej...
Tak nakazuje logika, ale jak jest, to każdy widzi...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

px33
Posty: 1592
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 31 sty 2012, 20:44

MeWa pisze: A tak w ogóle to na te linie podmiejskie mógłby być wypuszczany tabor dedykowany - w końcu jedzie to to godzinę jak nie dłużej...
M6S to zdecydowanie tabor dedykowany - ma dużo miejsc siedzących i w dodatku naprawdę wygodnych. Z GT8 bywa gorzej (chociaż część ZR-ów ma superwygodne stanowiska konduktorskie), ale przynajmniej miejsc jest dużo.
Przejazd całej trasy 46 trwa 2 godziny (połowa w mieście, połowa pod miastem), gdyby wyremontowano torowisko (najlepiej do takiego standardu żeby można było dopuścić tam oficjalnie prędkość 70) byłoby raczej sporo krócej

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 31 sty 2012, 21:07

px33 pisze:Z GT8 bywa gorzej (chociaż część ZR-ów ma superwygodne stanowiska konduktorskie), ale przynajmniej miejsc jest dużo.
No właśnie to jedyna ich zaleta.
Choć największym minusem podmiejskich tramwajów w Łodzi jest niestety torowisko. A raczej jego fatalny stan... :neutral:
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Gofer
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2012, 23:02
Lokalizacja: Ozorków

Post autor: Gofer » 10 lut 2012, 16:25

"Ruch na Rzecz Obrony Linii Tramwajowej <46> i Międzygminnej Komunikacji Tramwajowej w Regionie Łódzkim" podaje Komunikat nr 5.

Awatar użytkownika
Gofer
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2012, 23:02
Lokalizacja: Ozorków

Post autor: Gofer » 18 kwie 2012, 9:20

"Ruch na Rzecz Obrony Linii Tramwajowej <46> i Międzygminnej Komunikacji Tramwajowej w Regionie Łódzkim" podaje Komunikat nr 6.

I wydarzenie Stowarzyszenie "46" - zebranie założycielskie.

ODPOWIEDZ