Strona 5 z 9

: 26 lip 2011, 10:39
autor: Stary Pingwin
pawcio, 26 na Osiedlu ma do dyspozycji 2 tory ( 3 zostawiamy przelotowy ) . Tak jak 33 - na Kieleckiej postój krótki , na Hucie dłuższy .

: 26 lip 2011, 11:01
autor: pawcio
ZTM na Górczewskiej nie zgadza się na wykorzystywanie drugiego toru, gdyż pasażer nie będzie wiedział, z którego peronu odjeżdża najbliższy kurs. Na Hucie tego problemu nie ma, bo masz potem przystanek zbiorczy.

: 26 lip 2011, 11:15
autor: MisiekK
pawcio pisze:ZTM na Górczewskiej nie zgadza się na wykorzystywanie drugiego toru, gdyż pasażer nie będzie wiedział, z którego peronu odjeżdża najbliższy kurs.
Odjeżdża ten, który ma właśnie otwarte drzwi.... Ech... :)

: 26 lip 2011, 11:16
autor: Stary Pingwin
Jakoś na Wyścigach pasażerowie sobie radzą między 4 i 10 . NNOPwW ma pasażerów z pętli Osiedle za głupków?

: 26 lip 2011, 11:16
autor: JKTpl
pawcio pisze:ZTM na Górczewskiej nie zgadza się na wykorzystywanie drugiego toru, gdyż pasażer nie będzie wiedział, z którego peronu odjeżdża najbliższy kurs.
Podpowiedziałbym P.T. Pasażerom, że z tego, gdzie tramwaj ma otwarte drzwi.

: 26 lip 2011, 11:19
autor: Stary Pingwin
I :idea: tak to właśnie działa na Wyścigach i Hucie .

: 26 lip 2011, 11:22
autor: Glonojad
Generalnie to powinno być jednak rozwiązane poprzez informację dynamiczną, a nie "który ma otwarte drzwi".

Przykład z 4 i 10 jest nietrafiony o tyle, że to są dwie różne linie - sprawdziwszy informację przystankową jednoznacznie można stwierdzić, z którego peronu tramwaj odjeżdża pierwszy.

Chociaż... gdyby brygady miałe stałe przyporządkowanie, to można by i statyczną informacją ten problem na 26 rozwiązać. :-k Gorzej, gdyby ktoś zarządził SB na zasadzie "jedziesz 5 minut po swoim planie" czyli w planie następnej brygady :D

: 26 lip 2011, 11:23
autor: pawcio
Poza tym liczba pasażerów na Górczewskiej i Wyścigach jest jednak trochę inna.

: 26 lip 2011, 11:23
autor: MisiekK
Glonojad pisze:Generalnie to powinno być jednak rozwiązane poprzez informację dynamiczną, a nie "który ma otwarte drzwi".
Docelowo tak.

: 26 lip 2011, 12:03
autor: Bernard
MisiekK pisze:Odjeżdża ten, który ma właśnie otwarte drzwi.... Ech...
Zimą też :?:

: 26 lip 2011, 12:06
autor: Piotrek_2274
pawcio pisze:ZTM na Górczewskiej nie zgadza się na wykorzystywanie drugiego toru, gdyż pasażer nie będzie wiedział, z którego peronu odjeżdża najbliższy kurs.
A czy przy braku informacji dynamicznej, lub otwartych drzwi czy tak trudno pasażerowi otworzyć buzię i zapytać motorniczego, który z tramwajów odjeżdża pierwszy? Chyba nikomu korona z głowy nie spadnie.

: 26 lip 2011, 12:08
autor: MisiekK
Bernard pisze:Zimą też :?:
Świecące guziki widać. Wozy nie mające programatorów i tak stoją z otwartymi drzwiami.

: 26 lip 2011, 12:14
autor: Bernard
Piotrek_2274 pisze:A czy przy braku informacji dynamicznej, lub otwartych drzwi czy tak trudno pasażerowi otworzyć buzię i zapytać motorniczego, który z tramwajów odjeżdża pierwszy? Chyba nikomu korona z głowy nie spadnie.
I co motorniczemu z takiej przerwy jak każdemu z osobna będzie co chwilę odpowiadał "ja jadę", "ja jadę", "ja jadę". To już lepiej jakby jakąś dechę wystawiał.

: 26 lip 2011, 12:47
autor: Glonojad
Niektórzy (zwłaszcza jeżdżący dość mało związkowcy :p ale nie tylko) twierdzili, że lepsza piętnastominutowa przerwa w wozie z podciąganiem co 5 minut niż czterdziestominutowa (czy nawet godzinna) przerwa poza wozem w ekspedycji ;)

: 26 lip 2011, 12:51
autor: person
Piotrek_2274 pisze:A czy przy braku informacji dynamicznej, lub otwartych drzwi czy tak trudno pasażerowi otworzyć buzię i zapytać motorniczego, który z tramwajów odjeżdża pierwszy? Chyba nikomu korona z głowy nie spadnie.
Szczerze mówiąc 9 na 10 spotkanych/zaobserwowanych przeze mnie prowadzących pojazdy nie chce/nie ma ochoty odpowiadać na pytanie kiedy odjeżdża lub który z kolei.
Zatem: tak, informacja dynamiczna jest dobrym i słusznym wynalazkiem.