A 99% to pracownicy KMashir pisze:Mogę się z tym zgodzić, bo jakiś czas temu jechałem sznobusem relacji: Tłuszcz - Warszawa Wschodnia - Warszawa Gdańska - Sierpc i prawie wszystkie miejsca siedzące w VT627 były zajęte.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Moderator: JacekM
KM ma przestać obsługiwać S-9, a jak nie obsługuje to po co mają zamieszczać rozkład konkurencji.Pan Bułkowski pisze:Czyżby od nowego rozkładu zniknęły pociągi do Legionowo Piaski i dalej na Wieliszew?
S9 przestaje istnieć?
Nie było tak źle, tylko jakieś 10-12 osób było pracownikami KM (w strojach).sajbeer pisze:A 99% to pracownicy KMJechałem o 19.09 jakieś dwa miesiące temu do Legionowa.Skończy się taksówka
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... zklad.html![]()
Koleje Mazowieckie połączą lotniska. Jest nowy rozkład
Pociągi Kolei Mazowieckich między lotniskami na Okęciu i w Modlinie mają ruszyć dopiero 1 czerwca. Wcześniej jednak na liniach do Nasielska i Skierniewic podróżnych czekają nowe utrudnienia. Część kursów trzeba odwołać.
Przewoźnik ujawnił wczoraj rozkład jazdy, który zacznie obowiązywać 11 grudnia. Jedną z nowości będą pociągi lotniskowe między Modlinem a Okęciem. Koleje Mazowieckie liczą, że do 1 czerwca będzie gotowy tunel do nowej stacji Warszawa Lotnisko Chopina, a także port dla tanich linii w Modlinie. Pociągi Elf pojadą tam średnio co godzinę. Będą też osobne kursy z Dworca Gdańskiego do stacji w Modlinie. Stąd do lotniska dowiozą ich autobusy w barwach Kolei Mazowieckich. Marszałek Adam Struzik zapowiedział wczoraj, że za kilkanaście dni ogłosi obiecywany od dawna przetarg na budowę torów pod sam terminal lotniczy. Mają być gotowe w 2014 r.
Na razie pasażerowie muszą się liczyć z problemami. Na linii przez Modlin do Nasielska od 11 grudnia wciąż mają być prowadzone roboty m.in. przy wiaduktach i tunelach drogowych. Dlatego na tej trasie pociągi nie będą na razie jeździć zbyt często. Kłopotów można się też spodziewać na zatłoczonej linii przez Pruszków do Skierniewic. Tu zaczyna się kolejny etap remontu torów, dlatego część pociągów dalekobieżnych w stronę Łodzi pojedzie torami podmiejskimi. To spowoduje odwołanie niektórych kursów podmiejskich. W zamian część pozostałych pociągów zostanie wydłużona - będą jeździć jako składy potrójne.Bardziej pojemne składy starego typu Koleje Mazowieckie puszczą na trasie z Małkinii przez Wołomin do Dworca Wileńskiego, gdzie po zamknięciu dla aut Trasy W-Z w pociągach panuje ogromny ścisk.
Przewoźnik wciąż dość rzadko będzie wykorzystywać możliwości kupionych niedawno lokomotyw Traxx czy elektrycznych składów typu Flirt i Elf, które mogą się rozpędzać do 160 km na godz. Najszybszy będzie niedzielny pociąg z Siedlec o godz. 18.45, który do Dworca Centralnego dojedzie w 55 minut. Na razie nie ma co marzyć o szybkiej jeździe do Radomia, gdzie remont torów jest dopiero planowany. Pokonanie 100 km niektórym pociągom zajmie aż 2,5 godziny.
Nowy rozkład można znaleźć na stronie www.mazovia.pl. Wkrótce ma się też pojawić na stronie przewoźnika: www.mazowieckie.com.pl
To nie jest prawda, z Toruńskiej korzysta w szczycie znacznie więcej pasażerów.marcin3001 pisze: Co z tego, że Toruńska to superwęzeł, a Płudy to zadupie, skoro na Turuńskiej wsiada jedna lub dwie osoby (nawet przed przebudową), a na Płudach 20-30?
Z Woli tez będą piętrowe- przynajmniej 2KM9 - 1 skład