Strona 5 z 32

: 12 lis 2011, 19:53
autor: Professor
Może zakupiło je z tym systemem dlatego że był tani :-k

: 12 lis 2011, 20:16
autor: ashir
Zdjęcia nowych SU18 z Redutowej wróciły na Przegubowca. Dodatkowo są również SU12 z Ostrobramskiej. :smile:

: 12 lis 2011, 20:35
autor: alojz
Professor pisze:Może zakupiło je z tym systemem dlatego że był tani :-k
Jeśli już, to Solaris zakupił ten system bo był tani.

MZA formalnie nie mogło wskazać producenta informacji pasazerskiej, a jedynie wymagania minimalne jakie musi spełniać.

: 12 lis 2011, 20:38
autor: px33
Te wymagania minimalne mogą (tzn. formalnie nie mogą, ale w praktyce zawierają) zawierać bardzo dokładne opisy (w tym nazwy producentów i produktów), gdyby naprawdę chcieli R&G to by dostali

: 12 lis 2011, 23:48
autor: Flash8222
alojz pisze:
Professor pisze:Może zakupiło je z tym systemem dlatego że był tani :-k
Jeśli już, to Solaris zakupił ten system bo był tani.

MZA formalnie nie mogło wskazać producenta informacji pasazerskiej, a jedynie wymagania minimalne jakie musi spełniać.
Gówno prawda, już podczas podpisywania umowy było wiadomo, że Solarisy będą miały Macrosystem i MZA
chciało ten system. Więc jak widać MZA samo zgodziło się na Macrosystem.

: 13 lis 2011, 0:03
autor: Szeregowy_Równoległy
Alstom pisze:A co się stało tem usrugiemu z lampą? Z lewą stroną "frontu"? Otwarte? :D
Otwarte, w reflektorku jest przycisk od zamykania drzwi, pewnie ktoś, kto wóżek zamykał, nie zamknął reflektora.
Aleksander2560 pisze:Skoro te sterowniki "mobilisowskie" firmy MacroMedia sprawiaja tyle problemów, bo nie ukrywam, że są badziewne jak "siemasz Wiktor", to po jasną cholerę MZA zakupiło wozy z takim badziewiem???!!!!!!
Chłopie, jeździsz u nas, wypadałoby wiedzieć, jak się nazywa to, po czym chcesz się przejechać. A, obiektywnie, Macrosystem nie jest zły. Nie powinien MZA sprawiać poważniejszych problemów, jeśli producent uczy się na błędach. Na przykład na tych, które popełniono w Mobilisowych SU12-2/Alpino.

: 13 lis 2011, 12:30
autor: ashir
Jechałem dziś 8552 na 5/195, bardzo fajne są te Solarisy, choć szkoda braku drugiej rzeźni. W środku łatwo zauważyć gdzie jest zbiornik paliwa. ;-)

: 13 lis 2011, 12:50
autor: Lukasz436
ashir pisze:Jechałem dziś 8552 na 5/195, bardzo fajne są te Solarisy, choć szkoda braku drugiej rzeźni. W środku łatwo zauważyć gdzie jest zbiornik paliwa. ;-)
A o której odjazdy z Natolina ma ta brygada??

: 13 lis 2011, 12:53
autor: ashir
Lukasz436 pisze:A o której odjazdy z Natolina ma ta brygada??
5/195
Pl. Piłsudskiego:
4:56, 6:50, 9:09, 11:29, 13:49, 16:09, 18:29, 20:56

Natolin Płn.:[/b]
5:41, 8:11, 10:31, 12:51, 15:11, 17:31, 19:53, 22:11

: 13 lis 2011, 13:09
autor: chester
Fajny ten ekran u kierowcy z rzutami z kamer z przyczepy.

: 13 lis 2011, 13:19
autor: JKTpl
ashir pisze:choć szkoda braku drugiej rzeźni
Więc ta rzeźnia jest czy jej nie ma?

: 13 lis 2011, 13:21
autor: Shiom
Na zdjęciach na km-forum.com.pl wyraźnie widać że jej nie ma #-o .
Poza tym dziwne, że dziś znów nowy Solaris jest na 195. Liczyłem też na inne linie.

: 13 lis 2011, 13:24
autor: fraktal
W Mercu też nie było drugiej rzeźni i jakoś nikomu to tak bardzo nie przeszkadzało.... A rzeźnia w sekcji A jest za to ciut większa niż w 88xx....

: 13 lis 2011, 13:40
autor: ashir

: 13 lis 2011, 14:55
autor: wlv
fraktal pisze:W Mercu też nie było drugiej rzeźni
Ale w Citaro jest tylko jedno siedzenie (po stronie drzwi, w układzie a'la warszawskie metro) między przegubem, a trzecimi drzwiami.