: 12 lis 2011, 19:53
Może zakupiło je z tym systemem dlatego że był tani 
Jeśli już, to Solaris zakupił ten system bo był tani.Professor pisze:Może zakupiło je z tym systemem dlatego że był tani
Gówno prawda, już podczas podpisywania umowy było wiadomo, że Solarisy będą miały Macrosystem i MZAalojz pisze:Jeśli już, to Solaris zakupił ten system bo był tani.Professor pisze:Może zakupiło je z tym systemem dlatego że był tani
MZA formalnie nie mogło wskazać producenta informacji pasazerskiej, a jedynie wymagania minimalne jakie musi spełniać.
Otwarte, w reflektorku jest przycisk od zamykania drzwi, pewnie ktoś, kto wóżek zamykał, nie zamknął reflektora.Alstom pisze:A co się stało tem usrugiemu z lampą? Z lewą stroną "frontu"? Otwarte?
Chłopie, jeździsz u nas, wypadałoby wiedzieć, jak się nazywa to, po czym chcesz się przejechać. A, obiektywnie, Macrosystem nie jest zły. Nie powinien MZA sprawiać poważniejszych problemów, jeśli producent uczy się na błędach. Na przykład na tych, które popełniono w Mobilisowych SU12-2/Alpino.Aleksander2560 pisze:Skoro te sterowniki "mobilisowskie" firmy MacroMedia sprawiaja tyle problemów, bo nie ukrywam, że są badziewne jak "siemasz Wiktor", to po jasną cholerę MZA zakupiło wozy z takim badziewiem???!!!!!!
A o której odjazdy z Natolina ma ta brygada??ashir pisze:Jechałem dziś 8552 na 5/195, bardzo fajne są te Solarisy, choć szkoda braku drugiej rzeźni. W środku łatwo zauważyć gdzie jest zbiornik paliwa.
5/195Lukasz436 pisze:A o której odjazdy z Natolina ma ta brygada??
Więc ta rzeźnia jest czy jej nie ma?ashir pisze:choć szkoda braku drugiej rzeźni
Nie ma. Wstawione są tam fotele. A kto twierdził że jest rzeźnia w sekcji B?JKTpl pisze:Więc ta rzeźnia jest czy jej nie ma?
Ale w Citaro jest tylko jedno siedzenie (po stronie drzwi, w układzie a'la warszawskie metro) między przegubem, a trzecimi drzwiami.fraktal pisze:W Mercu też nie było drugiej rzeźni