Casus "Edwarda" - koniec ekspresĂłw?

Moderator: Wiliam

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 sty 2012, 22:38

Ja nie mam nic przeciwko. :grin:

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 sty 2012, 22:39

Maciek pisze:Za 2, 3 lata wszystko będzie czarne.
Mam nadzieję, że nie. Obawiam się, że tak. Najlepiej, jeśli ZTM zrobiłby porządek, skasował połowę (czy ile) linii czerwonych, a resztę odprzystankowił i kategorycznie nie dodawał im przystanków (a nie takie Siekierki na 401).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

paolo11051
Posty: 155
Rejestracja: 30 paź 2011, 16:19
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo

Post autor: paolo11051 » 10 sty 2012, 22:46

Mam takie samo zdanie - większość pseudoczerwońców uczarnić, pozostawić kilka mocnych przyśpiechów (ale prawdziwych) i kilka ekspresów z dalekich części miasta.
I to by się moim zdaniem sprawdziło

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 sty 2012, 23:01

W gruncie rzeczy mnie także o to chodzi. Przy czym prawdziwe pośpiechy będą tym, czym teraz ekspresy więc nie ma potrzeby istnienia dwóch kategorii czerwońców (czyli ekspresów).
A, i do tego zwiększyć liczbę NŻ-ów, co choć trochę rekompensowałoby uczernienia.

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 sty 2012, 23:06

Chciałoby się powiedzieć a propos likwidacji ekspresówki - czarno to widzę. :D

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 10 sty 2012, 23:06

Co oni pier..niczą jak rany... Jakie dogęszczenie zabudowy :shock: :?: . Proszę mi powiedzieć co od czasu uruchomienia E-1 i E-2 pobudowano przy Dolnej lub Pl. Na Rozdrożu ](*,) . Czy oni w ogóle wiedzą o czym piszą :?: Ekspresy celowo omijały część przystanków o bardzo dużym wykorzystaniu, ale gdzie było bardzo wiele innych linii. Bzdury kompletne, że teraz wykorzystanie tych przystanków wzrosło, bo jest całkowicie odwrotnie. Taki Ursynów niemal całkowicie zrezygnował z podróży przez Trakt. Co za tym potoki na ZP Dolna też spadły. Pl. Na Rozdrożu to tylko węzeł przesiadkowy, przy którym nic nie ma. A dodać należy, że przecież wcześniej nie było Trasy Siekierkowskiej, więc wymiany też były tam większe.

I jeżeli faktycznie w innych rejonach mamy dogęszczanie, to tym bardziej uzasadnia to istnienie, a wręcz tworzenie ekspresów. Tak samo zwiększony ruch samochodowy nie jest argumentem przeciw, a jest argumentem za.

Argumentem przeciw może być jedynie to, że osiedla - sypialnie przestają nimi być, powstają CH, kina itp. więc człowiek od centrum miasta jest mniej zależny niż kiedyś.


A tak poza tym... jakie 402? Zły numer. Jak już to 407. Ten numer zawsze był szczęśliwy i dobrze się kojarzy i na Mokotowie i na Bemowie.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 sty 2012, 23:16

TGM pisze:Tak samo zwiększony ruch samochodowy nie jest argumentem przeciw, a jest argumentem za.
Rozwiń, bo z tym akurat się nie zgadzam.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 sty 2012, 23:17

ZTM sam sobie zaprzecza.
Pisze, że pasażerowie sami narzekali na to, że ekspresówki stały w korkach często na wysokości przystanków, na których się nie zatrzymywali, a teraz po buspasie mogą szybko przejechać. No to chyba właśnie w tym celu powinni zostawić E-2 a nie je kasować? :-$

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 10 sty 2012, 23:19

KwZ pisze:
TGM pisze:Tak samo zwiększony ruch samochodowy nie jest argumentem przeciw, a jest argumentem za.
Rozwiń, bo z tym akurat się nie zgadzam.
Że ludziom zależy na szybkim transporcie. Co bardziej przypomina samochód? Czarnuch czy ekspres, który dowiezie z 4-5 przystankami po drodze.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 sty 2012, 23:21

Jeśli ekspres jest dość częsty i obsługuje akurat moją relację, to tak. W przeciwnym wypadku częściej sprawdza się czarnuch.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Olek007
Posty: 444
Rejestracja: 02 mar 2011, 18:51
Lokalizacja: Wilanów

Post autor: Olek007 » 10 sty 2012, 23:22

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... IDEO_.html

Obiecanki cacanki ZTMu. Przed rokiem obiecywali ekspresy, a od tego czasu usuwają 4 linie ekspresowe. Brawo, ZTMie, klaszczę brawo czołem ](*,)

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 10 sty 2012, 23:26

TGM pisze:Taki Ursynów niemal całkowicie zrezygnował z podróży przez Trakt. Co za tym potoki na ZP Dolna też spadły.
a łyżka na to
TGM pisze:Co oni pier..niczą jak rany...[...]Czy oni w ogóle wiedzą o czym piszą?[...] Bzdury kompletne
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 10 sty 2012, 23:30

chester pisze:
TGM pisze:Taki Ursynów niemal całkowicie zrezygnował z podróży przez Trakt. Co za tym potoki na ZP Dolna też spadły.
a łyżka na to
TGM pisze:Co oni pier..niczą jak rany...[...]Czy oni w ogóle wiedzą o czym piszą?[...] Bzdury kompletne
No ale co?

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 10 sty 2012, 23:33

Ale to, że Twoje twierdzenia można sobie przez krzywiznę kolana przełożyć i dać w pupcię. Akurat Dolna jest coraz większym węzłem przesiadkowym (na przykład poprzez dowalenie 141 poprzecznie), a wymiana pasażerów w autobusach czasem przekracza połowę.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 10 sty 2012, 23:35

^^^ I jeszcze to, że Ursynów bynajmniej z podróży Traktem nie zrezygnował. Traktem jest generalnie nigdzie nie po drodze, ale jak się jedzie na sam Trakt, to metro niemal na pewno nie wyjdzie szybciej niż autobus.

ODPOWIEDZ