Czyli do Poznania w weekend tylko do Marca Katowic też brakujeR-9 Chełmska pisze:Fajnie, że Zielonogórzanin będzie codzienny. Pewnie do czasu marcowej korekty... I wciąż brakuje porannego TLK po CMK do Katowic...
[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2013
Moderator: JacekM
Podobnie jak Ex Kiliński. Co roku wpisują takie połączenie (ok. 11-12 z Warszawy do Poznania i ok. 15-16 z powrotem) - raz to się nazywa Ex Kiliński, raz Ex Goplana, raz Ex Słowacki, kiedyś chyba też Ex Warta. I co roku w marcu to wylatuje.R-9 Chełmska pisze:Fajnie, że Zielonogórzanin będzie codzienny. Pewnie do czasu marcowej korekty...
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Naczelną rzeźnią Wwa-góry jest Nosal.KwZ pisze:Monciak-Krupówki, naczelna rzeźnia Warszawa-góry, przez Częstochowę i Miechów
Wyprzedzanie przez 1302 (co by potwierdzało tezę o trasowaniu na 130 z kolei ).przewoz pisze:niczego nie widzę o tej godzinie ICkowego na WP, więc kompletnie nie wiem, po co to.
Szanowny pan życzy sobie likwidacji Odry, Beskidów czy Polonii?R-9 Chełmska pisze:I wciąż brakuje porannego TLK po CMK do Katowic...
Bzdura.R-9 Chełmska pisze:I podobno Czesi likwidują kolej w Głuchołazach...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Beskidy mają jako taką frekwencję. Ale Odra?fik pisze:
To drogie dziadostwo na siebie zarabia
najwcześniejszy TLK i tak jedzie przez CMK. Niemniej - aby dostać się niedrogo na ok.9 do Katowic trzeba jechać PB o 0:15 i być na miejscu o 5...fik pisze:dusigrosze mają dla siebie pakiet połączeń przez Częstochowę.
Nie rozumiem takiej rzeczy - TLK przez CMK do Krakowa mogą jak najbardziej być, do Katowic - widać, że jest jakiś opór ze strony IC. Ciekawe, skąd się bierze?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Jeśli jest, tak (tylko to wtedy nie rzeźnia ).fik pisze:Naczelną rzeźnią Wwa-góry jest Nosal.
Monciak przez Katowice albo przesiadka w CzęstochowieR-9 Chełmska pisze: Niemniej - aby dostać się niedrogo na ok.9 do Katowic trzeba jechać PB o 0:15 i być na miejscu o 5...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Żaden TLK do Katowic nie jedzie przez CMK. W taryfie D jadą Chopin i Wełtawa, ale ciężko je nazwać "wczesnymi" i "TLKami".R-9 Chełmska pisze: najwcześniejszy TLK i tak jedzie przez CMK
Po pierwsze: trasa alternatywna dla Katowic jest znacznie bardziej atrakcyjna czasowo w stosunku do CMK niż trasa alternatywna dla Krakowa.R-9 Chełmska pisze: Nie rozumiem takiej rzeczy - TLK przez CMK do Krakowa mogą jak najbardziej być, do Katowic - widać, że jest jakiś opór ze strony IC. Ciekawe, skąd się bierze?
Po drugie: ministerstwo jest niechętne kolejnym pociągom w służbie publicznej na CMK między Warszawą a Katowicami, bo dofinansowuje ich już siedem.
Po trzecie: modernizacja protezy koniecpolskiej wyrwała część pośpiechów wrocławskich z Częstochowy, którą też czymś trzeba obsłużyć, a dotacja nie lubi się mnożyć.
Po czwarte: od marca wejdziemy w kolejny etap modernizacji CMK i łaskawie nam panujący zarządca infrastruktury i tak wytnie całkiem sporo pociągów, głównie kategorii "drogie badziewie"
Tak więc w ostateczności mógłbym się zgodzić z tezą, że brakuje wczesnoporannej TLK do Katowic, ale na pewno nie przez CMK.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Fik zdementował, a ja podrzucam dowód:fik pisze:Bzdura.R-9 Chełmska pisze:I podobno Czesi likwidują kolej w Głuchołazach...
http://gvd.cd.cz/gvd/CZ_k292_121209_01.pdf
Niemniej ta likwidacja to może być tylko kwestia czasu jeśli polska strona nie weźmie się za infrastrukturę...
Pesa. To będzie wydłużenie trasy pociągu z Terespola (Aleksandrii).MichałJ pisze: Te Kielce przez W. to na jakim taborze?
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Dzięki za zdementowanie. To dla mnie najwygodniejszy ekonomiczny sposób dostania się do Czech: PKP/PKS do Opola, PKS do Głuchołaz i stamtąd pociąg w czeskiej taryfie. A tego niusa wyczytałem tu: http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... niewa.html - "Zlikwidowane zostaną też pociągi lokalne na obsługiwanej przez Koleje Czeskie tranzytowej trasie Krnov – Głuchołazy – Jesenik.". Nie wiedziałem, że rychliki są traktowane jako "nie-lokalne" - często jeżdżą na takich samych trasach, jak osobowe, a omijają ze dwie stacje... No i taryfa ta sama.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32