Modernizacja WWK

Moderator: JacekM

Która linia powinna być zmodernizowana w pierwszej kolejności? (3 zaznaczenia)

Czas głosowania minął 22 kwie 2006, 10:16

Kutno - Płock
1
1%
Warszawa Wileńska - Zielonka
5
6%
Warszawa Zachodnia - Grodzisk Mazowiecki
7
9%
Warszawa Zachodnia - Rembertów
8
10%
Tłuszcz - Ostrołęka
0
Brak głosów
Warszawa Zachodnia - Włochy
3
4%
Warszawa Wschodnia - Otwock
11
14%
Warszawa Gdańska - Warszawa Praga
2
2%
Legionowo - Wieliszew - Tłuszcz/Zegrze
4
5%
Warszawa - Łódź
13
16%
Warszawa - Radom
3
4%
Warszawa - Gdynia
16
20%
Warszawa Rembertów - Zielonka - Tłuszcz
4
5%
Warszawa - Stojadła - Lublin
4
5%
 
Liczba głosów: 81

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 21 paź 2007, 11:31

Piotrek pisze:BTW jak skończą remont na tej linii w Wawie, to w rozkładzie wprowadzą zmiany, w sensie skróci się czas przejazdu? (mówię o szybkich zmianach, a nie o czekaniu na dalsze remonty).
Teoretycznie, jeśli PLK zwiększy szlakową, to powinni to zrobić, ale być może po prostu zostaną rozkłady obecne, żeby mieli rezerwę czasową... :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 21 paź 2007, 11:33

Wolfchen pisze:żeby mieli rezerwę czasową... :-k
No właśnie tego się obawiam, ech...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Pawel01
Posty: 32
Rejestracja: 31 sty 2007, 21:32
Lokalizacja: Słomczyn - nie giełda :P

Post autor: Pawel01 » 21 paź 2007, 12:12

Ja to się dziwię stanem linii Radom - Warszawa (że tam jeszcze pociągi jeżdżą) :-#
W poprzednie wakacje wybrałem się na wycieczkę do kolegi. Poszliśmy nad Pilicę w Warce i przeszliśmy się od mostu na Pilicy w stronę Radomia. Tor pojedynczy, brak części podkładów - zniszczone, spękane, szyny nieprzytwierdzone, a pociągi jeżdżą 80 km/h. Może teraz jest lepiej ale stan linii pozostawia wiele do życzenia ](*,)

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 24 paź 2007, 18:01

mariow pisze:przez Grodzisk na torach podmiejskich zeby umozliwic wymiane
Czyli de facto od Pruszkowa po torach podmiejskich.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 24 paź 2007, 18:12

bohun pisze:Czyli de facto od Pruszkowa po torach podmiejskich.
jesli nie ma dalej połaczenia to tak, ale to i tak pozwolioby na ominiecie kilku stacji a poza tym od Pruszkowa są juz znacząco wieksze odleglosci miedzy stacjami.
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 24 paź 2007, 18:17

przewoz pisze:
JotPeCet pisze:A nie mogą tego robić nocą?
Wyobraź sobie, że od miesiąca robią tam nocami, konkretnie wymieniają podkładki. Ale wymiana całego przejazdu to nie robota na 6 godzin w nocy...
No więc czemu nie w wakacje? :(
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 24 paź 2007, 18:20

JotPeCet pisze: No więc czemu nie w wakacje? :(
Pytaj UM Halinów.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 24 paź 2007, 18:23

bohun pisze:Pytaj UM Halinów.
A co ma UM do torów należących do PLK?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 24 paź 2007, 18:26

Do torów nie ma nic, do przejazdu kolejowego jak widać ma.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 24 paź 2007, 18:30

UM Halinów chciał zamknięcia przejazdu w październiku, a nie w wakacje??
Ciekawa polityka... ;)
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 24 paź 2007, 18:30

JotPeCet pisze:Ciekawa polityka... ;)
Jak widać nie tylko Ciebie to dziwi ;)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26837
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 paź 2007, 18:32

bohun pisze:Do torów nie ma nic, do przejazdu kolejowego jak widać ma.
Toż przejazdy są wyłączone z zarządu władz drogowych, nawet rozporządzenie mówiło kiedyś, na jakiej dokładnie odległości od osi toru.

Nawiasem - przejazd między Jelonkami a Ulrychowem (czy jak tam się nazywa rejon Olbrachta) też robili niedawno.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 24 paź 2007, 22:12

A tak się zastanawiam dlaczego nikt nie pisze, że od ponad dwóch tygodni na odcinku ZOO - Gdańska są prowadzone prace wymiany torów i podkładów.... (na razie tor w kierunku Gdańskiej)

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 24 paź 2007, 22:31

Oj, grzebią w wielu miejscach i w wielu jeszcze będą grzebać i to niebawem ;)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 25 paź 2007, 17:35

kolejnym etapem będą utrudnienia na linii średnicowej.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ