Obiegi i obsługa połączeń SKM
Moderator: JacekM
to może 504 przybyła i ją testowali
Odnośnie "tracenia" czasu w dzień to troszkę inaczej wygląda, 30 minut w Otwocku jest na odpoczynek załogi nie na obrót składu, przecież nikt kto jest odpowiedzialny za życie setek ludzi nie będzie pracował bez przerwy bo źle to by się skończyło, w Pruszkowie mają prawie godzinę odpoczynku.
Odnośnie "tracenia" czasu w dzień to troszkę inaczej wygląda, 30 minut w Otwocku jest na odpoczynek załogi nie na obrót składu, przecież nikt kto jest odpowiedzialny za życie setek ludzi nie będzie pracował bez przerwy bo źle to by się skończyło, w Pruszkowie mają prawie godzinę odpoczynku.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Rozumiem, że odpoczynek inny niż na wysiedzianych kanapach 14WE nie jest odpoczynkiem?Nxo pisze: Odnośnie "tracenia" czasu w dzień to troszkę inaczej wygląda, 30 minut w Otwocku jest na odpoczynek załogi nie na obrót składu, przecież nikt kto jest odpowiedzialny za życie setek ludzi nie będzie pracował bez przerwy bo źle to by się skończyło, w Pruszkowie mają prawie godzinę odpoczynku.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To mój pierwszy post tutaj, więc na początku witam i pozdrawiam serdecznie wszystkich
Mam nadzieję, że wylądowałem we właściwym wątku, bo właśnie obiegi są tym, co mnie w tym momencie najbardziej interesuje.
Potwierdzam, rzeczywiście dzisiaj 504 być może wyparował z linii S1, zaś na jego miejsce (obieg nr 12?) wskoczył Elf 413, wczoraj jeżdżący na S2/S3. Za to na S1 nadal jeździ 503, otrzymany z S9 w zamian za oddany tamże 502, który chyba w międzyczasie pozbył się paskudnego efektu "pracy" wandala na jednym z końców.
Co do przetasowań składów pomiędzy S2, S3S i S3C także potwierdzam (mają przecież wspólną numerację obiegów). Natomiast nie widziałem jeszcze, żeby w trakcie dnia pracy składy z linii S9 (obiegi 91 i 92) zamieniały się miejscami z tymi "lotniskowymi".
No i mam pytanie: czy ktoś z Was może ma jakieś info co się dzieje z tymi 14WE i 19WE:
103 - nie stoi na Olszynce, a w ruchu dawno, dawno nie widziany...
106 - widziałem zimą na S9, obecnie w Newagu na P4 = naprawa główna?
303 - ktoś pisał, że wciąż w Newagu, lecz po wypadku chyba go już widziałem... marketing?
302 i 301 - od 2-3 tyg. jakoś mało widoczne, przeważnie z czterech 19WE jeździ tylko 304.
Zaś co do obiegów, czy może być tak, że jeden z nich (np. wczoraj nr 23) w weekendy po prostu nie jeździ?

Potwierdzam, rzeczywiście dzisiaj 504 być może wyparował z linii S1, zaś na jego miejsce (obieg nr 12?) wskoczył Elf 413, wczoraj jeżdżący na S2/S3. Za to na S1 nadal jeździ 503, otrzymany z S9 w zamian za oddany tamże 502, który chyba w międzyczasie pozbył się paskudnego efektu "pracy" wandala na jednym z końców.
Co do przetasowań składów pomiędzy S2, S3S i S3C także potwierdzam (mają przecież wspólną numerację obiegów). Natomiast nie widziałem jeszcze, żeby w trakcie dnia pracy składy z linii S9 (obiegi 91 i 92) zamieniały się miejscami z tymi "lotniskowymi".
No i mam pytanie: czy ktoś z Was może ma jakieś info co się dzieje z tymi 14WE i 19WE:
103 - nie stoi na Olszynce, a w ruchu dawno, dawno nie widziany...
106 - widziałem zimą na S9, obecnie w Newagu na P4 = naprawa główna?
303 - ktoś pisał, że wciąż w Newagu, lecz po wypadku chyba go już widziałem... marketing?
302 i 301 - od 2-3 tyg. jakoś mało widoczne, przeważnie z czterech 19WE jeździ tylko 304.
Zaś co do obiegów, czy może być tak, że jeden z nich (np. wczoraj nr 23) w weekendy po prostu nie jeździ?
Powinien być w Newagu na P4.Jacek Z. pisze:103 - nie stoi na Olszynce, a w ruchu dawno, dawno nie widziany...
Przetarg jeszcze nie został rozstrzygnięty (P4=naprawa rewizyjna)Jacek Z. pisze:106 - widziałem zimą na S9, obecnie w Newagu na P4 = naprawa główna?
Końcówka P3 w Newagu. Wcześniej miał tylko naprawę awaryjną.Jacek Z. pisze:303 - ktoś pisał, że wciąż w Newagu, lecz po wypadku chyba go już widziałem... marketing?
Dziś pojechał do Newagu na P3 http://www.garnek.pl/ficek/22276859/19we-04-304Jacek Z. pisze:przeważnie z czterech 19WE jeździ tylko 304.
Jeździ, lecz codziennie od 11:45 do 16:30 zapuszcza korzenie na WZSie.Jacek Z. pisze:Zaś co do obiegów, czy może być tak, że jeden z nich (np. wczoraj nr 23) w weekendy po prostu nie jeździ?
Jacek Z. pisze:Co do przetasowań składów pomiędzy S2, S3S i S3C także potwierdzam (mają przecież wspólną numerację obiegów). Natomiast nie widziałem jeszcze, żeby w trakcie dnia pracy składy z linii S9 (obiegi 91 i 92) zamieniały się miejscami z tymi "lotniskowymi".
Lonik pisze:SKM-29;
404220/1, 204224/5, 404262/3, 104236/7, 804242/3, 104246/7, 804252/3, 204270/1, 0204230/1, (w D) 664235, (w D) 664336, 664239, 664240, 664241, 664242
SKM-30;
664222, 664223, 664224, 114256, 104250/1, 804256/7, 104260/1, 804266/7, 104270/1, 804276/7, 104280/1, 804286/7, 104288/9, 884222/3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SKM-92;
664220, 694223, 694222, 694227, 694226, 694229, 694228, 694231, 694230, 664231, 664232, 694235, 694234, 694239, 694238, 114246/7, 204242/3,