Strona 5 z 44

: 14 paź 2012, 14:22
autor: Emyl
Dyrekcję to i tak trzeba wywalić.

: 14 paź 2012, 14:27
autor: Tranzystor
A czemuż to? Przecież tam często zatrzymują.

: 14 paź 2012, 14:40
autor: Domas
Tranzystor pisze:A czemuż to? Przecież tam często zatrzymują.
Bo mają 302 i 516. Jak skasują 302* to przesiądą się w tramwaje.
*Niestety to raczej prędko nie nastąpi...

: 14 paź 2012, 14:55
autor: Dantte
Domas pisze:516
Kpisz?

: 14 paź 2012, 16:36
autor: Domas
Dantte pisze:
Domas pisze:516
Kpisz?
Przepraszam, zapomniałem, że to jedzie z innej strony.

: 14 paź 2012, 17:38
autor: ashir
Tranzystor pisze:A czemuż to? Przecież tam często zatrzymują.
Bardzo blisko do ZP Żerań FSO. W dodatku po zamknięciu FSO ten przystanek już nie przeżywa takiego oblężenia jak kiedyś.

: 15 paź 2012, 0:33
autor: Bernard
Tranzystor pisze:A czemuż to? Przecież tam często zatrzymują.
A nie powinien. Przynajmniej 509.

: 17 paź 2012, 16:48
autor: Domas
Na trasie linii 509 jest właśnie o ten jeden przystanek za dużo - Dyrekcja FSO. Tak poza tym faktycznie można to nazwać linią przyśpieszoną, która spełnia swoją rolę, bo przez cały dzień wozi duże ilości pasażerów w każdym kierunku, więc ją trzeba zostawić już w spokoju. Poruszę dalej temat innych linii - czy 135 musi w ogóle w takiej postaci istnieć? Z dw. Wileńskiego w miejsca, gdzie kursuje, dojedzie się spokojnie innymi liniami, a obsługę Szwedzkiej mógłby zapewnić jakiś krótki, mniej brygadożerny socjal z kryterium ulicznym np. przy przystanku Dw. Wileński 56?

: 18 paź 2012, 23:53
autor: Łukasz
Kiedyś ma powstać wiadukt pod torami, wychodzący na Rzeszotarskiej. Może tutaj będzie jakiś element zmian...

: 19 paź 2012, 0:31
autor: Bastian
Łukasz pisze:wiadukt pod torami
8-(

: 19 paź 2012, 11:27
autor: aqqaqq
Bastian pisze:
Łukasz pisze:wiadukt pod torami
8-(
Pewnie taki jak ten w Wólce Orłowskiej http://wikimapia.org/20812621/pl/Most ;)

: 19 paź 2012, 20:25
autor: Szeregowy_Równoległy
Domas pisze:Poruszę dalej temat innych linii - czy 135 musi w ogóle w takiej postaci istnieć? Z dw. Wileńskiego w miejsca, gdzie kursuje, dojedzie się spokojnie innymi liniami, a obsługę Szwedzkiej mógłby zapewnić jakiś krótki, mniej brygadożerny socjal z kryterium ulicznym np. przy przystanku Dw. Wileński 56?
135 to moim zdaniem jednak socjal. Dopóki tramwaje na Targową nie wrócą, to nie ma jak tego ruszyć. Jedyne co bym rozważył, to puszczenie tego 135 w taki sposób, żeby szpital na Szaserów zaliczało (z Chłopickiego przez Szaserów na Wiatrak może?). Socjal to socjal.

: 19 paź 2012, 21:06
autor: Łukasz
Bastian pisze:
Łukasz pisze:wiadukt pod torami
8-(
Słowa nie mogłem znaleźć :)

: 19 paź 2012, 23:27
autor: Kosiniak
135 to moim zdaniem jednak socjal. Dopóki tramwaje na Targową nie wrócą, to nie ma jak tego ruszyć. Jedyne co bym rozważył, to puszczenie tego 135 w taki sposób, żeby szpital na Szaserów zaliczało (z Chłopickiego przez Szaserów na Wiatrak może?). Socjal to socjal.
Według mnie 135 jest nie do ruszenia na trasie Olszynka - Wileński. Dojazd do bazarków, dojazd do Urzędu Dzielnicy z większości Pragi Płd., kilka szkół po drodze, do szpitala Grochowskiego, czy w pobliże Praskiego, jeździ dobrze od lat i naprawdę nie jest to linia do zmiany trasy(na wymienionym odcinku).
Inna sprawa, iż dobrym pomysłem było by skonfigurowanie rozkładu z SKM na Olszynce, tego w mojej ocenie bardzo brakuje...

: 19 paź 2012, 23:56
autor: osa
A moim zdaniem 135 powinno być do ruszenia, gdy tramwaje wrócą na Grochowską - Targową. Odcinek pl. Hallera - Szwedzka jest obsługiwany przez 212. Odcinek Szwedzka - al. ”Solidarności” można obsłużyć, zmieniając trasę 176 (niech zawraca przy stacji metra a nie na pl. Hallera). Odcinek pl. Wileński - Grochowska -> tramwaje. Odcinek: Zamieniecka - Chłopickiego -> np. 168 przekierowane z Witolina. Zostaje odcinek Ostrobramska - Grenadierów w okolice urzędu Pragi-Płd. -> tu można by przekierować którąś z linii z Grochowskiej (może 115?).