![:D](./images/smilies/mg.gif)
Stacje odcinka bielaĹskiego (A-20 SĹodowiec - A-23 MĹociny)
Moderator: JacekM
- R-9 Chełmska
- Posty: 7779
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Do wszędobylskich zasieków bezsensownie ustawionych w wielu miejscach węzła Młociny, dodać można dosyć komiczny sposób jaki wymyślono dla zwiedzających budynek. Otóż pasaż łączący ponad ulicami pętle autobusową, tramwajową i metro można było sobie obejrzeć na bardzo małym odcinku przejścia (od parkingu do biura obsługi klienta ZTM). Następnie Warszawiacy musieli zawrócić i przepychać się w tłoku do jedynego ogólnodostępnego wejścia/wyjścia na potańcówkę, podczas gdy nam pozwolono bez przeszkód obejrzeć cały obiekt. Więc jednak coś tu nie gra.
Powód zamknięcia kolorową tasiemką - z dwoma młodymi ochroniarzami na jej końcach - nie jest mi znany.
Hmmm
A może Wybiórczy organizator zażyczył sobie stłoczyć pasażerów na 1/10 powierzchni, aby się zanadto nie rozlazło po obiekcie i aby ładnie w kronice PKF oraz na zdjęciach "wyszedł" szturm, tłok i tłum?
No to mu się udało, temu organizatoru się udało... oczko.![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Powód zamknięcia kolorową tasiemką - z dwoma młodymi ochroniarzami na jej końcach - nie jest mi znany.
Hmmm
A może Wybiórczy organizator zażyczył sobie stłoczyć pasażerów na 1/10 powierzchni, aby się zanadto nie rozlazło po obiekcie i aby ładnie w kronice PKF oraz na zdjęciach "wyszedł" szturm, tłok i tłum?
No to mu się udało, temu organizatoru się udało... oczko.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Czyli złudzenie apteczneMeWa pisze:został ogrodzony, bo tak sobie zażyczył organizator imprezy wraz ze służbami porządkowymi.Wolfchen pisze:Nie powiem, ten płot jest tam tak potrzebny, że szkoda gadać. Jestem ciekaw, czy jeszcze bardziej się nie dało zagrodzićI skoro otwarto, to po co te barierki wszędzie?
Jak się już wie (znajoma mi o tym powiedziała, która pracowała przy projekcie), to aż tak bardzo nie zaskakuje, ale za pierwszym razem jest trochę dziwne, a wrażenie to fakt, że na poziomie peronów Młociny i Wawrzyszew są baaaaardzo podobne.[ Dodano: Nie 26 Paź, 2008 00:03 ] w końcu ten sam architekt![]()
No nie wiem, nie wiem. Jak dojdzie tramwaj z Białołeki, to na północnej głowicy może być ciasnawo, zwłaszcza jak pociąg będzie stał na peronie.[ Dodano: Nie 26 Paź, 2008 00:04 ] Aż takich mas jak dzisiaj nie będzie obsługiwał, aczkolwiek są tam wąskie gardła.
[ Dodano: Nie 26 Paź, 2008 00:06 ] wszystkie bielańskie stacje mają taką samą szerokość.
![:-) :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
do końca roku mają pojawić się ekrany na wszystkich stacjach.span pisze:MeWa ....... bo ty chyba wiesz najlepiej dlaczego na południowych stacjach naszego"wspaniałego" miasta nie ma tablic ani informacji, kiedy następny pociąg odjedzie.......ja np. byłbym tym zainteresowany:)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Obecnie może ich aż tak bardzo tych wad nie widać ale mniej więcej za 3 lata mogą się uwidocznić, gdy z węzła będzie korzystać więcej pasażerów:
1. Słupy podpierające północny budynek wyjścia ze stacji i usytuowane przy tych słupach bramki do metra.
2. Wąskie chodniki prowadzące z przystanków dla wysiadających (od strony Wisły) do wejścia do metra.
3. Wąskie perony nr 7 i 8 w stosunku do ilości wysiadających na tych peronach.
1. Słupy podpierające północny budynek wyjścia ze stacji i usytuowane przy tych słupach bramki do metra.
2. Wąskie chodniki prowadzące z przystanków dla wysiadających (od strony Wisły) do wejścia do metra.
3. Wąskie perony nr 7 i 8 w stosunku do ilości wysiadających na tych peronach.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Chyba autor sądził, że ludzie będą chodzić górą, gdyż dołem idzie się dosyć naokoło - podejrzewam, że sporo ludzi będzie przebiegać przez trawnik.. W ogóle przystanki, które w przyszłości będą najbardziej obłożone, umieszczone są bardzo daleko od wyjść z metra.tarantula01 pisze:2. Wąskie chodniki prowadzące z przystanków dla wysiadających (od strony Wisły) do wejścia do metra.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Hura, cieszmy się bo mogłyby być szersze. Te wąskie słupy i tak wchodzą gdzieś tak na ok. 1/3 prześwitu przejścia przez bramkę. Ludzie nie lubiąsię obcierać o cokolwiek, gdy idą więc będą omijać słupy z lekkim zapasem (np. 5 cm) i będą tak szli bark w bark z pasażerem obok, który kieruje się do bramki sąsiedniej. Tych słupów tam wogóle nie powinno być, tylko powinny być poza szeregiem bramek. Pawilon wejściowy na stację Wawrzyszew (jak dobrze pamiętam z obchodu) dało się zaprojektować ze słupami poza bramkami.MeWa pisze:Akurat moim zdaniem słupy to najmniejsze zmartwienie, są one dosyć wąskie.
[ Dodano: Wto 28 Paź, 2008 22:26 ]
A to już kopia pomysłu z Marymontu chyba, gdzie najbardziej oblegane linie są najdalej na pętli. No ale taki projekt i takim go zatwierdzono.Solaris U10 pisze:Chyba autor sądził, że ludzie będą chodzić górą, gdyż dołem idzie się dosyć naokoło - podejrzewam, że sporo ludzi będzie przebiegać przez trawnik.. W ogóle przystanki, które w przyszłości będą najbardziej obłożone, umieszczone są bardzo daleko od wyjść z metra.tarantula01 pisze:2. Wąskie chodniki prowadzące z przystanków dla wysiadających (od strony Wisły) do wejścia do metra.
PS. Do czego służą wyżłobienia w schodach na stacjach Młociny i Wawrzyszew? Do urywania obcasów?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Oczywiście, że pełnią rolę konstrukcyjną, ale na Wawrzyszewie "te same" słupy dało się postawić inaczej.MeWa pisze:Podejrzewam, że one pełnią też pewnie funkcję konstrukcyjną, bo tak - owszem, można byłoby sobie je stawiać gdzie się chce. Moim zdaniem dramatu te słupy nie spowodują. Są za to inne wąskie gardła.
I jeszcze mi się przypomniało, czemu ściana z gabionów jest aż taka długa? Chodzi mi o to, że ciągnie się ona aż za antresolę. Naprzeciwko przejścia dla pieszych jest wybrukowany fragment terenu, który kończy się ścianą. Przyszłe miejsce na pomnik i ewentualne składanie wieńców?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No cóż. Jak otrzymam odpowiedź na te pytania, to opublikuję.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl