Stacje odcinka bielańskiego (A-20 Słodowiec - A-23 Młociny)

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 26 paź 2008, 0:23

Komunikaty HGW były wcześniej nagrane i leciały cały dzień potem. A ogólnie falstart był zrozumiały, bo HGW nie zdążyłaby wsiąść do pociągu :D
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7779
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 26 paź 2008, 0:44

8917 pisze:Na zajezdni autobusowej i tramwajowej przy stacji Młociny
Czyżby zajezdnia Veolii ożyła? :D
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
span
Posty: 500
Rejestracja: 15 gru 2005, 0:47
Lokalizacja: OcHoTa rEwIr

Post autor: span » 26 paź 2008, 2:50

MeWa ....... bo ty chyba wiesz najlepiej dlaczego na południowych stacjach naszego"wspaniałego" miasta nie ma tablic ani informacji, kiedy następny pociąg odjedzie.......ja np. byłbym tym zainteresowany:)
KS Unibax Toruń - mój klub
503 - moja linia
208 - linia z przymusu

Awatar użytkownika
Emisja
Posty: 141
Rejestracja: 01 maja 2006, 2:08
Lokalizacja: Z lotu samolotu
Kontakt:

Post autor: Emisja » 26 paź 2008, 6:39

Do wszędobylskich zasieków bezsensownie ustawionych w wielu miejscach węzła Młociny, dodać można dosyć komiczny sposób jaki wymyślono dla zwiedzających budynek. Otóż pasaż łączący ponad ulicami pętle autobusową, tramwajową i metro można było sobie obejrzeć na bardzo małym odcinku przejścia (od parkingu do biura obsługi klienta ZTM). Następnie Warszawiacy musieli zawrócić i przepychać się w tłoku do jedynego ogólnodostępnego wejścia/wyjścia na potańcówkę, podczas gdy nam pozwolono bez przeszkód obejrzeć cały obiekt. Więc jednak coś tu nie gra.
Powód zamknięcia kolorową tasiemką - z dwoma młodymi ochroniarzami na jej końcach - nie jest mi znany.
Hmmm
A może Wybiórczy organizator zażyczył sobie stłoczyć pasażerów na 1/10 powierzchni, aby się zanadto nie rozlazło po obiekcie i aby ładnie w kronice PKF oraz na zdjęciach "wyszedł" szturm, tłok i tłum?
No to mu się udało, temu organizatoru się udało... oczko. ;)

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 26 paź 2008, 9:55

MeWa pisze:
Wolfchen pisze:Nie powiem, ten płot jest tam tak potrzebny, że szkoda gadać. Jestem ciekaw, czy jeszcze bardziej się nie dało zagrodzić #-o I skoro otwarto, to po co te barierki wszędzie? ](*,)
został ogrodzony, bo tak sobie zażyczył organizator imprezy wraz ze służbami porządkowymi.
[ Dodano: Nie 26 Paź, 2008 00:03 ] w końcu ten sam architekt :>
Jak się już wie (znajoma mi o tym powiedziała, która pracowała przy projekcie), to aż tak bardzo nie zaskakuje, ale za pierwszym razem jest trochę dziwne, a wrażenie to fakt, że na poziomie peronów Młociny i Wawrzyszew są baaaaardzo podobne.
[ Dodano: Nie 26 Paź, 2008 00:04 ] Aż takich mas jak dzisiaj nie będzie obsługiwał, aczkolwiek są tam wąskie gardła.
No nie wiem, nie wiem. Jak dojdzie tramwaj z Białołeki, to na północnej głowicy może być ciasnawo, zwłaszcza jak pociąg będzie stał na peronie.
[ Dodano: Nie 26 Paź, 2008 00:06 ] wszystkie bielańskie stacje mają taką samą szerokość.
Czyli złudzenie apteczne :-)

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 26 paź 2008, 13:06

mateusz72 pisze:Mnie tłum wepchał więc potulnie wystawiłem rękę. Jakaś babcia zaatakowała mnie łokciem :D
Dzięki za wstawienie zdjęć ;-)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 26 paź 2008, 19:15

span pisze:MeWa ....... bo ty chyba wiesz najlepiej dlaczego na południowych stacjach naszego"wspaniałego" miasta nie ma tablic ani informacji, kiedy następny pociąg odjedzie.......ja np. byłbym tym zainteresowany:)
do końca roku mają pojawić się ekrany na wszystkich stacjach.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Walas
Posty: 17117
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 26 paź 2008, 19:45

A ja mam takie otóż pytanie:
Czy jest gdzieś dostępna ta piosenka o metrze "Odjazd na Młociny"?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 28 paź 2008, 14:48

Obecnie może ich aż tak bardzo tych wad nie widać ale mniej więcej za 3 lata mogą się uwidocznić, gdy z węzła będzie korzystać więcej pasażerów:
1. Słupy podpierające północny budynek wyjścia ze stacji i usytuowane przy tych słupach bramki do metra.
2. Wąskie chodniki prowadzące z przystanków dla wysiadających (od strony Wisły) do wejścia do metra.
3. Wąskie perony nr 7 i 8 w stosunku do ilości wysiadających na tych peronach.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 28 paź 2008, 19:00

Akurat moim zdaniem słupy to najmniejsze zmartwienie, są one dosyć wąskie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 28 paź 2008, 19:11

tarantula01 pisze:2. Wąskie chodniki prowadzące z przystanków dla wysiadających (od strony Wisły) do wejścia do metra.
Chyba autor sądził, że ludzie będą chodzić górą, gdyż dołem idzie się dosyć naokoło - podejrzewam, że sporo ludzi będzie przebiegać przez trawnik.. W ogóle przystanki, które w przyszłości będą najbardziej obłożone, umieszczone są bardzo daleko od wyjść z metra.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 28 paź 2008, 22:25

MeWa pisze:Akurat moim zdaniem słupy to najmniejsze zmartwienie, są one dosyć wąskie.
Hura, cieszmy się bo mogłyby być szersze. Te wąskie słupy i tak wchodzą gdzieś tak na ok. 1/3 prześwitu przejścia przez bramkę. Ludzie nie lubiąsię obcierać o cokolwiek, gdy idą więc będą omijać słupy z lekkim zapasem (np. 5 cm) i będą tak szli bark w bark z pasażerem obok, który kieruje się do bramki sąsiedniej. Tych słupów tam wogóle nie powinno być, tylko powinny być poza szeregiem bramek. Pawilon wejściowy na stację Wawrzyszew (jak dobrze pamiętam z obchodu) dało się zaprojektować ze słupami poza bramkami.

[ Dodano: Wto 28 Paź, 2008 22:26 ]
Solaris U10 pisze:
tarantula01 pisze:2. Wąskie chodniki prowadzące z przystanków dla wysiadających (od strony Wisły) do wejścia do metra.
Chyba autor sądził, że ludzie będą chodzić górą, gdyż dołem idzie się dosyć naokoło - podejrzewam, że sporo ludzi będzie przebiegać przez trawnik.. W ogóle przystanki, które w przyszłości będą najbardziej obłożone, umieszczone są bardzo daleko od wyjść z metra.
A to już kopia pomysłu z Marymontu chyba, gdzie najbardziej oblegane linie są najdalej na pętli. No ale taki projekt i takim go zatwierdzono.

PS. Do czego służą wyżłobienia w schodach na stacjach Młociny i Wawrzyszew? Do urywania obcasów?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 28 paź 2008, 22:29

Podejrzewam, że one pełnią też pewnie funkcję konstrukcyjną, bo tak - owszem, można byłoby sobie je stawiać gdzie się chce. Moim zdaniem dramatu te słupy nie spowodują. Są za to inne wąskie gardła.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 28 paź 2008, 22:38

MeWa pisze:Podejrzewam, że one pełnią też pewnie funkcję konstrukcyjną, bo tak - owszem, można byłoby sobie je stawiać gdzie się chce. Moim zdaniem dramatu te słupy nie spowodują. Są za to inne wąskie gardła.
Oczywiście, że pełnią rolę konstrukcyjną, ale na Wawrzyszewie "te same" słupy dało się postawić inaczej.
I jeszcze mi się przypomniało, czemu ściana z gabionów jest aż taka długa? Chodzi mi o to, że ciągnie się ona aż za antresolę. Naprzeciwko przejścia dla pieszych jest wybrukowany fragment terenu, który kończy się ścianą. Przyszłe miejsce na pomnik i ewentualne składanie wieńców?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 10 lis 2008, 23:48

No cóż. Jak otrzymam odpowiedź na te pytania, to opublikuję.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

ODPOWIEDZ