Koleją na warszawskie lotnisko

Moderator: JacekM

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 03 gru 2011, 16:57

MeWa pisze:świetnie, ile po terminie ten łącznik powstanie? bo ja już się zgubiłem ;)
Jesteśmy już 3 lata po terminie podanym w pierwszym poście wątku.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 gru 2011, 18:03

Glonojad pisze:S3 co godzinę na zmianę z KM to zły pomysł nie jest, ale S2 co 30 min to już kpina jednak :/
A co byś tam chciał przy czterech slotach?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 03 gru 2011, 20:45

Spod terminalu mają być przewożeni autobusami do stacji kolejowej Żwirki i Wigury, skąd pociągami pojadą w stronę centrum i stadionu.
Bez sensu moim zdaniem. Nie lepiej zasilić 175, niż fundować milion przesiadek? Chciałbym zauważyć, że pierwszym celem będzie raczej hotel, a nie stadion, a 175 sporo hoteli mija po trasie... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 03 gru 2011, 20:50

Najwięcej zawalił SUDOP. Problemy przy budowie to standard. Zwykle przy kopaniu odkrywa się całą masę instalacji, których nie ma nigdzie na mapach, a których przecięcie powoduje potem... na przykład mamy komunikat "usterka zasilania na stacji Warszawa Okęcie" :)
I tak kilka razy w miesiącu :)

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 03 gru 2011, 21:24

ness pisze:Ta i pewnie klasycznie zero kar dla projektanta/wykonawcy.
Projektant z tego co wiem nie dostał ani złotówki z przetargu na projekt, a teraz PKP walczy dodatkowo o odszkodowanie (czyli dostali projekt i wykonwca jeszcze za to dopłaci).
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 03 gru 2011, 22:01

Wolfchen pisze:Bez sensu moim zdaniem. Nie lepiej zasilić 175, niż fundować milion przesiadek? Chciałbym zauważyć, że pierwszym celem będzie raczej hotel, a nie stadion, a 175 sporo hoteli mija po trasie... 8-(
Chciałbym wierzyć, że oni wiedzą, co robią, ale też mi się idea przylotu bezpośrednio na stadion wydaje dziwna.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 gru 2011, 9:40

Boją się wprowadzenia buspasa na Żwirki :term:
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 04 gru 2011, 16:39

Liczenie na to że samolot doleci godzinę przed meczem? =D>

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 gru 2011, 17:33

pawcio pisze:
Glonojad pisze:S3 co godzinę na zmianę z KM to zły pomysł nie jest, ale S2 co 30 min to już kpina jednak :/
A co byś tam chciał przy czterech slotach?
Przy czterech slotach?! Przecież to są dwa tory, następstwo miało być 8 minut!

Jeśli rzeczywiście są tylko cztery sloty, to S2 co piętnaście minut i finał. Przesiadka do Modlina na Zachodnim lub Wschodnim.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 gru 2011, 17:33

KwZ pisze:Boją się wprowadzenia buspasa na Żwirki :term:
Nie dziwne, bo bez buspasa też jest tam ciasno, a pasy są dwa, więcej się nie da, bo topole pylą itp. Akurat rozwiązanie z dowozem do pociągu jest całkiem niezłe, tylko chyba zostałoby w pamięci kibiców na długo.
ŁK

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 04 gru 2011, 17:45

Glonojad pisze:Przecież to są dwa tory, następstwo miało być 8 minut!
4 dla Okęcia i 3-4 dla radomskiej?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 gru 2011, 17:57

Na tunelu miało być następstwo 8 minut ze względu na krzyżowanie przy terminalu lotniskowym. 4-5 na radomskiej powinno być osiągalne (choć psują to pociągi nie stające na przystankach pośrednich oczywiście).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 gru 2011, 19:26

Glonojad pisze:Przy czterech slotach?! Przecież to są dwa tory, następstwo miało być 8 minut!
I ile slotów jest na Śródmieściu? 20?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 gru 2011, 19:50

16-20, ale połączenie do Modlina puszczać przez Śródmieście bez sensu. Więc ja bym puścił S2 co 15/20/20 (trudno, niech będzie, choć IMHO to żadna SKM przy takiej częstotliwości) i KM/S3 co pół godziny po średnicy dalekobieżnej (tak, jak zdaje się mają jechać)

Wychodzi na to, że jedyną wygodną przesiadką na lotnisko będzie albo Rakowiec (tylko jeśli KM też tam stanie), albo Służewiec, bo ani na Zachodnim, ani na Wschodnim, ani - tym bardziej - na Śródmieściu/Centralnym wygodnej przesiadki na lotnisko (grupującej wszystkie linie) nie będzie. Owszem, moje rozwiązanie też nie daje wszystkich linii w jednym miejscu, ale przy częstotliwości 15/20/20 przynajmniej wiadomo, na którą średnicę iść gdy idzie się "w ciemno".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 gru 2011, 20:45

1. Średnica dalekobieżna nie jest z gumy.
2. Przesiadka na Służewcu? Z pociągu do Radomia na pociąg na lotnisko? Fajnie, tylko te pociagi do Radomia też nie są co 5 minut.

Przy 4 wlotach od pd-zach (Piaseczno, Lotnisko, Skierce, Sochacz) będzie się kiedyś musiało skończyć na puszczeniu czegoś na Gdański.

ODPOWIEDZ