Jesteśmy już 3 lata po terminie podanym w pierwszym poście wątku.MeWa pisze:świetnie, ile po terminie ten łącznik powstanie? bo ja już się zgubiłem
Koleją na warszawskie lotnisko
Moderator: JacekM
A co byś tam chciał przy czterech slotach?Glonojad pisze:S3 co godzinę na zmianę z KM to zły pomysł nie jest, ale S2 co 30 min to już kpina jednak
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Bez sensu moim zdaniem. Nie lepiej zasilić 175, niż fundować milion przesiadek? Chciałbym zauważyć, że pierwszym celem będzie raczej hotel, a nie stadion, a 175 sporo hoteli mija po trasie...Spod terminalu mają być przewożeni autobusami do stacji kolejowej Żwirki i Wigury, skąd pociągami pojadą w stronę centrum i stadionu.
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Najwięcej zawalił SUDOP. Problemy przy budowie to standard. Zwykle przy kopaniu odkrywa się całą masę instalacji, których nie ma nigdzie na mapach, a których przecięcie powoduje potem... na przykład mamy komunikat "usterka zasilania na stacji Warszawa Okęcie" ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I tak kilka razy w miesiącu![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I tak kilka razy w miesiącu
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Projektant z tego co wiem nie dostał ani złotówki z przetargu na projekt, a teraz PKP walczy dodatkowo o odszkodowanie (czyli dostali projekt i wykonwca jeszcze za to dopłaci).ness pisze:Ta i pewnie klasycznie zero kar dla projektanta/wykonawcy.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Chciałbym wierzyć, że oni wiedzą, co robią, ale też mi się idea przylotu bezpośrednio na stadion wydaje dziwna.Wolfchen pisze:Bez sensu moim zdaniem. Nie lepiej zasilić 175, niż fundować milion przesiadek? Chciałbym zauważyć, że pierwszym celem będzie raczej hotel, a nie stadion, a 175 sporo hoteli mija po trasie...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przy czterech slotach?! Przecież to są dwa tory, następstwo miało być 8 minut!pawcio pisze:A co byś tam chciał przy czterech slotach?Glonojad pisze:S3 co godzinę na zmianę z KM to zły pomysł nie jest, ale S2 co 30 min to już kpina jednak
Jeśli rzeczywiście są tylko cztery sloty, to S2 co piętnaście minut i finał. Przesiadka do Modlina na Zachodnim lub Wschodnim.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na tunelu miało być następstwo 8 minut ze względu na krzyżowanie przy terminalu lotniskowym. 4-5 na radomskiej powinno być osiągalne (choć psują to pociągi nie stające na przystankach pośrednich oczywiście).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
16-20, ale połączenie do Modlina puszczać przez Śródmieście bez sensu. Więc ja bym puścił S2 co 15/20/20 (trudno, niech będzie, choć IMHO to żadna SKM przy takiej częstotliwości) i KM/S3 co pół godziny po średnicy dalekobieżnej (tak, jak zdaje się mają jechać)
Wychodzi na to, że jedyną wygodną przesiadką na lotnisko będzie albo Rakowiec (tylko jeśli KM też tam stanie), albo Służewiec, bo ani na Zachodnim, ani na Wschodnim, ani - tym bardziej - na Śródmieściu/Centralnym wygodnej przesiadki na lotnisko (grupującej wszystkie linie) nie będzie. Owszem, moje rozwiązanie też nie daje wszystkich linii w jednym miejscu, ale przy częstotliwości 15/20/20 przynajmniej wiadomo, na którą średnicę iść gdy idzie się "w ciemno".
Wychodzi na to, że jedyną wygodną przesiadką na lotnisko będzie albo Rakowiec (tylko jeśli KM też tam stanie), albo Służewiec, bo ani na Zachodnim, ani na Wschodnim, ani - tym bardziej - na Śródmieściu/Centralnym wygodnej przesiadki na lotnisko (grupującej wszystkie linie) nie będzie. Owszem, moje rozwiązanie też nie daje wszystkich linii w jednym miejscu, ale przy częstotliwości 15/20/20 przynajmniej wiadomo, na którą średnicę iść gdy idzie się "w ciemno".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
1. Średnica dalekobieżna nie jest z gumy.
2. Przesiadka na Służewcu? Z pociągu do Radomia na pociąg na lotnisko? Fajnie, tylko te pociagi do Radomia też nie są co 5 minut.
Przy 4 wlotach od pd-zach (Piaseczno, Lotnisko, Skierce, Sochacz) będzie się kiedyś musiało skończyć na puszczeniu czegoś na Gdański.
2. Przesiadka na Służewcu? Z pociągu do Radomia na pociąg na lotnisko? Fajnie, tylko te pociagi do Radomia też nie są co 5 minut.
Przy 4 wlotach od pd-zach (Piaseczno, Lotnisko, Skierce, Sochacz) będzie się kiedyś musiało skończyć na puszczeniu czegoś na Gdański.