Strona 41 z 41

: 21 paź 2012, 20:43
autor: Glonojad
Na zakładzie musi się zgadzać para uprawnienia motorowego - wóz. Jak się nie zgadza, to albo dostaje po tyłku dyspozytor, albo motorowy.

Na mieście- zmiany są zaplanowane z góry, kto kogo na czym. To nie busiarnia czy inne taksówki.

W jakichś ultrarzadkich przypadkach (typu dyspozytor wydał zastępczy wóz nie sprawdzając, czy będzie go mógł przejąć zmiennik) fakt, że ktoś na jakimś wozie jechał trzy lata temu na kursie naprawdę niewiele zmienia - pojechać i tak pojedzie, w razie awarii i tak będzie zielony jak szczypiorek.

: 22 paź 2012, 1:56
autor: KwZ
Tylko że do tego musi mieć zaliczone jakiekolwiek szkolenie 3 lata temu.

: 22 paź 2012, 1:57
autor: MeWa
Oj, ale przecież szkolenia na swingi jeszcze się nawet nie zakończyły...

: 22 paź 2012, 7:32
autor: pawcio
Szeregowy_Równoległy pisze:Ciekawi mnie, czy ktoś na Mokotowie sam sobie życie utrudnia, czy ktoś komuś na Mokotowie życie utrudnia, czy faktycznie nie można w taki sposób, jak opisałem bo są jakieś obiektywne przesłanki, które takie podejście uniemożliwiają.
ZTM podaje zalecenia, na jakiej linii powinny być stare PESY, ale podesłanie tam nowej nie stanowi dla niego żadnego wykroczenia. Podaje też, na jakich liniach powinny być nowe PESY, ale wysłanie tam starej nie stanowi dla niego żadnego wykroczenia. Tyle tylko, że tu jeszcze dochodzą ograniczenia wynikające z projektów unijnych. A Mokotów potem próbuje to jeszcze pospinać ze stanem przeszkolenia swoich ludzi, przy czym jak ognia unika SWL-i łączących oba typy Pes.
Szeregowy_Równoległy pisze:To, że ktoś może być nie przeszkolony na Swinga mnie dziwi najbardziej. To nie jest krótka seria ani żaden wynalazek, więc chyba wszyscy powinni umieć tym jeździć? Bo wg MiśkaK to jest jeden z powodów dla których nie można puścić Swinga za starą Pesę. Bo to, że nie każdy starszą Pesą pojedzie jeszcze jestem w stanie zrozumieć. Ale Swingiem?
Szkolenie na Swinga to 4 godziny teorii, cztery godziny praktyki i egzamin. Pomnożone przez 450 ludzi, którym musisz to zapewnić w godzinach ich pracy, powoduje, że ciągnąć się to będzie jeszcze długo.

PESA 120N - technika, eksploatacja, opinie

: 23 lip 2014, 10:15
autor: Flash8222
Wczoraj zauważyłem w członie B wagonu #3107 przepiękne purchle od rdzy nad oknami i niczym w dobrej stopiątce odpadający lakier, a pod tym rdzę :)

PESA 120N - technika, eksploatacja, opinie

: 12 paź 2014, 18:35
autor: guzior
Witam, Panowie. Mam ci ja mianowicie pytanko. Co to za zbiornik w kabinie starszej Pesy za fotelem motorowego?

PESA 120N - technika, eksploatacja, opinie

: 12 paź 2014, 19:39
autor: Pablo-waw
Cos od hamulcow

PESA 120N - technika, eksploatacja, opinie

: 12 paź 2014, 22:40
autor: MisiekK
Pablo-waw pisze:Cos od hamulcow
ROTFL :) Zbiornik na olej do układu smarowania obrzeży...

PESA 120N - technika, eksploatacja, opinie

: 12 paź 2014, 23:46
autor: Pablo-waw
No to znaczy ze ktos jutro w leb dostanie. Btw: a to smarowanie obrzezy to kiedys dzialalo?

PESA 120N - technika, eksploatacja, opinie

: 13 paź 2014, 7:51
autor: MisiekK
Pablo-waw pisze:a to smarowanie obrzezy to kiedys dzialalo?
Gdy wykonawca oddawał do użytku to działało. Dziś nie wiem (ale zapewne będzie działać).