Strona 41 z 51

: 28 lis 2012, 22:23
autor: sajbeer
ZEA_R-0 pisze:Czy istniałaby jakakolwiek techniczna możliwość przerobienia tego pługu-Ikarusa 620 #799 spowrotem na autobus?
Nie postuluję tego teraz ani nic, tylko jestem ciekaw czy jest w ogóle taka możliwość, nawet ogromnym nakładem finansowym.
Będzie kiedyś Ikarus 620.
http://phototrans.pl/14,592033,0,Ikarus_630_.html

Znalazłem takie coś. ;-)

: 28 lis 2012, 22:31
autor: Kelly

: 28 lis 2012, 22:52
autor: sajbeer
Pomyliłem Ikarusa 620 z 630 O-) . Nie mniej sugerowałem się opisem pod zdjęciem.

: 29 lis 2012, 17:15
autor: JacekM
Trochę słabo że ogłoszenie tylko po polsku.

: 30 lis 2012, 0:31
autor: MisiekK
JacekM pisze:Trochę słabo że ogłoszenie tylko po polsku.
Celowo jest skierowane do klientów polskojęzycznych.

: 10 gru 2012, 19:55
autor: sprinter
Dlaczego KMKM kupiło akurat autobusy 289 i 2600? :?:

: 10 gru 2012, 23:45
autor: zadzior
ziuuu.ex.1205 pisze:Dlaczego KMKM kupiło akurat autobusy 289 i 2600? :?:
Dlatego, że były w relatywnie dobrym stanie technicznym i dawały w miarę łatwą możliwość wpisania do ewidencji zabytków. Poza tym 2600 to prawdopodobnie jedyna zachowana w Polsce 280-tla z osiami MVB. A dlaczego pytasz?

: 11 gru 2012, 22:53
autor: sprinter
zadzior pisze:
ziuuu.ex.1205 pisze:Dlaczego KMKM kupiło akurat autobusy 289 i 2600? :?:
Dlatego, że były w relatywnie dobrym stanie technicznym i dawały w miarę łatwą możliwość wpisania do ewidencji zabytków. Poza tym 2600 to prawdopodobnie jedyna zachowana w Polsce 280-tla z osiami MVB. A dlaczego pytasz?
Zastanawałem się dlaczego akurat te, a nie np. 1299 i 2306. ;-)

: 12 gru 2012, 8:07
autor: MisiekK
ziuuu.ex.1205 pisze:Zastanawiałem się dlaczego akurat te, a nie np. 1299 i 2306. ;-)
Bo były w dobrym stanie, w danym momencie dostępne do przejęcia i spełniały warunki wpisu do ewidencji zabytków (ani 1299 ani 2306 ich wówczas nie spełniały).

: 12 gru 2012, 11:55
autor: 1000
MisiekK pisze:
ziuuu.ex.1205 pisze:Zastanawiałem się dlaczego akurat te, a nie np. 1299 i 2306. ;-)
Bo były w dobrym stanie, w danym momencie dostępne do przejęcia i spełniały warunki wpisu do ewidencji zabytków (ani 1299 ani 2306 ich wówczas nie spełniały).
A ponadto kiedy przejmowano 2600 i 289, wozy 1299 i 2306 były jednymi z bardzo wielu lewarów w ruchu i nikt nawet nie przypuszczał, że to one zostaną tymi ostatnimi na naszych ulicach... a że udało im się dotrwać "do końca" to w dużej mierze przypadek (były w miarę w dobrym stanie i nie rozsypały się wcześniej)...

: 13 gru 2012, 11:54
autor: Kelly
Jaki jest obecnie stan tego składu? #795+534

: 16 gru 2012, 14:49
autor: Autobus Czerwon
Mam pytanie.

Czy San H100B ma na tylnej osi bliźniaki?

: 16 gru 2012, 15:29
autor: Wolfchen
Tak.

: 04 sty 2013, 22:58
autor: Mong
Może głupie pytanie, ale tak się ostatnio nad tym zastanawiałem...
Jakie linie ma na przednim filmie #3873? I czy ten film robił ktoś z KMKM?

: 04 sty 2013, 23:04
autor: m72
ZEA_R-0 pisze:Jakie linie ma na przednim filmie #3873?
Ma na pewno linie takie jak:
180bis. 180, 188, 111, B, 175, 422, 116, 166, Abis, M, 202, A, 327, 137bis, 113, 117, 168, 182, 146, 161, 438, 143, F, J, 132.
Innych nie kojarzę.

Co do autora nie wiem.