Ciekawe skąd wezwą tramwaje...MeWa pisze:
Utrzymane zostanie kursowanie zastępczych linii tramwajowych 74 i 75.
Planowe zmiany tymczasowe w funkcjonowaniu metra
Moderator: JacekM
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
To na szczeblu ministerialnym.przewoz pisze:Rozumiem, ale z przepisów, które uchwalał kto?
Na kolei to pociągi jeżdżą z otwartymi drzwiam i obsługa jest w stanie wpuścić dwa pociągi na jeden tor, bo nie zna urządzeń, które obsługuje. Jakoś mam wrażenie, że względem metra wszystkie służby nadzoru bardziej rygorystycznie podchodzą do kwestii bezpieczeństwa.przewoz pisze: Bo na kolei nie widzą tu problemów za bardzo...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1600
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Tak z ciekawości - kto będzie sponsorować funkcjonowanie linii zastępczych? Istnieje szansa, że pociągną do odpowiedzialności za taki bajzel wykonawcę?
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Kurcze, aż się prosi żeby 411 wydłużyć w tej sytuacji na trasę Gocław-Saska-METRO POLITECHNIKA - Centrum - RATUSZ ARSENAŁ (lub gdzieś w okolice). Nie zajmowałoby miejsca przy Waryńskiego, dowiezie ludzi z MP do Centrum, na Świętokrzyską i pod Ratusz i rozluźniłoby 520.MeWa pisze:Linie autobusowe 226, 460, 718, 738, 805 kursujące w kierunku krańca METRO RATUSZ-ARSENAŁ zostaną wydłużone do krańca CENTRUM.
Utrzymane zostanie kursowanie zastępczych linii tramwajowych 74 i 75.
Ponadto uruchomiona zostanie autobusowa linia zastępcza Z kursująca na trasie METRO MARYMONT - METRO POLITECHNIKA
A jakby tak zrobić miejsce na Politechnice to może by i 226 mogło dojechać na
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
- vernalisadonis
- Posty: 3110
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Jak już ktoś wcześniej napisał, to dwójkę mogliby zawiesić na ten dzień, bo i tak ona w 100% pokrywa się z linią 101 i mało kto nią jeździ. A te odzyskane składy mogliby przerzucić na linie zastępcze.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Z 105 chyba można w miarę bez płaczu z 3-4 wozy ściągnąć. Popatrzeć po liniach i się zbierze.
Od dziś przy każdym zamknięciu będzie trzeba informować, że "może się przedłużyć". Dla takich krzykaczy jak Ty.esm pisze:W ZTM potrzebne są zwolnienia.
Taka informacja dopiero w niedzielę wieczorem? Nikt nie przewidział? Nie można było poinformować wcześniej, że zamknięcie metra może się przedłużyć? Pasażerów guzik obchodzą rozliczenia miasta z wykonawcą metra i kary umowne.
noidea
Przy takich pracach i niebagatelnym wpływie na KM byłoby to wskazane. A nawet lepiej zamknąć na trzy dni i ew. otworzyć dzień wcześniej. A i efekt "polityczny" sporo lepszy. Również należało o warunkowej Z-etce poinformować w poprzednim tygodniu.Adam G. pisze:Od dziś przy każdym zamknięciu będzie trzeba informować, że "może się przedłużyć". Dla takich krzykaczy jak Ty.esm pisze:W ZTM potrzebne są zwolnienia.
Taka informacja dopiero w niedzielę wieczorem? Nikt nie przewidział? Nie można było poinformować wcześniej, że zamknięcie metra może się przedłużyć? Pasażerów guzik obchodzą rozliczenia miasta z wykonawcą metra i kary umowne.
Rozumiem, że krzykactwo ma być zasłoną dymną dla dyletanctwa ZTM, tyle że w tym jaskrawym przypadku to raczej chybiony argument. Nieco zmian personalnych w ZTM pomogłoby innym zacząć szanować własną pracę i skupić się na konkretach, a nie np. "zawieszaniu" 175 i 521 by ich wielkodusznie jednak nie zawiesić. Lepiej zatrudnić ludzi, którzy wyobraźni w pracy używają dla celów zbieżnych z celami pasażerów.
I to nie dziwne, że w latach 90-tych nie zbudowano torowisk metra jak wypadałoby, skoro w stołecznej komunikacji miejskiej planowanie nawet na 3 dni nie wychodzi.
A jak sam widzisz i w Metrze takie rzeczy potrafią się zdarzyć, choć teoretycznie jest najnowocześniejszą (pełną, nie zrobioną odcinkami) linią z taborem utrzymywanym niby bardzo dobrzeMeWa pisze:Na kolei to pociągi jeżdżą z otwartymi drzwiam i obsługa jest w stanie wpuścić dwa pociągi na jeden tor, bo nie zna urządzeń, które obsługuje. Jakoś mam wrażenie, że względem metra wszystkie służby nadzoru bardziej rygorystycznie podchodzą do kwestii bezpieczeństwa.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie w tym rzecz. Jeżeli w Metrze tak rygorystycznie podchodzą do kwestii bezpieczeństwa, to ja w ogóle bym się nie bał zwrotnic z kierunku zasadniczego na przeciwny. Nawet na tej spróchniałej kolei, na której zasady bezpieczeństwa często są gdzieś lekko na boku, dziennie kilka tysięcy pociągów przejeżdża przez kilkaset rozjazdów idących w ten sposób. To przy uzyciu dwóch takich w Metrze prawdopodobieństwo wystąpienia awarii wszystkich zabezpieczeń, olania przez dyżurnych i maszynistów wskazań i wystąpienie wypadku byłoby chyba bardzo niskie, niższe niż wystąpienie incydentu (takiego jak ostatnio, kiedy maszynista ruszył właśnie w kierunku niewłaściwym, ale zadzialały procedury bezpieczeństwa).
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)