Rozdysponowanie taboru
Szczerze? Trzeba czekać aż przerzucą. Jak widzisz niektórzy spece tutaj wróżą i kupa z tego wychodzi.
Rzeczywiście tak byłoby bardziej sensownie i logicznie...Aleksander2560 pisze: (...) Nie wiem po co takie mieszanie wozami po między zakładami...przecież jakże jest to proste, przychodzi 60 sztuk Mercedesów na R-2, a zakład pozbywa się ok. 30-35 sztuk największych złomów z serii 67xx i 68xx...a tak to te ruiny mają jeszcze jeździć.... a U15 z powrotem na "macierzyste" oddziały... chore.
Ale widać, że ZTM po dostawach nowych wozów w pierwszej kolejności wytnie z rozkładów wysokie brygady (bo PiaR, bo wskaźniki, bo polityka + wybory...). I tak polecą najpierw Ikary, a resztę się poprzerzuca i zdezelowane nieremontowane gnioty, odkurzacze i neoplany będą sobie jeździć jako "niska podłoga" czekając ścięcie przy większej awarii lub kolejnych przetargach...
Ma przybyć w końcu 45 wozów (20 midi i 25 solo). Ikarusów solo mamy 26 (nie liczę 6330). Tak więc oprócz nich pewnie poleci parę najgorszych gniotów w ilości 10-15 sztuk...1000 pisze:Rzeczywiście tak byłoby bardziej sensownie i logicznie...Aleksander2560 pisze: (...) Nie wiem po co takie mieszanie wozami po między zakładami...przecież jakże jest to proste, przychodzi 60 sztuk Mercedesów na R-2, a zakład pozbywa się ok. 30-35 sztuk największych złomów z serii 67xx i 68xx...a tak to te ruiny mają jeszcze jeździć.... a U15 z powrotem na "macierzyste" oddziały... chore.
Ale widać, że ZTM po dostawach nowych wozów w pierwszej kolejności wytnie z rozkładów wysokie brygady (bo PiaR, bo wskaźniki, bo polityka + wybory...). I tak polecą najpierw Ikary, a resztę się poprzerzuca i zdezelowane nieremontowane gnioty, odkurzacze i neoplany będą sobie jeździć jako "niska podłoga" czekając ścięcie przy większej awarii lub kolejnych przetargach...
Nie tak dawno było przecierz słychać że po dostawie nowych wozów kasują ik260 , ik 280 , Jelcz M121M Jelcz M181M i neoplanySławekM pisze:Ma przybyć w końcu 45 wozów (20 midi i 25 solo). Ikarusów solo mamy 26 (nie liczę 6330). Tak więc oprócz nich pewnie poleci parę najgorszych gniotów w ilości 10-15 sztuk...1000 pisze: Rzeczywiście tak byłoby bardziej sensownie i logicznie...
Ale widać, że ZTM po dostawach nowych wozów w pierwszej kolejności wytnie z rozkładów wysokie brygady (bo PiaR, bo wskaźniki, bo polityka + wybory...). I tak polecą najpierw Ikary, a resztę się poprzerzuca i zdezelowane nieremontowane gnioty, odkurzacze i neoplany będą sobie jeździć jako "niska podłoga" czekając ścięcie przy większej awarii lub kolejnych przetargach...
#5690 07.11.1997-10.09.2013
5690, przetłumaczę Ci to co Sławek napisał:
skasują stare wozy solo.
skasują stare przeguby.
Przyjdą nowe wozy soloSławekM pisze:45 wozów (20 midi i 25 solo). Ikarusów solo mamy 26
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
Wszystkich, prawda? Najpierw to co wyżej, potem analogicznie: przyjdą nowe przeguby5690 pisze:po dostawie nowych wozów
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Wśród wielu postów tzw. proroków, którym marzy się, by te autobusy były na tym zakładzie, a inne na tym, podam pewne w 100 % informacje:
SU15 z zakresu 80xx stacjonujące na Kleszczowej powrócą na Ostrobramską, a razem z nim ma przejść kilka z zakresu 87xx i 89xx.
SU12 z zakresu 1800-1824 oraz 1848 i 1849 z zakładu Kleszczowa przejdą na Stalową.
SU12 z zakresu 1100-1119 oraz 1515-1519 z oddziału Woronicza przejdą na Kleszczową.
Wszystkie przenosiny mają się odbywać po tegorocznych dostawach.
Resztę informacji podam, jak będę wiedział "co i jak".
SU15 z zakresu 80xx stacjonujące na Kleszczowej powrócą na Ostrobramską, a razem z nim ma przejść kilka z zakresu 87xx i 89xx.
SU12 z zakresu 1800-1824 oraz 1848 i 1849 z zakładu Kleszczowa przejdą na Stalową.
SU12 z zakresu 1100-1119 oraz 1515-1519 z oddziału Woronicza przejdą na Kleszczową.
Wszystkie przenosiny mają się odbywać po tegorocznych dostawach.
Resztę informacji podam, jak będę wiedział "co i jak".
Ikarus 280.37A #5411 - Najlepszy Ikarus na świecie ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
2952 pisze:Wśród wielu postów tzw. proroków, którym marzy się, by te autobusy były na tym zakładzie, a inne na tym, podam pewne w 100 % informacje:
SU15 z zakresu 80xx stacjonujące na Kleszczowej powrócą na Ostrobramską, a razem z nim ma przejść kilka z zakresu 87xx i 89xx.
SU12 z zakresu 1800-1824 oraz 1848 i 1849 z zakładu Kleszczowa przejdą na Stalową.
SU12 z zakresu 1100-1119 oraz 1515-1519 z oddziału Woronicza przejdą na Kleszczową.
Wszystkie przenosiny mają się odbywać po tegorocznych dostawach.
Resztę informacji podam, jak będę wiedział "co i jak".
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Jak nie ma ładnej pogody to jak ulał pasują jak również w okresie od września do maja .Michalk001 pisze:Życzę powodzenia z U15 w weekend do Nieporętu z tymi tłumami plażowiczów i małymi uchylnymi okienkami w upał. Na którymś kursie karetka murowana.Bernard pisze:Na stalowej zakazu na 15 metrów nie ma 112, 114, 169, 503 w DŚ, 510 w DŚ, 705, 731 i 735 więc na tych liniach mogłyby śmigać SU15.
Teraz,przy takiej pogodzie jak dziś, pasują Ikarusy, o 10 wczoraj jak i dziś sporo osób jechało
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27