Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

michael112
Posty: 3086
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 paź 2024, 18:35

I w sumie mogłyby rezydować na Płochocińskiej.

wincenty
Posty: 1679
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 26 paź 2024, 22:44

ZielonyJamnik pisze:
26 paź 2024, 18:30
Relobusowi nie udało się zaproponować 94xx Olsztynowi. Otwiera to szanse MZA do ich odkupienia
Pytanie tylko, czy MZA chce...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

alojz
Posty: 2759
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 26 paź 2024, 22:50

Może Grodzio się wokół nich zakręci żeby wziąć opcję 25 brygad w ramach swojej umowy.

Flash8222
Posty: 7964
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 26 paź 2024, 22:57

wincenty pisze:
26 paź 2024, 22:44
ZielonyJamnik pisze:
26 paź 2024, 18:30
Relobusowi nie udało się zaproponować 94xx Olsztynowi. Otwiera to szanse MZA do ich odkupienia
Pytanie tylko, czy MZA chce...
Z tego co wiem, to są za stare już niestety.

wincenty
Posty: 1679
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 26 paź 2024, 23:39

Flash8222 pisze:
26 paź 2024, 22:57
wincenty pisze:
26 paź 2024, 22:44

Pytanie tylko, czy MZA chce...
Z tego co wiem, to są za stare już niestety.
Szkoda, bo przynajmniej wizualnie prezentują się całkiem nieźle... Ciekawe czym ZTM i jak rozumiem MZA w ciągu 2 miesięcy taborowo załata 75-brygadową dziurę...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1177
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 27 paź 2024, 0:02

Może trochę pomoże cięcie brygad z Wilanowa + 30 elektryków które mają przyjść
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4218
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 27 paź 2024, 0:11

Elektryki to nie miały zastąpić część SU12/18 z rocznika '08 i ostatnie szarpaki?

px33
Posty: 1683
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 27 paź 2024, 3:19

ZielonyJamnik pisze:
26 paź 2024, 18:30
Relobusowi nie udało się zaproponować 94xx Olsztynowi. Otwiera to szanse MZA do ich odkupienia
A wiadomo jaki był wynik ich odwołania do KIO? Bo jeśli oferty zostały otwarte przed wyrokiem i wyrok uwzględni zastrzeżenia to chyba przetarg będzie musiał być powtórzony.

piorunus
Posty: 319
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 27 paź 2024, 12:56

ZielonyJamnik pisze:
26 paź 2024, 18:30
Relobusowi nie udało się zaproponować 94xx Olsztynowi. Otwiera to szanse MZA do ich odkupienia
Ciężko było zaoferować Olsztynowi coś co nie spełniało ich "wymagań".

fraktal
Posty: 5811
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 paź 2024, 13:42

Od 2026 roku duże miasta będą mogły kupować tylko autobusy zeroemisyjne, czyli elektryczne lub wodorowe, więc Kraków dobrze zrobił, że rozpisał przetarg na ajenta teraz i to aż na 10 lat.

Artykuł:
https://www.rdc.pl/aktualnosci/warszawa ... SEC7N1bAEo

Łukasz
Posty: 11297
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 paź 2024, 13:44

Leasing to nie jest kupno. Ajent to nie duże miasto.
ŁK

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3283
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 27 paź 2024, 13:45

We Wrocławiu też łada moment będzie 200 nowych autobusów na ON.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

fraktal
Posty: 5811
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 paź 2024, 13:46

Myślę, że ajentów też te nowe wytyczne będą dotyczyć, chociaż...

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2435
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 27 paź 2024, 17:04

Warszawa to sama nie ma planu co robić. Ajenci za drodzy. Nowe autobusy za drogie. Ekipa Trzaskowskiego powinna jednak rozważyć optymalizację funduszy w innych sektorach, chyba, że chcą oddać komunikację miejską Uberom...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Flash8222
Posty: 7964
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 paź 2024, 18:26

Które nowe autobusy są za drogie?

ODPOWIEDZ