Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
Będzie remont Marszałkowskiej, skończy się budowa do Wilanowa, to będą priorytety! Teraz trzeba czekać, czego nie rozumiesz?
(najbardziej podobają mi się tramwaje, które nie tylko potrafią trzy razy stać na światłach między placem Unii i Rakowiecką, to jeszcze toczą się majestatycznie między Waryńskiego a Rakowiecką - ale to na pewno wina ZTM...)
(najbardziej podobają mi się tramwaje, które nie tylko potrafią trzy razy stać na światłach między placem Unii i Rakowiecką, to jeszcze toczą się majestatycznie między Waryńskiego a Rakowiecką - ale to na pewno wina ZTM...)
Jak się skończy budowa i ruszą tramwaje na Wilanów, to wtedy Puławsko-Marszałkowsko-Chałubińska pokaże co potrafi. 3 paczki Doritosów ciągle czekają
Chałubińskiego to piękne fale Dunaju. Nie wiem dlaczego narzekasz.
Rzadko się tam ostatnio zapuszczam, ale jak miałem okazję, to postałem przy Centralnym i ONZ. Ale jeśli Centralny ustabilizował się na puszczanie dwóch składów to tylko się cieszyć. Było tam jak przy Rotundzie - raz na 1, raz na 2 składy.
Centralny wrócił do normy. Przejście z Centralnego na ONZ (i odwrotnie) jest losowe, bo tak wypada granica dwóch stref miasta o innych długościach cykli.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Centralny od dawna przepuszcza 2 składy, gorzej, że w Centrum kierunek Praga już niekoniecznie i zdarza się to co raz częściej
Centrum kierunek Centralny działa bez zarzutu.
Centrum kierunek Centralny działa bez zarzutu.
Przedłużenie COR chyba się skończyło bo równo od 1 października znowu jest problem w tym miejscu i działa SOR. O ile sygnalizator wjazdowy na przystanek jest zasłonięty o tyle wyjazd z przystanku działa jak za czasów śluzy. Nie zatrzymasz się przed przystankiem aby system Cię zidentyfikował to nie dostaniesz w ogóle światła wyjazdowego mimo, że samochody mają zielone
Lobby samochodowe tak poczuło się urażone pomysłem RT, żeby fotoradary mogły stawiać samorządy i teraz miasto nie będzie szło w priorytety tramwajowe, żeby przed wyborami prezydenckimi już nie drażnić samochodozy?
I bardzo dobrze, tam gdzie wprowadzono priorytet to pojawiły się korki które wcześniej tam nie występowały.
-
- Posty: 581
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Ale za to tramwaj czekał niemal 2 minuty na pionowe?
Akurat to, że są korki, a tramwaj ma priorytet czy autobus buspas, dość często zachęca mnie do skorzystania z komunikacji zamiast z samochodu czy free now/ubera. Więc chyba o to chodzi. Podobnie z brakiem miejsc parkingowych w centrum, więc ten parking kilkupoziomowy jakoś mnie nie przekonuje.
ŁK
-
- Posty: 4398
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Wprowadzenie priorytetów dla tramwajów nie było błędem. Błędem było to, że mimo dosyć znacznej roli w układzie komunikacyjnym, zupełnie wypięto się na autobusy pozostawiając je trochę same sobie.
Tak? A na szerokiej Marszałkowskiej tramwaj śmigał i korków nie było... No ale na lewoskręt trzeba było trochę dłużej poczekać i tą skandaliczną niedogodność zlikwidowano. Przypadkowo dostali po tyłkach także jadący prosto...
-
- Posty: 773
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Parę kilometrów buspasów jednak powstało. Za późno i za mało, ale "zupełnie wypięto" to jednak przesada.Autobus Czerwon pisze: ↑04 paź 2024, 8:02Wprowadzenie priorytetów dla tramwajów nie było błędem. Błędem było to, że mimo dosyć znacznej roli w układzie komunikacyjnym, zupełnie wypięto się na autobusy pozostawiając je trochę same sobie.
Zupełnego wypięcia to się spodziewam teraz na tramwaje, mam nadzieję, że media staną na wysokości zadania i na to nie pozwolą
.
-
- Posty: 773
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
-
- Posty: 4398
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Buspasy to nie wszystko. Tym bardziej jeśli nie są pilnowane i często służą jako przedłużenie pasa do prawoskrętu (Wołoska przed Marynarską) lub jako parking dla zaopatrzenia/przewozów na aplikacje (Al.Jerozolimskie).gfedorynski pisze: ↑04 paź 2024, 10:18Parę kilometrów buspasów jednak powstało. Za późno i za mało, ale "zupełnie wypięto" to jednak przesada.Autobus Czerwon pisze: ↑04 paź 2024, 8:02Wprowadzenie priorytetów dla tramwajów nie było błędem. Błędem było to, że mimo dosyć znacznej roli w układzie komunikacyjnym, zupełnie wypięto się na autobusy pozostawiając je trochę same sobie.