Dlatego, że według władz miasta "już nie jesteśmy pod butem finansowym PiS".
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Za stroną KIO:
Odwołanie Relobusa uwzględnione, Mobilisu natomiast oddalone.
EDITOgłoszenie orzeczenia
Sala rozpraw: 409
Godzina: 12:00
Sygn. akt: 5028/24
Odwołujący: RELOBUS Transport Polska Sp. z o.o. - Toruń
Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, działający na podstawie udzielonych pełnomocnictw w imieniu i na rzecz Miasta Stołecznego Warszawa - Warszawa
Ogłoszenie orzeczenia
Sala rozpraw: 409
Godzina: 12:00
Sygn. akt: 5053/24
Odwołujący: Mobilis Sp. z o.o. - Warszawa
Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, działający na podstawie udzielonych pełnomocnictw w imieniu i na rzecz Miasta Stołecznego Warszawa - Warszawa
Odwołanie Relobusa uwzględnione, Mobilisu natomiast oddalone.
Jaki zarzut miał Relobus?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ruszyło się z su12 ReLo. część z nich została umyta z zewnątrz 
Nie wiem jak myli, może karcherem na placu
albo wyczekali moment chwilowego plusa
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
Tak w skrócie to nie są wszystkie
PKS:
-brak informacji o jakie brygady w jakie dni tygodnia chodzi
-ZTM narzuca maksymalną wypłate dla pracowników
-za duża kara za rozwiązanie umowy (odrobili lekcje po michalczewskim)
-zbyt krótki termin na wymianę autobusu w razie wycofania go z ruchu (tu najwyraźniej lekcja po akcji arrivy)
ReloBus:
-za mało czasu na złożenie ofert
-zbyt krótki czas na dostarczenie wozów w części 1 i 2
-limit waloryzacji cen
-brak informacji o jakie brygady w jakie dni tygodnia chodzi
-umowa nie przewiduje wprowadzenia opłaty ekologicznej za emisje CO2 przez autobusy
Mobilis:
-pierwsze dwie części mają nierealny termin dostawy
-za mało czasu na złożenie ofert
-nie można sobie podnieść cen jak się chce jest limit waloryzacji
-trzeba wszystkich zatrudnić na umowę o pracę
-zbyt wysokie kary co może spowodować zbyt dużą kumulację kar
Otwarcie ofert w przetargu na 3 x 50 brygad przesunięte na 21 marca.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
Raczej tylko trzech, kto by na takich warunkach chciał tu wchodzić od zera
BP TourWarsopolis5253 pisze: ↑24 lut 2025, 12:57Raczej tylko trzech, kto by na takich warunkach chciał tu wchodzić od zera

A jednak , czyli nadal chcą się rozwijać:?:piorunus pisze: ↑24 lut 2025, 12:57BP TourWarsopolis5253 pisze: ↑24 lut 2025, 12:57Raczej tylko trzech, kto by na takich warunkach chciał tu wchodzić od zera![]()

Sląsk odpuścił

Kto by chciał wejść na 10-letni kontrakt? Każdy szanujący się przewoźnik.Warsopolis5253 pisze: ↑24 lut 2025, 12:57Raczej tylko trzech, kto by na takich warunkach chciał tu wchodzić od zera
Abus, EEC, Raf-Trans, PKS Tarnobrzeg, ekipa ze Śląska... Kwestia oszacowania ryzyka.
Akurat EEC bym nie wykluczał, że by chciał wziąć udział. Ale myślę, że ryzyko, iż ktoś spoza tej trójki złoży ofertę, jest bardzo małe (choć nie zerowe).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2