Problemy komunikacyjne Służewca
: 15 wrz 2018, 19:02
Z osiedla socjalnego na Kłobuckiej można dojść do 193 na Bokserską. Mieszkańcy Ursynów Central Park nie są wyborcami warszawskimi, sądząc po rejestracjach samochodów.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Granica powinna iść tak jak w momencie przyłączenia tych terenów do Warszawy w 52 roku- wzdłuż Smródki, ogrodzenia Wyścigów Konnych wzdłuż ulicy Wyczółki i Puławskiej i znów Smródka. Wtedy cała Kłobucka byłaby na Mokotowie.pawcio pisze: ↑15 wrz 2018, 10:05Bo granica Ursynowa i Mokotowa w tym miejscu jest mocno anachroniczna.Stary Pingwin pisze: ↑14 wrz 2018, 23:57Dlaczego mieszkańcy Mokotowa decydują o komunikacji na Ursynowie????? Służewiec vs Wyczółki.
I po co łączyć 365 ze 165, żeby robić kursy wariantowe na 165Matt Cubis pisze:Po co zabierać 193 z Metra Służew i pchać je w zakorkowane ulice do Wilanowskiej?
Prawa część wiaduktu stoi zazwyczaj dopiero od przystanku.Nordyk110 pisze:Nie? Ciekawe
https://www.facebook.com/pg/Rada-Osiedl ... 384/posts/W poniedziałek odbyło się w Akumulator DK Kadr spotkanie mieszkańców z przedstawicielami ZTM. Prezentowali oni propozycje zmian linii autobusowych 136, 165, 193, 368 i 218.
Wg propozycji ZTM:
- Linia 165 ma być zlikwidowana, a jej trasę ma obsługiwać przedłużona linia 193 - czyli dojeżdżać aż do Kłobuckiej i Poleczki. Mieszkańcy ul. Kłobuckiej zgłaszali zastrzeżenia, że zostają pozbawieni dojazdu do Galerii Mokotów i metra Wilanowska. Mieszkańcy Służewca Południowego uważali, że autobusy będą dojeżdżać w okolice Jadźwingów już zatłoczone i spóźnione.
- linia 365 ma być zlikwidowana i ma ją zastąpić linia 218
- linia 136 ma być zabrana z Wołoskiej od Woronicza - czyli nie będzie dojeżdżała do Racławickiej lecz jechała Konstruktorską i racjonalizacji do planowanego przedłużenia Woronicza i do Żwirki i Wigury.
Załączamy mapki
Ogólnie wśród obecnych na spotkaniu panował pogląd, że zmiany w komunikacji autobusowej są potrzebne na rozbudowujących się osiedlach, ale propozycje ZTM są złe i utrudnią życie zarówno mieszkańcom Wyczółek i Kłobuckiej, jak i Służewca Południowego.
Wg słów przedstawiciela ZTM to są tylko propozycje. Mogą być wprowadzone albo może pozostać tak jak jest.
Ustalono, że będą opracowywane alternatywne zmiany, które być może będą do przyjęcia dla mieszkańców obu osiedli.
O postępach będziemy informować.
Spotkanie z mieszkańcami Ursynowa (Kłobuckiej) było przed wakacjami.Stary Pingwin pisze: ↑14 wrz 2018, 23:57Dlaczego mieszkańcy Mokotowa decydują o komunikacji na Ursynowie????? Służewiec vs Wyczółki.
"Łukasz przekaż swojemu koledze z MZK, ze autobusy 401 jeżdżą zbyt rzadko
a 189 zawalone jak za komuny. Można wsiąść dopiero do czwartego i to też
na wpych. Czy są kontrole jak kiedyś, że ktoś obserwował jak jeżdżą,
jaki jest tłok między 7 a 10ą i po południu. Czy nie można wyznaczać
drogi dla busów. Wystarczy się zastanowić, że Służewiec ma kilkanaście
nowoczesnych budynków przeznaczonych dla firm, tam pracują tysiące
ludzi a dochodzą nowe bloki mieszkańców przy Nowoursynowskiej nie
mówiąc o 10 nowych przy Wilanowskiej. Czy ktoś analizuje te sprawy w MZK."