Strona 42 z 54

: 21 sie 2012, 0:12
autor: MichałP.
Do listy Roberta i Bernarda możesz dopisać większe i mniejsze przygody z ogniem w wozach:
4761, 4896, 6711, 6718, 6721, 6772, 6773, 6778, 7860, 7962, 8035, 8438, A164, A201, A303, A311, A439

: 24 sie 2012, 14:21
autor: Szeregowy_Równoległy
Jakoś słabo się ten A303 zapalił, skoro dzisiaj na 107 śmiga.

: 24 sie 2012, 15:10
autor: webtom
MichałP. pisze:Do listy Roberta i Bernarda możesz dopisać większe i mniejsze przygody z ogniem w wozach:
4761, 4896, 6711, 6718, 6721, 6772, 6773, 6778, 7860, 7962, 8035, 8438, A164, A201, A303, A311, A439
A201? :-s Kiedy on się palił? ;o

: 24 sie 2012, 15:41
autor: Górnik
Parę dni temu śmigał na 101 :-k

: 24 sie 2012, 22:12
autor: Walas
webtom pisze:
MichałP. pisze:Do listy Roberta i Bernarda możesz dopisać większe i mniejsze przygody z ogniem w wozach:
4761, 4896, 6711, 6718, 6721, 6772, 6773, 6778, 7860, 7962, 8035, 8438, A164, A201, A303, A311, A439
A201? :-s Kiedy on się palił? ;o
Kiedyś miał "mały pożar, ale po kilku dniach już jeździł.

: 25 sie 2012, 18:00
autor: SG
MichałP. pisze:Do listy Roberta i Bernarda możesz dopisać większe i mniejsze przygody z ogniem w wozach:
4761, 4896, 6711, 6718, 6721, 6772, 6773, 6778, 7860, 7962, 8035, 8438, A164, A201, A303, A311, A439
+ 7861,7891,8816,1854,

: 26 sie 2012, 10:11
autor: tomek0409

: 26 sie 2012, 14:11
autor: Michalk001
No i jeszcze 4634.

: 27 sie 2012, 19:16
autor: Pawel_
Czy możliwe jest, aby (prawie) dwuletni autobus się... zapalił? ;]

: 27 sie 2012, 19:17
autor: Walas
Pawel_ pisze:Czy możliwe jest, aby (prawie) dwuletni autobus się... zapalił? ;]
Chyba tak.

: 27 sie 2012, 22:09
autor: Szeregowy_Równoległy
Pawel_ pisze:Czy możliwe jest, aby (prawie) dwuletni autobus się... zapalił? ;]
Zaniedbania serwisowe.

: 28 sie 2012, 10:13
autor: Bierut
Szeregowy_Równoległy pisze:
Pawel_ pisze:Czy możliwe jest, aby (prawie) dwuletni autobus się... zapalił? ;]
Zaniedbania serwisowe.
Ciekawe jakie zaniedbania serwisowe mogły doprowadzić do pożaru świeżego taboru.
Jeśli coś wyciekło z układu smarowania (bo chyba była mowa o chłodnicy oleju) to ewidentnie to wskazuje na awarię, niedoróbkę. Rozumię gdyby silnik był stary, zaolejony, pozostawione szmaty, itp.

: 28 sie 2012, 11:46
autor: Aleksander2560
Ciekawe jakie zaniedbania serwisowe mogły doprowadzić do pożaru świeżego taboru.
Jeśli coś wyciekło z układu smarowania (bo chyba była mowa o chłodnicy oleju) to ewidentnie to wskazuje na awarię, niedoróbkę. Rozumię gdyby silnik był stary, zaolejony, pozostawione szmaty, itp.
Jeśli regularnie się sprzętu nie serwisuje, ba!, nawet nie czyści gdy się olej wymienia i inne smarowidła to dziwisz się, że w temp. 90 st. się zapalić może nawet najmniejsze "gówienko"?

: 28 sie 2012, 11:57
autor: Piotrekbe
Aleksander2560 pisze:
Ciekawe jakie zaniedbania serwisowe mogły doprowadzić do pożaru świeżego taboru.
Jeśli coś wyciekło z układu smarowania (bo chyba była mowa o chłodnicy oleju) to ewidentnie to wskazuje na awarię, niedoróbkę. Rozumię gdyby silnik był stary, zaolejony, pozostawione szmaty, itp.
Jeśli regularnie się sprzętu nie serwisuje, ba!, nawet nie czyści gdy się olej wymienia i inne smarowidła to dziwisz się, że w temp. 90 st. się zapalić może nawet najmniejsze "gówienko"?
Owe zaniedbania to pożar sprężarki klimatyzacji. Stanął wałek w sprężarce. Nikt nie zauważył dziwnych odgłosów i tak autobus jeździł. To samo miałem w A063 z tym, że mi się nie zapalił.

: 28 sie 2012, 13:12
autor: MisiekK
Piotrekbe pisze:Nikt nie zauważył dziwnych odgłosów i tak autobus jeździł..
Jakby ktoś się takimi detalami przejmował....