Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Stary Pingwin
Posty: 5996
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 17 gru 2024, 12:24

Nie pierwszy i nie ostatni raz.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7844
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 17 gru 2024, 12:32

Co jakiś czas tam chodzę pieszo i bez świateł wszystko działa na luzie. Coś się zmieniło?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27034
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 gru 2024, 12:35

Mieszkańcy bloków przy Książąt Mazowieckich nie umieją bez sygnalizacji ze skrzyżowania korzystać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7044
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 17 gru 2024, 13:19

Łukasz pisze:
17 gru 2024, 12:05
Emyl pisze:Zgadnij XD

Ja jak z garażu wyjeżdżam w robocie to nigdy nie podjeżdżam na górkę zanim poprzednie auto nie ruszy spod szlabanów - już tyle razy widziałem staczanie się, że przestałem liczyć. O dziwo są i tacy co potrafią się stoczyć automatem. Chociaż nie mam pojęcia jak to można zrobić...
Nie wiem czy każdy automat ma blokadę staczania, może włączają [N] albo im się skrzynia ślizga przez niewymieniany olej.
Prawdopodobnie to drugie - korpo-auta serwisowane przecież w trybie long-life ;)

Paweł D.
Posty: 5714
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 22 sty 2025, 9:07

Za https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 85834.html

Przedmiotem zamówienia Tramwajów Warszawskich była dostawa i wdrożenie systemu sterowania ruchem z priorytetem dla tramwajów na terenie m.st. Warszawy (2 części), w tym części pierwszej, na którą składał się odcinek na skrzyżowaniu al. Krakowskiej z ul. Hynka (rondo Wojnara) oraz części drugiej na skrzyżowaniach w ciągu ul. Powstańców Śląskich (skrzyżowania z ulicą Maczka i ulicą Hery).
W pierwszej części przetargu na wdrożenie rozwiązań na skrzyżowaniu al. Krakowskiej z ul. Hynka (rondo Wojnara) wzięły udział trzy firmy: SWARCO Poland, Yunex oraz Traffic Polska. Najwyższą punktację otrzymało Traffic Polska, które przedstawiło ofertę wyceniającą wartość projektu na 1 482 396,00 zł, w tym: zamówienie podstawowe na 1 457 919,00 zł oraz opcję: 24 477,00 zł.

W drugiej części przetargu na wdrożenie rozwiązań na skrzyżowaniach w ciągu ul. Powstańców Śląskich (skrzyżowania z ulicą Maczka i ulicą Hery) wzięły udział dwie firmy: SWARCO Poland oraz Traffic Polska. Najwyższą punktację otrzymało SWARCO Poland, które przedstawiło ofertę wyceniającą wartość projektu na 281 356,35 zł, w tym zamówienie podstawowe na 260 522,61 zł oraz opcję na 20 833,74 zł.

Ma ktoś może wiedzę:
1.) Co się dzieje z priorytetem na Puławskiej? Już pół roku temu miał działać, a tam kompletnie się nic nie dzieje.
2.) Czy na pl. Unii pozostał stary program wpuszczający tylko jeden tramwaj od Centrum?
3.) O Marszałkowską to już boję się pytać nawet.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27034
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 sty 2025, 9:15

Puławska dostała zatwierdzenie zamienne, więc pewnie teraz trwa negocjowanie aneksu co zawsze w TW trwa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5714
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 22 sty 2025, 9:33

A, czyli jeszcze dobre pół roku? Pewnie Traffic zażądał większej kasy, co jest oczywiste przy ~roku opóźnienia.
Dzięki za info.

Stary Pingwin
Posty: 5996
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 sty 2025, 9:51

Coraz bardziej zadziwia mnie sygnalizacja przy pętli Cmentarz Wolski. Pomykam ostatnio w stronę Bemowa, zaraz dostanę zezwalające przy Fort Wola, a tu zonk- zatrzymuje mnie sygnalizacja wyjazdowa z pętli. Zaznaczam, samochody obok miały zezwalające, a z pętli nie wyjeżdżał żaden tramwaj. Oczywiście, zezwalające dostałem na tyle późno, że przy Fort Wola musiałem odstać 2 minuty. Inna sytuacja- wracam, do wyjazdu z pętli czeka tramwaj, na wprost mam czerwone i nagle sytuacja się zmienia- ja dostaję zezwalające, a tram z pętli kwitnie dalej.
Opisana sytuacja powtarza się często, coś ewidentnie jest nie tak.
miłośnik 13N

mb112
Posty: 1256
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 23 sty 2025, 10:27

Paweł D. pisze:
22 sty 2025, 9:07
oraz części drugiej na skrzyżowaniach w ciągu ul. Powstańców Śląskich (skrzyżowania z ulicą Maczka i ulicą Hery).
A tam teraz nie ma priorytetów ?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27034
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 sty 2025, 10:30

Zgłoszone do TW.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5996
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 sty 2025, 10:44

Myślisz, że ktoś się tym zajmie?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27034
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 sty 2025, 18:07

Już się zajął.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7961
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 23 sty 2025, 23:29

To ja poproszę o naprawienie detekcji dla 20 która jadąc na Borneo, wzbudza pionowe w kierunku Koła na zjeździe na nieformalnym skrzyżowaniu Radiowej z Dywizjonu 303 :gwizd:

Stary Pingwin
Posty: 5996
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 24 sty 2025, 10:11

Glonojad pisze:
23 sty 2025, 18:07
Już się zajął.
To dobra wiadomość.
Rzeczywiście zaczęło działać poprawnie-info z wczoraj.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4857
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 25 mar 2025, 20:22

Na Kercelaku trwają pracę nad nową sygnalizacją świetlną. Chyba położono już kable, ustawiane są słupy.
Ktoś wie jak to będzie działać po zmianach? Jak zostaną osygnalizowane sploty? Nie będzie wspólnego otwarcia dla jazd naprzeciwległych? A może będzie to tylko zmiana 1:1 urządzeń?
Obrazek

ODPOWIEDZ