Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
- R-9 Chełmska
- Posty: 7844
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Co jakiś czas tam chodzę pieszo i bez świateł wszystko działa na luzie. Coś się zmieniło?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27034
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Mieszkańcy bloków przy Książąt Mazowieckich nie umieją bez sygnalizacji ze skrzyżowania korzystać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7044
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Prawdopodobnie to drugie - korpo-auta serwisowane przecież w trybie long-lifeŁukasz pisze: ↑17 gru 2024, 12:05Nie wiem czy każdy automat ma blokadę staczania, może włączają [N] albo im się skrzynia ślizga przez niewymieniany olej.Emyl pisze:Zgadnij XD
Ja jak z garażu wyjeżdżam w robocie to nigdy nie podjeżdżam na górkę zanim poprzednie auto nie ruszy spod szlabanów - już tyle razy widziałem staczanie się, że przestałem liczyć. O dziwo są i tacy co potrafią się stoczyć automatem. Chociaż nie mam pojęcia jak to można zrobić...

Za https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 85834.html
Przedmiotem zamówienia Tramwajów Warszawskich była dostawa i wdrożenie systemu sterowania ruchem z priorytetem dla tramwajów na terenie m.st. Warszawy (2 części), w tym części pierwszej, na którą składał się odcinek na skrzyżowaniu al. Krakowskiej z ul. Hynka (rondo Wojnara) oraz części drugiej na skrzyżowaniach w ciągu ul. Powstańców Śląskich (skrzyżowania z ulicą Maczka i ulicą Hery).
W pierwszej części przetargu na wdrożenie rozwiązań na skrzyżowaniu al. Krakowskiej z ul. Hynka (rondo Wojnara) wzięły udział trzy firmy: SWARCO Poland, Yunex oraz Traffic Polska. Najwyższą punktację otrzymało Traffic Polska, które przedstawiło ofertę wyceniającą wartość projektu na 1 482 396,00 zł, w tym: zamówienie podstawowe na 1 457 919,00 zł oraz opcję: 24 477,00 zł.
W drugiej części przetargu na wdrożenie rozwiązań na skrzyżowaniach w ciągu ul. Powstańców Śląskich (skrzyżowania z ulicą Maczka i ulicą Hery) wzięły udział dwie firmy: SWARCO Poland oraz Traffic Polska. Najwyższą punktację otrzymało SWARCO Poland, które przedstawiło ofertę wyceniającą wartość projektu na 281 356,35 zł, w tym zamówienie podstawowe na 260 522,61 zł oraz opcję na 20 833,74 zł.
Ma ktoś może wiedzę:
1.) Co się dzieje z priorytetem na Puławskiej? Już pół roku temu miał działać, a tam kompletnie się nic nie dzieje.
2.) Czy na pl. Unii pozostał stary program wpuszczający tylko jeden tramwaj od Centrum?
3.) O Marszałkowską to już boję się pytać nawet.
Przedmiotem zamówienia Tramwajów Warszawskich była dostawa i wdrożenie systemu sterowania ruchem z priorytetem dla tramwajów na terenie m.st. Warszawy (2 części), w tym części pierwszej, na którą składał się odcinek na skrzyżowaniu al. Krakowskiej z ul. Hynka (rondo Wojnara) oraz części drugiej na skrzyżowaniach w ciągu ul. Powstańców Śląskich (skrzyżowania z ulicą Maczka i ulicą Hery).
W pierwszej części przetargu na wdrożenie rozwiązań na skrzyżowaniu al. Krakowskiej z ul. Hynka (rondo Wojnara) wzięły udział trzy firmy: SWARCO Poland, Yunex oraz Traffic Polska. Najwyższą punktację otrzymało Traffic Polska, które przedstawiło ofertę wyceniającą wartość projektu na 1 482 396,00 zł, w tym: zamówienie podstawowe na 1 457 919,00 zł oraz opcję: 24 477,00 zł.
W drugiej części przetargu na wdrożenie rozwiązań na skrzyżowaniach w ciągu ul. Powstańców Śląskich (skrzyżowania z ulicą Maczka i ulicą Hery) wzięły udział dwie firmy: SWARCO Poland oraz Traffic Polska. Najwyższą punktację otrzymało SWARCO Poland, które przedstawiło ofertę wyceniającą wartość projektu na 281 356,35 zł, w tym zamówienie podstawowe na 260 522,61 zł oraz opcję na 20 833,74 zł.
Ma ktoś może wiedzę:
1.) Co się dzieje z priorytetem na Puławskiej? Już pół roku temu miał działać, a tam kompletnie się nic nie dzieje.
2.) Czy na pl. Unii pozostał stary program wpuszczający tylko jeden tramwaj od Centrum?
3.) O Marszałkowską to już boję się pytać nawet.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27034
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Puławska dostała zatwierdzenie zamienne, więc pewnie teraz trwa negocjowanie aneksu co zawsze w TW trwa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A, czyli jeszcze dobre pół roku? Pewnie Traffic zażądał większej kasy, co jest oczywiste przy ~roku opóźnienia.
Dzięki za info.
Dzięki za info.
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Coraz bardziej zadziwia mnie sygnalizacja przy pętli Cmentarz Wolski. Pomykam ostatnio w stronę Bemowa, zaraz dostanę zezwalające przy Fort Wola, a tu zonk- zatrzymuje mnie sygnalizacja wyjazdowa z pętli. Zaznaczam, samochody obok miały zezwalające, a z pętli nie wyjeżdżał żaden tramwaj. Oczywiście, zezwalające dostałem na tyle późno, że przy Fort Wola musiałem odstać 2 minuty. Inna sytuacja- wracam, do wyjazdu z pętli czeka tramwaj, na wprost mam czerwone i nagle sytuacja się zmienia- ja dostaję zezwalające, a tram z pętli kwitnie dalej.
Opisana sytuacja powtarza się często, coś ewidentnie jest nie tak.
Opisana sytuacja powtarza się często, coś ewidentnie jest nie tak.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27034
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zgłoszone do TW.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27034
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Już się zajął.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To ja poproszę o naprawienie detekcji dla 20 która jadąc na Borneo, wzbudza pionowe w kierunku Koła na zjeździe na nieformalnym skrzyżowaniu Radiowej z Dywizjonu 303 

-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
To dobra wiadomość.
Rzeczywiście zaczęło działać poprawnie-info z wczoraj.
miłośnik 13N
Na Kercelaku trwają pracę nad nową sygnalizacją świetlną. Chyba położono już kable, ustawiane są słupy.
Ktoś wie jak to będzie działać po zmianach? Jak zostaną osygnalizowane sploty? Nie będzie wspólnego otwarcia dla jazd naprzeciwległych? A może będzie to tylko zmiana 1:1 urządzeń?
Ktoś wie jak to będzie działać po zmianach? Jak zostaną osygnalizowane sploty? Nie będzie wspólnego otwarcia dla jazd naprzeciwległych? A może będzie to tylko zmiana 1:1 urządzeń?
