Strona 413 z 606

: 05 gru 2011, 18:45
autor: Kleszczu
Swoją drogą to czy pomysł poszerzania św. Wincentego upadł (daj Boże!) :?:

: 05 gru 2011, 19:09
autor: Bastian
Zawisł. Na półkę zawisł ;)

: 14 gru 2011, 10:42
autor: person
Co byście powiedzieli, gdyby po otwarciu Pstrowskiego 5-tka i 6-tka zostały połączone w jedną linię? :>

: 14 gru 2011, 10:45
autor: Kleszczu
person pisze:Co byście powiedzieli, gdyby po otwarciu Pstrowskiego 5-tka i 6-tka zostały połączone w jedną linię? :>


Ale, że Koło - ZOO via Młociny :>

: 14 gru 2011, 10:45
autor: Wolfchen
Myślę, że to by nie było głupie. Z dwóch socjali wychodzi jeden dłuższy. A jak to się zamyka brygadowo? :-k

: 14 gru 2011, 10:45
autor: person
Kleszczu pisze:
person pisze:Co byście powiedzieli, gdyby po otwarciu Pstrowskiego 5-tka i 6-tka zostały połączone w jedną linię? :>


Ale, że Koło - ZOO via Młociny :>
Owszem, owszem...

: 14 gru 2011, 10:54
autor: Kleszczu
Może to faktycznie nie jest zła idea :-k Chociaż przydałoby się znaleźć ciekawszą pętlę na Pradze - perspektywicznie może DWW :-k

edit: a może 6 DWW - trasa 6 - trasa 5 - PŚ - os. Górczewska :-k

: 14 gru 2011, 10:59
autor: person
6 po otwarciu Wileńskiego mogłaby wrócić na Gocławek - tylko wtedy jej bielańsko-bemowska końcówka będzie (tak jakby) niekompatybilna z resztą.
Po co 5 na OS.GÓRCZEWSKA? 28 ma tam jechać, a wzdłuż całej PŚ - 10.

: 14 gru 2011, 11:02
autor: Kleszczu
person pisze:6 po otwarciu Wileńskiego mogłaby wrócić na Gocławek - tylko wtedy jej bielańsko-bemowska końcówka będzie (tak jakby) niekompatybilna z resztą.
Po co 5 na OS.GÓRCZEWSKA? 28 ma tam jechać, a wzdłuż całej PŚ - 10.
Zapomniałem o 28 #-o

Gocławek to dobry pomysł tylko tak jak piszesz zupełnie wtedy nie pasuje praska trasa na drugim brzegu Wisły :-k Na dzień dzisiejszy łączenie 5+6 jest ciekawe ale widzę, że perspektywicznie sprawiałoby to problemy :-k

: 14 gru 2011, 11:05
autor: Stary Pingwin
Ale to nie tylko dzień dzisiejszy, ale najbliższe 3 lata-Wileniak. Przy okazji- co z trasą PŚ?

: 14 gru 2011, 11:36
autor: KwZ
person pisze:wzdłuż całej PŚ - 10.
Nie jestem bardzo przeciw, ale 10 to w tej chwili najdłuższa linia tramwajowa w mieście (po 4). Jeśli "cała PŚ" oznacza tylko do Nowego Bemowa, to jeszcze ok, ale jeśli aż do Młocin, to robi się krucho.

: 14 gru 2011, 12:00
autor: Bastian
KwZ pisze:
person pisze:wzdłuż całej PŚ - 10.
Nie jestem bardzo przeciw, ale 10 to w tej chwili najdłuższa linia tramwajowa w mieście (po 4). Jeśli "cała PŚ" oznacza tylko do Nowego Bemowa, to jeszcze ok, ale jeśli aż do Młocin, to robi się krucho.
Dlaczego? Tam jest niezła swoboda ruchu, podbudowana w dodatku priorytetem.

Lepsza tam 10, niż 8, 26 nie wchodzi w rachubę, a innego wyboru nie ma.

Dodajmy, że 10 (lub nawet 8, gdyby ktoś się uparł) zjada obecną 5, więc dyskusja o łączeniu jej z 6 jest absolutnie bezprzedmiotowa =;

: 14 gru 2011, 12:06
autor: KwZ
Jeśli uważasz, że długość to nie problem, to ok.

: 14 gru 2011, 12:06
autor: osa
Też tak uważam (jak Bastian). Może w tej chwili łączenie 5+6 wydaje się logiczne (choć z tego, co słyszę 5-ka od strony Bemowa ma jednak większe wzięcie niż kadłubkowata 6-ka), ale jak to potem rozdzielić, gdy będą już linie na nowym moście do Tarchomina i na Powst. Śl.? Lepiej więc niczego nie gmatwać na przyszłość.

: 14 gru 2011, 12:09
autor: Bastian
No, jeszcze pytanie, czy ZTM nie uprze się przywrócić 5 na Marymont... :roll: