Strona 415 z 606
: 14 gru 2011, 18:19
autor: Wolfchen
No tak, ale jeśli z tymi postulatami chodzi o linię w poprzek Młocin, to wydłużając szóstkę załatwiamy te jęki, a piątka zostaje dla Tarcho...
: 14 gru 2011, 18:20
autor: pawcio
Jeżeli 10 pojawi się na Młocinach, to 6 też by wypadało obciąć tamże.
: 14 gru 2011, 18:26
autor: KwZ
pawcio pisze:KwZ pisze:
No przecież jest już 121.
Nie szukaj logiki. To nie ma sensu.
To ja się poddaję. Rozumiem, że to są postulaty dzielnicy narzucane ZTMowi, który nie ma dość samodzielności, żeby się przed nimi bronić?
pawcio pisze:Krótka linia do Projektowanej
Czyli w okolice dzisiejszego przystanku Milenijna? Kogo ona obsłuży? Chociaż połowę Porajów?
: 14 gru 2011, 18:44
autor: pawcio
KwZ pisze:To ja się poddaję.
Wniosek poniekąd słuszny.
KwZ pisze:Rozumiem, że to są postulaty dzielnicy narzucane ZTMowi, który nie ma dość samodzielności, żeby się przed nimi bronić?
Raczej pasażerów. 10 głupich krzykaczy ma większy wpływ na układ komunikacyjny niż 1000 milczących pasażerów korzystających z pewnych standardowych rozwiązań.
: 14 gru 2011, 18:51
autor: osa
Coś mi się wydaje, że chodzi tu o pewną uczelnię mocno zakotwiczoną we władzach miasta, która umościła się w dwóch kampusach i teraz uważa, że wszędzie musi mieć bezpośrednią podwózkę.
: 14 gru 2011, 20:06
autor: Bastian
No ale dokąd ta podwózka?! Młociny? 103. Chomiki? 121. Bemowo? No dajcie spokój. Jak koniecznie muszą mieć, to wyciągnąć 121 do NB.
PS Ja dobrze pamiętam, ile osób jeździło tą 5 na Marymonckiej. To się ociera o niegospodarność.
: 14 gru 2011, 20:58
autor: pawcio
Klasyczny przypadek: więcej protestów i postulatów niż pasażerów.
: 14 gru 2011, 21:17
autor: Os0
Są plany zrobienia pętli Cmentarz Wolski dwukierunkowej może?
: 14 gru 2011, 21:54
autor: Paweł D.
pawcio pisze:Klasyczny przypadek: więcej protestów i postulatów niż pasażerów.
Czy może pijesz do tej niewymienionej z nazwy uczelni w dwóch kampusach i chcesz przez to powiedzieć jaki to ma wspaniały dojazd?
: 14 gru 2011, 21:56
autor: adw
Mam pytanie czy jest szansa by był tramwaj z Piask/Broniewskiego na Służewiec? Z tej okolicy nie sposób dotrzeć w szczycie w okolice Galerii Mokotów - uważam, że jeśli nie da się skrócić 17 do Kieleckiej i wydłużyć 33 do Służewca, to może zrobić częstą linię przynajmniej z Piask na Służewiec kosztem południowej części trasy 17 i częstoltliwości 33? Rzecz w tym, że z Broniewskiego można jechać albo tramwajem 33 plus nieszczęsna przesiadka na zatłoczoną 17 (czekanie plus często brak mozliwości dopchania się) albo pozostaje jeszcze gorsze, ale popularne rozwiązanie tj. 114+dopychanie się do metra na pl.Wilsona+codzienna bijatyka o dopchanie się na tramwaj na Wierzbnie.
Uważam, że 17, jako że jedzie z bliższych okolic metra, jest mniej potrzebna na Służewcu. Tymczasem z Broniewskiego jest dalej do metra (w najlepszym wypadku cofamy się na północ 114 do Pl.Wilsona) i nie można dojechać 33 w docelowe miejsce. Ogromna większość pasażerów 33 poluje na 17 i dochodzi do scen rodem z filmów, jak 17 nie ma parę minut i podjeżdża zapchana.
Można więc śmiało powiedzieć że klienci linii 33 wręcz marzą o wydłużeniu tego na Służewiec. Tymczasem część osób z 17 i tak wysiada na Marymoncie do metra by jechać do Wierzbna, więc 17 do Kieleckiej sobie poradzi.
I jeszcze jedno - 33 powinno jeździć częściej. Wiem - jest częstą linią. Ale naprawdę dopchać się czasem...masakra. Może ZTM zrobiłby krótszą częstą wersję tj. z Piask do Służewca. Wtedy nawet na dalszych przystankach podjechałoby się 33 i dopchało do w miarę jeszcze pustego tramwaju na Służewiec.
: 14 gru 2011, 22:01
autor: Paweł D.
Idę o zakład, że następny post tego pana będzie o niezabieralnym i rzadkim 122.
: 14 gru 2011, 22:01
autor: R-9 Chełmska
A więc mieszkasz na Broniewskiego i pracujesz na Służewcu i potrzebujesz taksówkę z domu do pracy? Przesiadka 22/28/33/35->17 jest jednoperonowa, nie ma co narzekać. I sprawdź sobie w słowniku, jak się odmienia Piaski.
: 14 gru 2011, 22:02
autor: pawcio
adw pisze:I jeszcze jedno - 33 powinno jeździć częściej. Wiem - jest częstą linią. Ale naprawdę dopchać się czasem...masakra. Może ZTM zrobiłby krótszą częstą wersję tj. z Piask do Służewca. Wtedy nawet na dalszych przystankach podjechałoby się 33 i dopchało do w miarę jeszcze pustego tramwaju na Służewiec.
A czym by się miało dojeżdżać z Wawrzyszewa do Piasków?
: 14 gru 2011, 22:04
autor: KwZ
Od zamiany końcówek mniejszych zapełnień nie będzie. Pozostaje przesiadać się na najsensowniejszym ku temu przystanku, np. Biblioteka Narodowa.
Oprócz superczęstego 31 z Wierzbna do wyboru są także autobusy z Wilanowskiej i Służewca.
Na częstszy tramwaj nie ma co liczyć. Pieniądze.
Generalnie są plany, żeby po oddaniu tramwaju na Tarchomin rzeczywiście zamienić 17 i 33 końcówki i wysłać tę pierwszą dalej przez most. Póki co to jednak przyszłość.
: 14 gru 2011, 22:06
autor: Os0
Niestety coraz odleglejsza.