Tu nie chodzi o zaufanie Relobusa do Otokara, czy niechęć Mobilisu do MAN-a, tylko po prostu MAN twierdzi, ze nie da rady wyprodukować tyłu autobusów w tak krótkim czasie do startu przetargu.... Tu Warszawa (ani tym bardziej MZA) nie ma nic do gadania, bo to ajenci wybierają autobusy.
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
-
marco_wawa
- Posty: 219
- Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd
No to i pewnie w takim razie w Mobilisie będzie inny wykonawca zamówienia.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Nawet przegubów nie są w stanie dostarczyć do grudnia 2026? To słabo jeśli to prawda
Mkną po koleinach zielone jamniki... 
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
Jak tak mają wyglądać te sprawy to skończy się na 150 otokarach.
I po połączeniu dyszlami będą mogły wyjechać jako dwa pociągi na ZA METRO.
-
marco_wawa
- Posty: 219
- Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd
Przeciez Otokar ma autobusy 18-metrowe....
https://wokanda.uzp.gov.pl/wokanda/dzisiejszaSala rozpraw: 410
Godzina: 10:00
Sygn. akt: 2654/25
Odwołujący: Mobilis Sp. z o.o. - Warszawa
Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, działający na podstawie udzielonych pełnomocnictw w imieniu i na rzecz Miasta Stołecznego Warszawa - Warszawa
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
- AdamKlocusky
- Posty: 842
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
KIO pisze: Sygnatura sprawy: KIO 2654/25
Data wpływu odwołania: 2025-06-27
Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, działający na podstawie udzielonych pełnomocnictw w imieniu i na rzecz Miasta Stołecznego Warszawa
Przedmiot zamówienia: usługi regularnego przewozu osób wykonywane w ramach komunikacji miejskiej na liniach autobusowych nadzorowanych przez ZTM na całej sieci komunikacyjnej (w podziale na 3 części). Wewnętrzny identyfikator: 189/2024/FZ
Braki formalne: Nie
Termin posiedzenia z udziałem stron: 2025-08-06 10:00:00 sala 410
Zapewne ceny Relobusa za solówki (13,33 zł/wzkm netto) i przeguby (13,25 zł/wzkm netto). Do tego wszystko okraszone ekstremalnie niską marżą. Pytanie tylko czy zarzut to RNC, błąd / błędy w obliczeniu ceny, czy też 2 + 1.
Szkoda, że nie można dostarczać brygad/wozów partiami, jak dawniej. Tak MAN z ITSem robił np. na przełomie 2006/2007 przez parę miesięcy i się wyrabiali (szyby to inna sprawa
).
Tak powinno być, autobusy powinny być wprowadzane stopniowo, a tak to zostają producenci których autobusow nikt prawie nie kupuje i są w stanie wyprodukować je na czas.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ale co w sumie ZTM obchodzi jaki producent będzie? Przewoźnik ma zapewnić sprawny pojazd i tyle. A ZTM podejrzewam ma mniej roboty dzięki sztywnemu dzieleniu niż co tydzień przekazywać kolejne brygady nowemu przewoźnikowi
Mkną po koleinach zielone jamniki... 
