Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

marco_wawa
Posty: 219
Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd

Post autor: marco_wawa » 20 lip 2025, 14:54

zxcvbnm pisze:
20 lip 2025, 11:07
Okej, NLC nie są idealne, ale dziwi mnie zaufanie Relobusa do Otokara w kontekście tego, że musieli na kilka tygodni unieruchomić całą flotę pojazdów 9m. Serio MAN tutaj gorzej wypada?
Tu nie chodzi o zaufanie Relobusa do Otokara, czy niechęć Mobilisu do MAN-a, tylko po prostu MAN twierdzi, ze nie da rady wyprodukować tyłu autobusów w tak krótkim czasie do startu przetargu.... Tu Warszawa (ani tym bardziej MZA) nie ma nic do gadania, bo to ajenci wybierają autobusy.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2527
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 20 lip 2025, 19:08

No to i pewnie w takim razie w Mobilisie będzie inny wykonawca zamówienia.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 20 lip 2025, 21:22

Nawet przegubów nie są w stanie dostarczyć do grudnia 2026? To słabo jeśli to prawda
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

piorunus
Posty: 421
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 21 lip 2025, 9:22

5556 pisze:
18 lip 2025, 22:49
A który? I o co poszło?
Chodzi o A7xx.
zxcvbnm pisze:
20 lip 2025, 19:08
No to i pewnie w takim razie w Mobilisie będzie inny wykonawca zamówienia.
Tylko zbyt wielkiego wyboru nie ma... Conecto hybrid odpada z powodu braku start-stopa np.

Warsopolis5253
Posty: 190
Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41

Post autor: Warsopolis5253 » 21 lip 2025, 11:52

piorunus pisze:
21 lip 2025, 9:22
5556 pisze:
18 lip 2025, 22:49
A który? I o co poszło?
Chodzi o A7xx.
Ale to chodzi o ich zły stan czy co? Przecież później Mobilis kupił od Solarisa chociażby 92xx.

Warsopolis5253
Posty: 190
Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41

Post autor: Warsopolis5253 » 21 lip 2025, 11:57

Jak tak mają wyglądać te sprawy to skończy się na 150 otokarach.

KR88
Posty: 519
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 21 lip 2025, 12:09

I po połączeniu dyszlami będą mogły wyjechać jako dwa pociągi na ZA METRO.

marco_wawa
Posty: 219
Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd

Post autor: marco_wawa » 21 lip 2025, 14:29

Przeciez Otokar ma autobusy 18-metrowe....

piorunus
Posty: 421
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 06 sie 2025, 9:01

Sala rozpraw: 410

Godzina: 10:00

Sygn. akt: 2654/25

Odwołujący: Mobilis Sp. z o.o. - Warszawa

Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, działający na podstawie udzielonych pełnomocnictw w imieniu i na rzecz Miasta Stołecznego Warszawa - Warszawa
https://wokanda.uzp.gov.pl/wokanda/dzisiejsza

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 06 sie 2025, 9:44

Co im znowu nie pasuje?
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 842
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 06 sie 2025, 11:57

ZielonyJamnik pisze:
06 sie 2025, 9:44
Co im znowu nie pasuje?
KIO pisze: Sygnatura sprawy: KIO 2654/25

Data wpływu odwołania: 2025-06-27

Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, działający na podstawie udzielonych pełnomocnictw w imieniu i na rzecz Miasta Stołecznego Warszawa

Przedmiot zamówienia: usługi regularnego przewozu osób wykonywane w ramach komunikacji miejskiej na liniach autobusowych nadzorowanych przez ZTM na całej sieci komunikacyjnej (w podziale na 3 części). Wewnętrzny identyfikator: 189/2024/FZ

Braki formalne: Nie

Termin posiedzenia z udziałem stron: 2025-08-06 10:00:00 sala 410
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

piorunus
Posty: 421
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 06 sie 2025, 16:27

ZielonyJamnik pisze:
06 sie 2025, 9:44
Co im znowu nie pasuje?
Zapewne ceny Relobusa za solówki (13,33 zł/wzkm netto) i przeguby (13,25 zł/wzkm netto). Do tego wszystko okraszone ekstremalnie niską marżą. Pytanie tylko czy zarzut to RNC, błąd / błędy w obliczeniu ceny, czy też 2 + 1.

Lukas508
Posty: 79
Rejestracja: 08 sie 2024, 16:30

Post autor: Lukas508 » 07 sie 2025, 13:21

Szkoda, że nie można dostarczać brygad/wozów partiami, jak dawniej. Tak MAN z ITSem robił np. na przełomie 2006/2007 przez parę miesięcy i się wyrabiali (szyby to inna sprawa :wink:).

1251
Posty: 136
Rejestracja: 28 lis 2008, 11:59
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: 1251 » 08 sie 2025, 11:40

Lukas508 pisze:
07 sie 2025, 13:21
Szkoda, że nie można dostarczać brygad/wozów partiami, jak dawniej. Tak MAN z ITSem robił np. na przełomie 2006/2007 przez parę miesięcy i się wyrabiali (szyby to inna sprawa :wink:).
Tak powinno być, autobusy powinny być wprowadzane stopniowo, a tak to zostają producenci których autobusow nikt prawie nie kupuje i są w stanie wyprodukować je na czas.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 08 sie 2025, 11:44

Ale co w sumie ZTM obchodzi jaki producent będzie? Przewoźnik ma zapewnić sprawny pojazd i tyle. A ZTM podejrzewam ma mniej roboty dzięki sztywnemu dzieleniu niż co tydzień przekazywać kolejne brygady nowemu przewoźnikowi
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

ODPOWIEDZ