Bilety, kontrole, taryfa
Moderator: JacekM
W Krakowie jest jeszcze gorzej: darmowa komunikacja jest tylko dla posiadaczy samochodów (trzeba miećprawo jazdy albo dowód rejestracyjny). Stali pasażerowie czują się gorsi.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
U nas też tak było chyba.KwZ pisze:W Krakowie jest jeszcze gorzej: darmowa komunikacja jest tylko dla posiadaczy samochodów (trzeba miećprawo jazdy albo dowód rejestracyjny). Stali pasażerowie czują się gorsi.
ŁK
W Warszawie za darmo było dla wszystkich. Tylko niektóre media źle podały.
Kiedyś nie było...
Jest jedno całkiem sensowne rozwiązanie problemu dnia bez samochodu dla posiadaczy biletów okresowych. Wystarczy by zwrot za niewykorzystany dzień następował po złożeniu pisemnej reklamacji w punkcie obsługi pasażera. Chętnych na pisanie reklamacji po to by otrzymać kilka zł zwrotu byłoby niewielu a problem niepotrzebnych dyskusji które występują co roku byłby rozwiązany.
Czy kupując bilet 90 dniowy pasażer jest w stanie przewidzieć chorobę, dni wolne spędzone w domu itp.
Nie daj się zepchnąć z twojej drogi nawet przez ludzi idących w tym samym kierunku.
S.J.Lec
S.J.Lec
Idąc tym tokiem myślenia to operatorzy linii ZTM też powinni zwrócić się o zwrot proporcjonalnej kwoty za jeden dzień na biletach pracowniczych.
Nareszcie!
http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowar ... BoxOpCzol7Mężczyzna, który trzy miesiące temu zepchnął kontrolera na tory metra, został właśnie zatrzymany przez policję. Po zdarzeniu pracownik ZTM z obrażeniami ciała trafił do szpitala. Teraz sprawcy grozi do pięciu lat więzienia.
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
TW wreeeszcie rozstrzygnęły przetarg na automaty biletowe (ja już praktycznie o nim zapomniałem):
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 60010.html
P.S. Napisano, że opcja przewiduje 178 dodatkowych automatów z myślą o nowych tramwajach. Tyle tylko, że aktualny przetarg przewiduje możliwość zakupu aż 213 tramwajów (w tym chyba dla dwukierunków przewiduje się po dwa automaty na tramwaj).
Jak to planuje rozwiązać TW: część zostanie bez automatów, czy może będą kasować jakiś tabor i z nich zdejmą, a może zrobią zamówienie na dodatkowe automaty?
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 60010.html
P.S. Napisano, że opcja przewiduje 178 dodatkowych automatów z myślą o nowych tramwajach. Tyle tylko, że aktualny przetarg przewiduje możliwość zakupu aż 213 tramwajów (w tym chyba dla dwukierunków przewiduje się po dwa automaty na tramwaj).
Jak to planuje rozwiązać TW: część zostanie bez automatów, czy może będą kasować jakiś tabor i z nich zdejmą, a może zrobią zamówienie na dodatkowe automaty?
Na pewno nie wszystkie 213 będzie szło na zwiększenie stanu taborowego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W jaki sposób sprawdzane są bilety z automatów w autobusach? Ręcznie kanar odczytuje czy maszynką jakąś? A jeśli maszynką to co by ta maszynka wskazała gdyby bilet był jeszcze nieważny, bo w biletomacie czasu nie przestawiono
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Skanuje kod QR.
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A to one się same nie przestawiają tak jak komputery, telefony, tablety?
A serio skanuje czy tylko ma taką możliwość?