Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

Autobus Czerwon
Posty: 4147
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 16 kwie 2014, 11:56

Brawo za 174 skrócone do Emilii Plater, szkoda 18 przez Most Gdański, mam nadzieję że będzie chociaż jeździć częściej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 kwie 2014, 11:58

Oczywiście tylko u mnie się tylko tnie.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 16 kwie 2014, 12:08

Wiliam pisze:http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... _jest.html
Nie rozumiem sensu pchania 166 na Olszynkę. Toż to straszny potwór się robi, a i na Olszynce pewnie będzie problem z miejscem.
166 mi się całkiem podoba - zachowuje się połączenie Waszyngtona - Szaserów wykorzystując jednocześnie linię, która od Ronda Waszyngtona do Pl. Hallera traci rację bytu (głównie ze względu na tramwaje). Czas przejazdu? W szczycie i 166, i 102 w tej chwili od Ronda Waszyngtona do krańca jadą 16 minut, więc na jedno wychodzi. Co do miejsca na Olszynce, to zakładam, że 102 na Olszynce to pomyłka i chodzi o Gocławek Wschodni (jeśli nie, to trzeba to forsować w konsultacjach), bo Olszynka ma do metra i wschodniego SKM i KM. Wtedy 166 wchodzi na wolne miejsce po 102 i nie ma większego tłoku, niż dziś.

Mam za to uwagę do 718, 738 i 805 - rozumiem, że "powrót 718 na dawną trasę" będzie oznaczał jazdę z Dw. Wschodniego, ale w stronę Marek przez ul. Wileńską ze wspólnym (albo przynajmniej sąsiednim - w miarę możliwości) przystankiem z 738 i 805, bo inaczej to będzie jakiś absurd...

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 16 kwie 2014, 12:08

O nie, nie mam wykupionej prenumeraty i nie mogę przeczytać :dzizys:

Autobus Czerwon
Posty: 4147
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 16 kwie 2014, 12:11

O nie, nie mam wykupionej prenumeraty i nie mogę przeczytać :dzizys:
Skopiuj tytuł artykułu, wyszukaj w google i wejdź do niego z wyszukiwarki.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 16 kwie 2014, 12:12

O, jakie ładne zmiany! Zapomnieli chyba tylko poruszyć kwestii dojazdu do Daszyńskiego z Ochoty (chociaż niby jest wspomniane o zmianie trasy 159 - i to jest jedyna IMO negatywna zmiana, bo nie za bardzo wiem, po co to wysyłać za Zachodni) oraz właśnie 13/20. Nie widzę również za bardzo 6 z Koła na Gocławek przez północne obrzeża - jaki to będzie miało czas przejazdu? Poza tym - mało kontrowersyjnie i jak najbardziej w porządku.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17


Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 16 kwie 2014, 12:13

Colony pisze:Na Kawęczyńskiej i Kijowskiej tylko 7?
Jeszcze 28. O 20 cisza.
kveld pisze:
Wiliam pisze:http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... _jest.html
Nie rozumiem sensu pchania 166 na Olszynkę. Toż to straszny potwór się robi, a i na Olszynce pewnie będzie problem z miejscem.
166 mi się całkiem podoba - zachowuje się połączenie Waszyngtona - Szaserów wykorzystując jednocześnie linię, która od Ronda Waszyngtona do Pl. Hallera traci rację bytu (głównie ze względu na tramwaje). Czas przejazdu? W szczycie i 166, i 102 w tej chwili od Ronda Waszyngtona do krańca jadą 16 minut, więc na jedno wychodzi. Co do miejsca na Olszynce, to zakładam, że 102 na Olszynce to pomyłka i chodzi o Gocławek Wschodni (jeśli nie, to trzeba to forsować w konsultacjach), bo Olszynka ma do metra i wschodniego SKM i KM. Wtedy 166 wchodzi na wolne miejsce po 102 i nie ma większego tłoku, niż dziś.

Mam za to uwagę do 718, 738 i 805 - rozumiem, że "powrót 718 na dawną trasę" będzie oznaczał jazdę z Dw. Wschodniego, ale w stronę Marek przez ul. Wileńską ze wspólnym (albo przynajmniej sąsiednim - w miarę możliwości) przystankiem z 738 i 805, bo inaczej to będzie jakiś absurd...
A połączenie Szaserów z Waszyngtona będzie niezbędne? Będą 188 i 523 przez Wiatrak nadal. Boję się że będzie tam od groma linii jeżdżących rzadko w różne miejsca. Jestem za mocnym 102, może kosztem czegoś co już jedzie na Wschodni.
Inny powrót 718 byłby absurdalny, ale cholera go wie.
Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 kwie 2014, 12:19

fik pisze:Z ŻiW na MRD nic?
Ty byś jeździł z Banacha na Świętokrzyską M2?

Gdynianin
Posty: 652
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 16 kwie 2014, 12:23

Po wyborach 160 i 260 połączy się w jedno 160 Targówek-Wileński i tyle ;)

Szkoda, że 521 vel 113 nie zostanie skierowane do :mewa: Stadion. Za to dobrze, że 125 - może w przyszłości spowoduje to zrobienie z niej głównej linii dla Anina i zmianę 525 w szczytową E-5).
Coś nie halo jest tez z obsługą Grochowa i Olszynki - dodatkowo 166?! Tam się prosi żeby były dwie linie - jedna z Olszynki na TŁ (523) i jedna silna z Gocławka do :mewa: Stadion (102).

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27443
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 kwie 2014, 12:31

MichalJ pisze:
fik pisze:Z ŻiW na MRD nic?
Ty byś jeździł z Banacha na Świętokrzyską M2?
Z Sasanki na Wileński jak najbardziej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 16 kwie 2014, 12:34

Nie S3? :P
Obrazek

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 kwie 2014, 13:02

Jestem rozczarowany skierowaniem 159 aż do CH Blue City. Nie bardzo rozumiem powód takiej trasy. Owszem - dobrze, że linia zostanie podzielona na 155 i 159, ale dlaczego 159 nie może kończyć na Pl. Zawiszy i wracać przez Lindleya? Trochę mi przeszkadza także zostawienie 227 i 521 na dotychczasowych trasach. Przydałoby się przy okazji to uporządkować. Wydłużanie 166 jeszcze dalej, tj. na Olszynkę chyba jest bez sensu. 160 do Centrum co 20 minut jakoś mi nie bardzo pasuje. Podobnie jak zostawienie 517 na Targówku mimo powrotu 25. Bardzo pozytywnie oceniam natomiast zmianę trasy 187.

Gdynianin
Posty: 652
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 16 kwie 2014, 13:06

Może warto jakąś akcję pisania listów do ztm i mediów zrobić - "521 do Metra Stadion" ;) ?
a) Nie brzmi to negatywnie ( "zabiorom" ), a wręcz przeciwnie
b) Temat chwytlisty
c) jak nie teraz to kiedy?
d) w dobrej wierze

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36681
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 kwie 2014, 13:10

Sęk w tym, że z większości trasy 521 akurat do Metra Stadion dojazd jest, ale pociągiem. Ta linia nie jest naturalnym kandydatem do skierowania akurat tam.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ