Strona 43 z 64

Problemy komunikacyjne Służewca

: 06 lis 2018, 21:25
autor: Lukasz436
Łukasz pisze:
06 lis 2018, 20:30
Jak można wsiąść do czwartego, to problem jest głównie z regularnością a nie z podażą. Ogólnie Marynarska robi swoje, nic odkrywczego.

Ale „10ą” jest przednie.
Zgadza się cały e-mail nic odkrywczego nie wniósł. Ale pomyślałem że opublikuje:)

Problemy komunikacyjne Służewca

: 06 lis 2018, 23:45
autor: mb112
189 zawalone jak za komuny.
Za komuny to w ogóle nie było 189 tylko 489 ;)
Ale ogólnie wiadomo, racja, tylko że dopóki cała okolica jest zatkana przez trwający wiecznie remont Marynarskiej, to niewiele da się tu poprawić...

Problemy komunikacyjne Służewca

: 06 lis 2018, 23:52
autor: Mariusz98
Można by pomyśleć o jakiś kursach skróconych na 189 ale one i tak by nic nie dały przez Marynarską. Widzimy to po 401. Nawet jak zwiększymy liczbę autobusów to i tak regularności nie poprawimy tylko co najwyżej powiększymy stada

Problemy komunikacyjne Służewca

: 07 lis 2018, 19:29
autor: TGM
Jakie niby kursy skrócone 189? To przecież te skrócone kursy 401 z tego wychodzą.

PS: W DS 189 to chyba najbardziej zawalona linia w mieście. Różnica pomiędzy DP a DS na tym ciągu jest kolosalna. A te linie nie tylko służą białym kołnierzykom.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 07 lis 2018, 21:21
autor: Stary Pingwin
Jeżeli na dość długim ciągu autobusy nie dają rady, należy tam wybudować torowisko i puścić tramwaje. Taki ładny początek obwodowej linii tramwajowej, na pewno łatwiejszy w realizacji od Wola-Wilanów przez Goworka.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 07 lis 2018, 21:28
autor: Dantte
Jeżeli autobusy nie dają rady i stoją w stadach, to przede wszystkim trzeba im zrobić bezwzględny buspas na wczoraj. I planować linię tramwajową na jutro.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 07 lis 2018, 21:49
autor: KwZ
O to to.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 08 lis 2018, 2:14
autor: Łukasz
Dantte pisze:Jeżeli autobusy nie dają rady i stoją w stadach, to przede wszystkim trzeba im zrobić bezwzględny buspas na wczoraj. I planować linię tramwajową na jutro.
I skierować cały ruch na S79? Bo więcej pasów na marynarskiej nie ma.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 31 maja 2019, 8:55
autor: Łukasz
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7, ... oncza.html

Można się już powoli zastanawiać nad układem komunikacyjnym po otwarciu przebicia Woronicza. Czy 136 to odpowiednia linia na ten kawałek - tego nie wiem. Raczej to będzie połączenie postulatów puszczenia czegoś Domaniewską prosto do metra i dojazdu do ŻiW. Nie wiem, czy nie powinno to być porządne 228 (do DHLu można coś puścić innego chyba). A może 217 byłoby fajną opcją?

Tyle, że wyjazd fajny, ale odkąd Jarek zrobił porządną sygnalizację przy Wołoskiej, to wylot z Woronicza jest boski, mimo długiego cyklu.

Btw na rondzie UE wlot Marynarskiej też dostał chyba dłuższą fazę. Pytanie, czy tramwaje mają lepiej.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 31 maja 2019, 9:25
autor: Glonojad
Łukasz pisze:
08 lis 2018, 2:14
Dantte pisze:Jeżeli autobusy nie dają rady i stoją w stadach, to przede wszystkim trzeba im zrobić bezwzględny buspas na wczoraj. I planować linię tramwajową na jutro.
I skierować cały ruch na S79? Bo więcej pasów na marynarskiej nie ma.
A dlaczego buspas miałby oznaczać więcej pasów?

Problemy komunikacyjne Służewca

: 31 maja 2019, 9:30
autor: pawcio
Zwłaszcza, że pasów tam ostatnio przybyło.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 31 maja 2019, 11:25
autor: Łukasz
Glonojad pisze:
Łukasz pisze:
08 lis 2018, 2:14
I skierować cały ruch na S79? Bo więcej pasów na marynarskiej nie ma.
A dlaczego buspas miałby oznaczać więcej pasów?
To było pisane w czasie, gdy był 1 pas w kier UE.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 31 maja 2019, 13:00
autor: Dantte
To chyba oczywiste, że mówiłem o układzie docelowym i przedremontowym.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 31 maja 2019, 15:37
autor: Łukasz
Dantte pisze:To chyba oczywiste, że mówiłem o układzie docelowym i przedremontowym.
W docelowym to oczywiste, 3 pasy są to buspas powinien być obowiązkowy.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 31 maja 2019, 20:53
autor: mb112
Łukasz pisze:
31 maja 2019, 8:55
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7, ... oncza.html

Można się już powoli zastanawiać nad układem komunikacyjnym po otwarciu przebicia Woronicza. Czy 136 to odpowiednia linia na ten kawałek - tego nie wiem. Raczej to będzie połączenie postulatów puszczenia czegoś Domaniewską prosto do metra i dojazdu do ŻiW. Nie wiem, czy nie powinno to być porządne 228 (do DHLu można coś puścić innego chyba). A może 217 byłoby fajną opcją?

Tyle, że wyjazd fajny, ale odkąd Jarek zrobił porządną sygnalizację przy Wołoskiej, to wylot z Woronicza jest boski, mimo długiego cyklu.

Btw na rondzie UE wlot Marynarskiej też dostał chyba dłuższą fazę. Pytanie, czy tramwaje mają lepiej.
Też mi przyszło do głowy, że 228 mogłoby tamtędy jechać. Nie wiem czy zamiast, czy oprócz 136.
Może po prostu prosto Woronicza do pętli przy Królikarni ? Byłby dojazd od strony Włoch i w okolice Mordoru, i do tramwajów na Wołoskiej, i na Puławskiej, i do Metra Wierzbno.
Tylko wtedy: 154 do DHL, a 317 ucałotygodniowić.
A 217 to może lepiej zamiast kończyć przy Wilanowskiej mogłoby pojechać Bukowińska - Domaniewska i pętla gdzieś w Mordorze. Dziwie się, dlaczego żadna linia tamtędy nie jeździ, przecież na Bukowińskiej też są przystanki przy wyjściach z Metra Wilanowska.