Batalion policji musiałby go pilnować chyba, jak wozy tam stoją po 40/50 minut, to Jana Pawła szybciej by przejechały. Czymkolwiek, byle nie Emilką.
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Nie ma potrzeby, żeby prywatne samochody jeździły Emilii Plater akurat w ogóle lub prawie w ogóle (trzeba by te wjazdy na parkingi sprawdzić tylko), na pewno nie tranzytem.
ŁK
Z drugiej strony, to 109 też czeka długie minuty, żeby móc z Kasprzaka skręcić w JP2 na Rondzie ONZ. Ten prawoskręt, to albo stoi się na strzałce bo jedzie kierunek główny, albo stoi się na swoim zielonym, bo idą piesi. Puszczenie tamtędy 171 tylko częściowo rozwiązuje problem.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Z Prostej. Przy Rondzie ONZ jest Prosta.
miłośnik 13N
190 to chyba powinno jeździć od Górczewskiej Elekcyjna - Wolska - Płocka, tylko komuś nie chciało się dostawić tabliczki "nie dotyczy ZTM" przy zakazie lewoskrętu. Można by było też Elekcyjna - Ordona - Kasprzaka - Skierniewicka - Wolska - Płocka. Teraz 190 utyka w korkach na Prostej i Towarowej (około siedemnastej odcinek Rondo Daszyńskiego - Szpital Wolski jedzie się nawet do dziesięciu minut, choć brak buspasa na Kasprzaka też ostatnio swoje robi), a na Górczewską/Płocką trzeba było skierować 520 i E-2.
Przy Emilce bywa źle, ale nie zawsze jest to aż kilkadziesiąt minut. Pilnowanie buspasów jest zaś świętym obowiązkiem policji, straży miejskiej czy jakiejkolwiek innej służby.
Przy Emilce bywa źle, ale nie zawsze jest to aż kilkadziesiąt minut. Pilnowanie buspasów jest zaś świętym obowiązkiem policji, straży miejskiej czy jakiejkolwiek innej służby.
190 to przede wszystkim powinno być podzielone na dwie osobne linie na czas budowy metra.
A w jaki to niby sposób? Os. Górczewska - Rondo Daszyńskiego/Okopowa i Dw. Wileński - CH Marki? Jak takie linie miałyby być komukolwiek potrzebne?
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Faktycznie, bo na Skierniewickiej i Wolskiej to się w ogóle nie utyka
![:evil: :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. ![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Całkowicie się zgadzam. Ale ja bym to widział tak:
Przedłużenie linii 507, na Os. Górczewska z przystankami od Emili Plater: Rondo ONZ, Rondo Daszyńskiego, PKP Kasprzaka, Ciepłownia Wola, Synów Pułku, Hala Wola, Raginisa, Rozłogi, Człuchowska NŻ, Batalinów Chłopksich, Szobera NŻ, Os. Górczewska. 507, bo chyba ma najkrótszy dojazd do centrum ze wszystkich 5xx.
Skrócenie linii 190 do przystanku Płocka-Szpital, na trasie CH Marki – Płocka-Szpital. Dyskusyjne, pomysł do Dw. Wileńskiego lepszy, choć nie wiem ile paxów jeździ z Pragi na Wolę.
520 to chyba puste jeździ na Płocką, nie lepiej by to skrócić do Dw. Centralnego?
A gdyby tak uruchomić 290, oczywiście wtedy już ze zmniejszoną częstotliwością (bo 507) z, powiedzmy Ronda Daszyńskiego, trasą 190, dalej Lazurową i Nowolazurową na Ursus-Niedźwiadek? Nowolazurowa, wygodna alternatywa dla Dźwigowej, trochę się marnuje a Bemowo/Bielany nie mają żadnego wygodnego połączenia na Ursus. Fajna linia na DŚ biorąc pod uwagę Factory, Halę Wolę i Wola Park.
Ja bym w ogóle 716 też puścił Nowolazurową. Aha, no i 194. Strasznie to kluczy po Niedźwiadku i Nowych Włochach. Czy naprawdę aż tyle osób jeździ z Gołąbek na Cm. Wolski? Może, jeśli pomysł 290 Wam się spodoba, podzielić to na dwie linie? 194: Gołąbki - Ursus Niedźwiadek i, powiedzmy, 294: Nowe Włochy - Cm. Wolski? Albo, jeśli pierwsze jest prawdziwe, to 194 skierować przez Nowolazurową?
507:Jelcz4755 pisze: ↑16 lis 2017, 0:16Całkowicie się zgadzam. Ale ja bym to widział tak:
Przedłużenie linii 507, na Os. Górczewska z przystankami od Emili Plater: Rondo ONZ, Rondo Daszyńskiego, PKP Kasprzaka, Ciepłownia Wola, Synów Pułku, Hala Wola, Raginisa, Rozłogi, Człuchowska NŻ, Batalinów Chłopksich, Szobera NŻ, Os. Górczewska. 507, bo chyba ma najkrótszy dojazd do centrum ze wszystkich 5xx.
Skrócenie linii 190 do przystanku Płocka-Szpital, na trasie CH Marki – Płocka-Szpital. Dyskusyjne, pomysł do Dw. Wileńskiego lepszy, choć nie wiem ile paxów jeździ z Pragi na Wolę.
520 to chyba puste jeździ na Płocką, nie lepiej by to skrócić do Dw. Centralnego?
A gdyby tak uruchomić 290, oczywiście wtedy już ze zmniejszoną częstotliwością (bo 507) z, powiedzmy Ronda Daszyńskiego, trasą 190, dalej Lazurową i Nowolazurową na Ursus-Niedźwiadek? Nowolazurowa, wygodna alternatywa dla Dźwigowej, trochę się marnuje a Bemowo/Bielany nie mają żadnego wygodnego połączenia na Ursus. Fajna linia na DŚ biorąc pod uwagę Factory, Halę Wolę i Wola Park.
Ja bym w ogóle 716 też puścił Nowolazurową. Aha, no i 194. Strasznie to kluczy po Niedźwiadku i Nowych Włochach. Czy naprawdę aż tyle osób jeździ z Gołąbek na Cm. Wolski? Może, jeśli pomysł 290 Wam się spodoba, podzielić to na dwie linie? 194: Gołąbki - Ursus Niedźwiadek i, powiedzmy, 294: Nowe Włochy - Cm. Wolski? Albo, jeśli pierwsze jest prawdziwe, to 194 skierować przez Nowolazurową?
- W tym wariancie dublowałoby się na długim odcinku ze 105, a po powstaniu trasy tramwajowej na Kasprzaka zapewne z 11-tką. Gdyby skierować je przez Elekcyjną i Górczewską jak 190, 109 mogłoby już teraz zrobić pa pa, a nie dopiero pod koniec 2019 i mamy bardzo dużo brygad na zasilenia.
- Podany zestaw przystanków jest tak niewielki, że linia ekspresowa by pozazdrościła.
- W ogóle powinno zniknąć na korzyść zasilenia 117.
- Prosta, most Poniatowskiego, Praga Południe? Brzmi jak pogrobowiec ósemki.
Odnośnie 194, to nie jest super długa trasa, podział jak dla mnie nieco sztuczny. Jeśli chodzi zaś o Nowolazurową, widziałbym tam albo właśnie 194, albo 716, nie oba naraz. No i 220.
Po miesiącu lekko obudzę temat. Istnieje bezproblemowa mozliwość przywrócenia funkcjonowania przystanku Jana Olbrachta 01 w jego stałej lokalizacji. Dla sporej ilości mieszkańców okolic ulicy Bitwy Pod Lenino czy także pracowników lokali taka lokalizacja byłaby dużo lepsza niż obecne przystanki, które w kierunku centrum dzieli dość duża odległość. Co prawda Jana Olbrachta 51 jest jakieś dwieście metrów za Góralską, no ale przecież ten przystanek i tak musi zostać póki jest to w zasadzie jedyne wyjście dla mieszkańców z ulicy Księcia Janusza.
Poza tym także niedużym nakładem byłaby możliwość przywrócenia stałej trasy linii 154 przez Redutową. Jakoś nie bardzo widzę sens funkcjonowania 129 na obecnym przystanku końcowym, jak muszę iść na Redutową czy i dalej się przesiadać to i tak wybiorę się z buta, bo 129: po pierwsze rzadko jeździ, a po drugie jedzie w niezupełnie pasującym kierunku. Takie 154 byłoby dużo lepszym rozwiązaniem nawet dla np starszych osób jadących przystanek...
Poza tym także niedużym nakładem byłaby możliwość przywrócenia stałej trasy linii 154 przez Redutową. Jakoś nie bardzo widzę sens funkcjonowania 129 na obecnym przystanku końcowym, jak muszę iść na Redutową czy i dalej się przesiadać to i tak wybiorę się z buta, bo 129: po pierwsze rzadko jeździ, a po drugie jedzie w niezupełnie pasującym kierunku. Takie 154 byłoby dużo lepszym rozwiązaniem nawet dla np starszych osób jadących przystanek...
Pytanie jak bardzo stały jest obecny układ. On się lubi co jakiś czas zmienić
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W tamtym miejscu(na wysokości Amrita) nic już się nie zapowiada, żeby cokolwiek miało się zmieniać przez najbliższe kilka miesięcy. Także przystanek Jana Olbrachta 01 mógłby normalnie funkcjonować.
Jeśli chodzi o 154: ogólnie zrobienie zakazu skrętu z Olbrachta w prawo i w drugą stronę to nie byłby problem, a forma łuku byłaby odpowiednia dla solówek, a także nawet dla przegubów(a może i również dla deskorolek?). Największym problemem jeśli chodzi o takie 154, byłoby oddzielenie ruchu samochodowego z Olbrachta/Okocimskiej. No ale przecież jak zakaz obowiązuje to nadal będzie obowiązywać. Tutaj już też jest mniejsza pewność utrzymania organizacji ruchu na dłużej - bowiem jak wyniknie konieczność budowy przejścia do metra od strony południowej, to wtedy rzeczywiście będzie potrzebne miejsce, które teraz jest zajęte. Ale myślę, że obecnie rozłączone pojedynczą barierką skrzyżowanie Olbrachta z Górczewską mogłoby funkcjonować właśnie w relacji Olbrachta-w lewo i nic się nie zapowiada aby gdziekolwiek miał być przeniesiony ruch z tego zawijasa na Górczewskiej. Może po rozpoczęciu drążenia tuneli?
Z Elekcyjnej na Dw Zachodni jedzie 184, a z Redutowej nic. Możliwości przesiadki nadal nie ulegną zmianie. Poza tym taka trasa 154 pozwala na powrót sensownej relacji Redutowa-Górczewska.
Jeśli chodzi o 154: ogólnie zrobienie zakazu skrętu z Olbrachta w prawo i w drugą stronę to nie byłby problem, a forma łuku byłaby odpowiednia dla solówek, a także nawet dla przegubów(a może i również dla deskorolek?). Największym problemem jeśli chodzi o takie 154, byłoby oddzielenie ruchu samochodowego z Olbrachta/Okocimskiej. No ale przecież jak zakaz obowiązuje to nadal będzie obowiązywać. Tutaj już też jest mniejsza pewność utrzymania organizacji ruchu na dłużej - bowiem jak wyniknie konieczność budowy przejścia do metra od strony południowej, to wtedy rzeczywiście będzie potrzebne miejsce, które teraz jest zajęte. Ale myślę, że obecnie rozłączone pojedynczą barierką skrzyżowanie Olbrachta z Górczewską mogłoby funkcjonować właśnie w relacji Olbrachta-w lewo i nic się nie zapowiada aby gdziekolwiek miał być przeniesiony ruch z tego zawijasa na Górczewskiej. Może po rozpoczęciu drążenia tuneli?
Z Elekcyjnej na Dw Zachodni jedzie 184, a z Redutowej nic. Możliwości przesiadki nadal nie ulegną zmianie. Poza tym taka trasa 154 pozwala na powrót sensownej relacji Redutowa-Górczewska.