Pożary pojazdów warszawskiej komunikacji

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 28 sie 2012, 14:48

Piotrekbe pisze:Nikt nie zauważył dziwnych odgłosów i tak autobus jeździł.
A jak ktoś zauważył, zgłosił to, komu trzeba, a ten ktoś olał temat i stało się, tak jak się stało? W teczkach z dokumentami są 'zlecenia warsztatowe'. Ostatnio znalazłem jedno, bardzo ładnie napisane, na czasie, bo z lipcową datą. ](*,)

Piotrekbe
Posty: 755
Rejestracja: 28 lut 2006, 22:12
Lokalizacja: Targówek Ratusz

Post autor: Piotrekbe » 28 sie 2012, 23:37

W najgorszym wypadku tniemy paski i unikamy pożaru.

Bierut
Posty: 292
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierut » 29 sie 2012, 11:27

Piotrekbe pisze:
Aleksander2560 pisze: Jeśli regularnie się sprzętu nie serwisuje, ba!, nawet nie czyści gdy się olej wymienia i inne smarowidła to dziwisz się, że w temp. 90 st. się zapalić może nawet najmniejsze "gówienko"?
Owe zaniedbania to pożar sprężarki klimatyzacji. Stanął wałek w sprężarce. Nikt nie zauważył dziwnych odgłosów i tak autobus jeździł. To samo miałem w A063 z tym, że mi się nie zapalił.
Brak reakcji na usterkę to wskazuje na zaniedbania.
Ale jednak tak poważna w skutkach awaria to wina producenta.

Pomimo, że lubię kierować Solarisy to nie mogę zrozumieć, że po tylu latach od debiutu producent produkuje coraz gorsze (awaryjne) autobusy. SU18 81.. prowadzą się o niebo lepiej, mają lepszą dynamikę, mniejsze spalanie, zawsze odblokowane okna...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 29 sie 2012, 16:48

Bierut pisze:Brak reakcji na usterkę to wskazuje na zaniedbania.
Ale jednak tak poważna w skutkach awaria to wina producenta.
Ze stuprocentową pewnością stwierdzasz, że wiesz, że awaria sprężarki to w tym przypadku wina producenta, bo magicy z Mobilisu jej nie ruszali? Fajna teoria, aż szkoda, że błędna.
Bierut pisze:Pomimo, że lubię kierować Solarisy
Prowadzić solarisy albo kierować solarisami. Chyba, że jesteś dyspozytorem i sprawia ci przyjemność np. kierowanie solarisów na konkretne linie, to wtedy OK.
Bierut pisze:to nie mogę zrozumieć, że po tylu latach od debiutu producent produkuje coraz gorsze (awaryjne) autobusy. SU18 81.. prowadzą się o niebo lepiej, mają lepszą dynamikę, mniejsze spalanie, zawsze odblokowane okna...
A7XX palą mniej niż 81XX. Jest to związane z gorszą dynamiką, więc ciężko to również uznać za wadę. A zawsze odblokowane okna są związane z brakiem klimatyzacji w przestrzeni pasażerskiej, nie umiem tego uznać za zaletę.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 29 sie 2012, 17:30

Szeregowy_Równoległy pisze:A7XX palą mniej niż 81XX.
No nie żartuj?
www.dobowy.w.of.pl - Zapraszam :)

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 29 sie 2012, 17:49

Literówka, pardon... palą sięęęęęęę mniej.
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 29 sie 2012, 17:52

desert_eag pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:A7XX palą mniej niż 81XX.
No nie żartuj?
Ile 81XX palą? Flash się chwalił, że 42/100 bez klimy mu wypija, ja też poniżej 50/100 raczej zużywam, a na klimie ani na niczym innym nie oszczędzam.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Flash8222
Posty: 7627
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 30 sie 2012, 10:51

Szeregowy_Równoległy pisze:
desert_eag pisze:No nie żartuj?
Ile 81XX palą? Flash się chwalił, że 42/100 bez klimy mu wypija, ja też poniżej 50/100 raczej zużywam, a na klimie ani na niczym innym nie oszczędzam.
Wczoraj udało mi się zmniejszyć spalanie do 39,5/100 i to z włączoną klimą na jednym kółku 523! :D Nie ma to jak ZF Ecolife, a nie paliwożerny VOITH :P

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 07 lut 2013, 11:29

Doszło mnie info, że dziś na placu na Utracie zapalił się A029. Szczegółów nie znam, ponoć gasili dzielni strażacy, ponoć pożar w komorze silnika.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 12 lut 2013, 11:59


1000
Posty: 626
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 12 lut 2013, 12:08

Spłonął techniczny tramwaj typu K (nr. taborowy S-6) z 1940 roku.

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 76170.html


PS. Napisałem tutaj, bo tramwaje płoną niezmiernie rzadko, nie chciałbym więc zakładać osobnego tematu. A może by tak zmienić tytuł tego tematu na bardziej uniwersalny pt. "Pożary pojazdów warszawskiej komunikacji KM?

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7690
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 14 lut 2013, 12:51

Super Express zna już przyczynę pożaru.....

http://www.se.pl/wydarzenia/warszawa/wa ... 06461.html
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 lut 2013, 16:02

W którym miejscu?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 14 lut 2013, 17:11

SE pisze:Wiemy, że do zaprószenia ognia doszło podczas prac spawalniczych - wyjaśnia Michał Powałka, rzecznik Tramwajów Warszawskich.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7690
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 14 lut 2013, 17:35

KwZ pisze:
SE pisze:Wiemy, że do zaprószenia ognia doszło podczas prac spawalniczych - wyjaśnia Michał Powałka, rzecznik Tramwajów Warszawskich.
Dziennikarze z SE powinni być zatrudniani do wyjaśniania powodów wszelkich awarii bo są jak widać specjalistami w tej dziedzinie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

ODPOWIEDZ