ZTM od kulis
: 31 mar 2021, 11:09
Znajomy dostawcy powierzchni biurowej - to się zamawia brutto vel "pod klucz".
Wiadomo, pracownicy ZTM powinni pracować w szałasach i na glinianych tabliczkachSolaris pisze: ↑31 mar 2021, 11:03Linia dedykowana dla pracowników ZTM, żeby mieli jak najłatwiejszy dojazd do nowej siedziby, o który tak się przekrzykujecie, to pikuś. Ciekaw jestem, czyj znajomy, będzie kończył remont tego budynku, a czyj przeprowadzi remont wnętrza. Do tego zakup wyposażenia.
Ktoś tu ma nadmiar kasy i chce ją wydać, nim ktoś się dopatrzy i będą musieli zwrócić ją do kasy miasta.
Z tego co pamiętam, to wtedy sytuacja w relacji Metro Świętokrzyska-Daszyniak/Kasprzaka była mocno nieciekawa i naprawdę nie chodziło o garstkę pracowników ZTM, tylko o niezabieralne autobusy do pączkujących biur...floyd pisze: ↑30 mar 2021, 18:45Ja pamiętam, ale przed objazdami http://www.trasbus.com/liniabus378.htm
Ja prdl.
Jak to często masz w zwyczaju, trafiłeś kulą w płot. Nikt nie każe pracownikom ZTM pracować w szałasach i na glinianych tabliczkach.fik pisze: ↑31 mar 2021, 11:12Wiadomo, pracownicy ZTM powinni pracować w szałasach i na glinianych tabliczkachSolaris pisze: ↑31 mar 2021, 11:03Linia dedykowana dla pracowników ZTM, żeby mieli jak najłatwiejszy dojazd do nowej siedziby, o który tak się przekrzykujecie, to pikuś. Ciekaw jestem, czyj znajomy, będzie kończył remont tego budynku, a czyj przeprowadzi remont wnętrza. Do tego zakup wyposażenia.
Ktoś tu ma nadmiar kasy i chce ją wydać, nim ktoś się dopatrzy i będą musieli zwrócić ją do kasy miasta.
No ja wiem, ty zaś fantazjujesz o tym, aby ich rozstrzelać - jak to często masz w zwyczaju.Solaris pisze: ↑31 mar 2021, 19:01Jak to często masz w zwyczaju, trafiłeś kulą w płot. Nikt nie każe pracownikom ZTM pracować w szałasach i na glinianych tabliczkach.
Ale wnosząc z Twojego oburzenia, wygląda, że w ciągu ostatnich 10 lat przybyło tylu pracowników ZTM, że już nie starcza gabinetów dla nich na Żelaznej i potrzebna jest nowa, większa siedziba.
Uderz w stół, a urażone ego się odezwie.fik pisze: ↑31 mar 2021, 19:05No ja wiem, ty zaś fantazjujesz o tym, aby ich rozstrzelać - jak to często masz w zwyczaju.Solaris pisze: ↑31 mar 2021, 19:01
Jak to często masz w zwyczaju, trafiłeś kulą w płot. Nikt nie każe pracownikom ZTM pracować w szałasach i na glinianych tabliczkach.
Ale wnosząc z Twojego oburzenia, wygląda, że w ciągu ostatnich 10 lat przybyło tylu pracowników ZTM, że już nie starcza gabinetów dla nich na Żelaznej i potrzebna jest nowa, większa siedziba.
A Żelazna była za ciasna od początku.
Jein*. I trochę przybyło, i trochę za mało miejsca i tak czy siak. Plus na Grochowskiej mają pracować osoby pracujące obecnie na Pstrowskiego. Nowy budynek nie będzie dużo większy niż Żelazna - wszystko można zresztą sprawdzić. Budynek przy Żelaznej jest w wielu przypadkach a- i niefunkcjonalny, przestarzały i niewygodny. Po prostu.
Sprostuję tutaj tylko - nigdy nie miałem dojazdu bezpośredniego do ZTM-u, ale dojazd tramwajami do nowego miejsca może stanowić problem, o czym już wspomniałem.
Jakby było całe niskie 26 to byłby git. A nie przepraszam, zapomniałem, że muszą tam jeździć 105tki, bo niskacze za głośno na Piaskach. Na 6 - 105tki, bo szczeniaki muszą obsługiwać 14 (studenci), 22 - na razie jeździ tam Praga, ale bywała także Wola 105tkami, zostaje tylko 3. A klientelą POPu na Żelaznej są głównie ci, którzy potrzebują korzystać z niskopodłogowych pojazdów. To niestety też jest paradoks, ale tak jest od lat.Nieciej pisze: ↑31 mar 2021, 0:32Czytając dwie strony powyżej wydaje mi się, że jedynym akceptowalnym miejscem byłaby budowa biurowca ZTM naprzeciwko wejścia do d. Muzeum Techniki (obecnie już Narodowego), gdzieś pomiędzy PKiN i zachodnim budynkiem Dw. Śródmieście - tam każdy by dojechał czym chciał i droga dojścia byłaby mniej więcej sprawiedliwa dla wszystkich.
Coś mi mówi, że Grochowska to jednak tańsze rozwiązanie, a dostępność komunikacyjna znacznie większa od obecnej lokalizacji - dwie linie autobusowe, w tym każda wielokrotnie dłuższa od 902 i co najważniejsze TRAMWAJE - aż cztery, w tym dowożące do jeszcze ważniejszego metra (trzy do M2 i jeden do M1 - bezpośrednio). W ogóle nie wiem o co Wam chodzi...