Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 kwie 2014, 13:11

Jak znam życie to ZTM poda do wiadomości, że chce skrócić 521 i natychmiast odezwą się płaczki wawerskie, żądając oddania "jedynej bezpośredniej linii do Centrum dla osób, które nie chcą jeździć pociągiem".

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 16 kwie 2014, 13:20

159 przy Blue City to nie jakieś zastępstwo dla Beresteckiej w dojeździe na Sielce za 187?
Obrazek

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 16 kwie 2014, 13:26

Co z 460?
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 16 kwie 2014, 13:29

Gdynianin pisze:Po wyborach 160 i 260 połączy się w jedno 160 Targówek-Wileński i tyle ;)
Nie połączą tak szybko. Szkoda tylko, że zamiast 260 nie będzie linii 460 (wraz z wywaleniem przystanków: Gorzykowska, Al. Solidarności, Szwedzka i Rzeszotarskiej) :twisted:

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 16 kwie 2014, 13:32

A co w zamian za wycofanie 187? Nawet jeśli 185 pojechałoby trochę częściej to jednak coś z rejonów na północ od Gagarina powinno do I linii metra jeździć jak najszybszą trasą (czyli TŁ).

Znów podają projekty bez podania zmian częstotliwości wielu linii. I ludzie będą się burzyć, a być może niepotrzebnie :-? .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 kwie 2014, 13:48

Zapewne podbicie 159. Po coś je skracają.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 kwie 2014, 14:04

Odbije się to czkawką przy byle jakim korku przed RZS. Linia jak nie była punktualna, tak dalej nie będzie. Poza tym obecne 159 jest skoordynowane ze 162. Jak zagęścimy 159, to zwiększy się częstotliwość 162, czy rozpadnie koordynacja między tymi liniami?

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 16 kwie 2014, 14:13

Zaraz... to 159 ludzie dojadą z Blue City na Pl. Zawiszy na ten przystanek na ul. Koszykowej? Jeśli tak to jakaś kompletna paranoja...

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 16 kwie 2014, 14:16

Odbije się to czkawką przy byle jakim korku przed RZS. Linia jak nie była punktualna, tak dalej nie będzie. Poza tym obecne 159 jest skoordynowane ze 162. Jak zagęścimy 159, to zwiększy się częstotliwość 162, czy rozpadnie koordynacja między tymi liniami?
No więc właśnie. Chyba że się zostawi na Siekierkach samo 159 a 162 wydłużą gdzieś dalej w kierunku Wilanowa. Na trasie objazdowej na Powsińskiej trochę osób wsiada mimo, że to dla nich na około. A mogłoby to zastąpić 187. A w dodatku jak na Nałęczowskiej ma być bus to co? Zabiorą z Bonifacego coś jeszcze oprócz 187?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 kwie 2014, 14:28

No ale to jest typowe. Dzielnica A dostaje dojazd do metra, ale nie można jej zabrać autobusów bezpośrednich do centrum, więc się zabiera z dzielnicy B, której do głowy nie przyszło, że ma coś wspólnego z metrem, więc się do protestów nie przygotowała.

Przy każdym zamknięciu ciągów tramwajowych wschód-zachód (Poniatoszczak, W-Z) największe cięcia komunikacji dotykały Chałubińskiego.

I przy okazji - jak ogłoszone plany mają się do przystanku dla 159 na Lindleya?

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 16 kwie 2014, 14:32

MichalJ pisze:I przy okazji - jak ogłoszone plany mają się do przystanku dla 159 na Lindleya?
Może tak?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 kwie 2014, 14:51

No właśnie z tego dokumentu wiem, że ma być przystanek. Ale nie do końca pasuje on do podanej trasy.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36681
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 kwie 2014, 14:51

MichalJ pisze:I przy okazji - jak ogłoszone plany mają się do przystanku dla 159 na Lindleya?
W zestawieniu z pytaniem Reserveda o przystanek dwa posty wyżej - to właśnie może mieć sens :-k
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 kwie 2014, 14:52

W sensie, że ma jechać od The Styrankiewic Alejami dla wygody przesiadek?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36681
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 kwie 2014, 15:17

Nie wiem, czy ma, czy nie ma, tylko dumam, że to by mogło mieć sens.

Poza tym wyjazd autobusu z Koszykowej na lewy pas Raszyńskiej byłby niewątpliwie cięższy, niż na prawy, więc ma sens, aby go stamtąd w ogóle zabrać.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ