Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8819
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 gru 2007, 10:17

Jeszcze zostało Ci wypróbować przesiadkę na Os. Potok...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 gru 2007, 10:20

1. Nie wszyscy jeżdżą do św. Metra.
2. Pomiary na podstawie jednorazowych przejazdów są o kant potłuc. Zwłaszcza robione w różne dni tygodnia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 gru 2007, 15:17

Kolejna opcja jazdy oprócz dotychczasowych:
http://wawkom.waw.pl/foru...p=265488#265488

Czyli 516 do Żerania, przesiadka w 101 do ronda Starzyńskiego i dalej tramwajem (28) do metra Dw. Gdański. Czas ok. 44 minuty. Dobra, wolę jeździć E-4.
Jeżeli jeździsz do Dw. Gdańskiego, aby się przesiąść do metra na Mokotów, to pewnie, że rozwiązanie z 516 i tramwajem dla Ciebie nie ma sensu. Pytanie jak to się ma dla osób, które dojeżdżają na przykład w ciąg Al. Jana Pawła II, czy kawałki Śródmieścia, którego metro bezpośrednio nie obsługuje, a tramwaje owszem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 07 gru 2007, 17:50

Piotrek pisze:
Jarek pisze:A skąd weźmiesz wozy? Chcesz wspaniałomyślnie oddać z 514? (-(
Ale Andrzej chce szczytówkę zrobić z E4 i think.
Nie, nie chcę. Pisałem o 516, a co zostało wyżej wyjaśnione.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 07 gru 2007, 18:44

inż. Glonojad pisze:Lepsze byłoby w tym konteście I believe :p
methink (I see...where?)
Jeżeli jeździsz do Dw. Gdańskiego, aby się przesiąść do metra na Mokotów, to pewnie, że rozwiązanie z 516 i tramwajem dla Ciebie nie ma sensu. Pytanie jak to się ma dla osób, które dojeżdżają na przykład w ciąg Al. Jana Pawła II, czy kawałki Śródmieścia, którego metro bezpośrednio nie obsługuje, a tramwaje owszem
tu jest (w większości przypadków) 510, więc może tej linii należy sie przyjrzeć
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 gru 2007, 1:04

Dyskusja o 187 przeniosła się do właściwego (odgrzebanego z czeluści tego podforum) tematu. Część administracyjno-niemerytoryczna poszła do Zsypu.


//edit by R-11: O-)
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 08 gru 2007, 18:14

pawcio pisze:Jeżeli jeździsz do Dw. Gdańskiego, aby się przesiąść do metra na Mokotów, to pewnie, że rozwiązanie z 516 i tramwajem dla Ciebie nie ma sensu. Pytanie jak to się ma dla osób, które dojeżdżają na przykład w ciąg Al. Jana Pawła II, czy kawałki Śródmieścia, którego metro bezpośrednio nie obsługuje, a tramwaje owszem.
I tak przesiadka w tramwaj na np. Dw. Gdańskim z metra (do którego wcześniej dojeżdża się E-4) jest szybszą kombinacją, aby dotrzeć do celu w rejony obsługiwane tylko przez tramwaje - stąd taka popularność E-4.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 08 gru 2007, 18:16

I tak przesiadka w tramwaj na np. Dw. Gdańskim z metra (do którego wcześniej dojeżdża się E-4) jest szybszą kombinacją, aby dotrzeć do celu w rejony obsługiwane tylko przez tramwaje - stąd taka popularność E-4.
z Wilsona na Gdański :shock: ?
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 08 gru 2007, 18:19

Chodzi o całość trasy: Tarchomin - ...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 gru 2007, 19:14

A wygoda? Bo może to też by wypadało uwzględnić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 gru 2007, 19:35

1. Nie wszyscy jeżdżą do św. Metra.
2. Pomiary na podstawie jednorazowych przejazdów są o kant potłuc. Zwłaszcza robione w różne dni tygodnia.

Tak, wiem. Powtarzam się.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 08 gru 2007, 23:09

Kolejną opcją może być jazda np.516 do Żerania, następnie na górę i 114/132. Na pewno szybciej niż krążącym po Potokach i Marymontach 508.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Staad
Posty: 88
Rejestracja: 14 sie 2006, 13:46

Post autor: Staad » 09 gru 2007, 17:35

MANiak3333 pisze:Kolejną opcją może być jazda np.516 do Żerania, następnie na górę i 114/132. Na pewno szybciej niż krążącym po Potokach i Marymontach 508.
cudowne roziazanie :grin:
SPINNING WORLD

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 14 gru 2007, 12:55

W ten poniedziałek odbyła się podróż po ulicach Białołęki autobusem Solaris (10 m) i nie ma zastrzeżń co do tras:
a) DW-Aluzyjna-Aluzyjna-Sprawna-Odkryta-Stefanika,
b) Stefanika-Strumykowa-Myśliborska,
c) Mehoffera-Fletniowa-Klasyków,
d) Milenijna-Ceramiczna-Ćmielowska,
e) Milenijna-Pomorska-Majolikowa-Mehoffera,

i skrętów:
a) Myśliborska-Ćmielowska,
b) Zdziarska-Kąty Grodziskie,
c) Juranda ze Spychowa-Białołęcka,
d) Kobiałka-Ruskowy Bród,

Zastrzeżenia są do skrętów i tras:
a) Myśliborska-Dorodna (zbyt mały promień skrętu - ścinanie),
b) Konwaliowa (po poprawieniu nawierzchni będzie dobrze),
c) Cieślewskich-Ornecka (zła widoczność - po postawieniu lustra będzie dobrze),
d) Skarbka z Gór (obustronnie parkujące samochody - za ciasno),

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 14 gru 2007, 18:21

tarantula pisze:Wczoraj Rada dzielnicy uchwaliła co nastepuje: (...)

13. Uruchomienie linii 524:
a) trasa: Dąbrówka Wiślana – Aluzyjna – Sprawna – Odkryta – Stefanika – Światowida – Modlińska – most Grota – Trasa AK – Słowackiego – metro Marymont – Słowackiego – pl. Wilsona – Krasińskiego – Wisłostrada – most Grota - ... – Dąbrówka Wiślana
tarantula pisze:W ten poniedziałek odbyła się podróż po ulicach Białołęki autobusem Solaris (10 m) i nie ma zastrzeżń co do tras:
a) DW-Aluzyjna-Aluzyjna-Sprawna-Odkryta-Stefanika,
Czyli mikro(midi)bus do pl. Wilsona miałby jeździć? Przy częstotliwości co 4 minuty byłaby podaż rzędu 500 osób/h. Pomysł nie był przemyślany. Może dziwić wysuwanie propozycji tras bez sprawdzenia parametrów ulic.

Zablokowany