Niepotrzebne przystanki

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8483
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 09 mar 2010, 11:19

drapka pisze:Kiedyś wszystko kursowało częściej,
Kiedyś, to ja miałem grzywkę.
Proszę o konkrety - nie tylko o numery linii i ich częstotliwości, ale i liczbę linii na danym ciągu (tylko proszę bez podawania Puławskiej, która była tranzytem z Ursynowa, ok? ;) ). Zapytałem o ŻiW - jestem ciekaw odpowiedzi (i to nie jest sarkazm, tylko szczera chęć dowiedzenia się czegoś nowego :-) ).
drapka pisze: A 1 kiedyś jeździła nie tak jak teraz.
Owszem. Teraz ma dużo wyższą częstolitowść, nie jest zawieszana przy byle okazji i kursuje na tę nieszczęsną Ochotę, która przecież wciąż dostaje po tyłku, prawda?

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 09 mar 2010, 11:38

person pisze:Proszę o konkrety -
Np. 503 - kiedyś razem z 403 kursy co 6 minut w szerokim szczycie - potem połączono to w jedną linię i kursów zrobiło się mniej. Kiedyś z okolic Herbsta na Trakt było 195 i jakaś forma dawnego 477 - teraz zostało rozrzedzone 195. To tak z mojego podwórka, o Puławskiej nie piszę, natomiast zauważam i doceniam, że dołek częstotliwościowy obecnie mamy najwyraźniej za sobą.
person pisze:Owszem. Teraz ma dużo wyższą częstolitowść, nie jest zawieszana przy byle okazji i kursuje na tę nieszczęsną Ochotę, która przecież wciąż dostaje po tyłku, prawda?
A czy ja mam za złe, że 1 jeździ często na Ochotę? Zauważam, że teraz jeździ często, bo jeździ na Ochotę, a kiedyś jeździła rzadko, bo na Annopol i ze skrętem w wiadomym miejscu.
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 mar 2010, 11:40

A propos niepotrzebnych przystanków - Rada Mokotowa wezwła TW do wybudowania przystanków przy Dolnej, bo do sąsiednich jest "aż" 350 i 250 metrów. ](*,) ](*,) ](*,)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 09 mar 2010, 11:54

Glonojad pisze:A propos niepotrzebnych przystanków - Rada Mokotowa wezwła TW do wybudowania przystanków przy Dolnej, bo do sąsiednich jest "aż" 350 i 250 metrów.
Oj tam, postoi na czerwonym nie na darmo :)
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 09 mar 2010, 12:07

Glonojad pisze:...A propos niepotrzebnych przystanków - Rada Mokotowa wezwła TW do wybudowania przystanków przy Dolnej, bo do sąsiednich jest "aż" 350 i 250 metrów...
no i co ? wybudują ?
gdy już taki przystanek będzie istniał okaże się on potrzebny ponieważ ludzie będą z niego korzystać.
podobnie z przystankiem o nazwie „Hale Banacha”.
kiedyś go nie było, ktoś wydał decyzję o jego powstaniu, moim zdaniem przystanek ten jest niepotrzebny ze względu na odległość do najbliższych sobie przystanków (jest podobna do tej jaką Ty przytaczasz odnośnie nowego przystanku).
w praktyce okazał się potrzebny – ludzie z niego korzystają.
.

Flash8222
Posty: 7631
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 09 mar 2010, 12:18

Glonojad pisze:A propos niepotrzebnych przystanków - Rada Mokotowa wezwła TW do wybudowania przystanków przy Dolnej, bo do sąsiednich jest "aż" 350 i 250 metrów. ](*,) ](*,) ](*,)
Temat tego przystanku wraca chyba przy każdych wyborach :P

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 09 mar 2010, 12:21

Tylko że dzięki tak fajnie umieszczonym przystankom tramwaj, czyli teoretycznie najszybsze co powinno być w korkach, jedzie jak ciężarna żółwica, bo zatrzymuje się przy każdym śmietniku.
Reserved pisze: I co to zmieni? Ja np. częściej widziałem, że 512 przy UM zatrzymywały częściej babcie niż jacyś studenci.
To to zmieni, że 512 i 157 zaczną się faktycznie różnić czasami przejazdu. Bo w tej chwili przyspieszenie 512 to jakiś ponury żart. Bez Pomnika Lotnika 512 będzie w stanie przejechać bez zatrzymywania się na światłach skrzyżowanie z Banacha, bez Pruszkowskiej (kolejny przystanek bez sensu) będzie miał szansę uniknąć kretynizmu przy Jasielskiej, a WUM na żądanie celem zamknięcia dziobów przyszłych gwiazd medycyny. A w ogóle po jasną cholerę to 512 istnieje na tym odcinku?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36687
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 mar 2010, 12:35

drapka pisze:Np. 503 - kiedyś razem z 403 kursy co 6 minut w szerokim szczycie - potem połączono to w jedną linię i kursów zrobiło się mniej. Kiedyś z okolic Herbsta na Trakt było 195 i jakaś forma dawnego 477 - teraz zostało rozrzedzone 195. To tak z mojego podwórka, o Puławskiej nie piszę, natomiast zauważam i doceniam, że dołek częstotliwościowy obecnie mamy najwyraźniej za sobą.
Person wyraźnie pytał o Żwirki :mur: Nie ma sensu przytaczać tras z Ursynowa, czy to przez Puławską, czy to przez Belwederską. Chyba, że ktoś ma dane, ile w tamtejszych autobusach było po drodze wolnych miejsc :/
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 09 mar 2010, 12:47

Ale chodziło o częstotliwość a nie o wozokilometropasażera? Bo jak tak, to oczywiście św. metro zamyka usta pod każdym względem.

Poza tym reserved napisał "kiedyś wszystko jeździło częściej" - na podstawie obserwacji trasbusa i ja do tego się odniosłem, nie do Żwirek.
Popatrz, jaka franca!

Zebra
Posty: 314
Rejestracja: 10 lis 2009, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zebra » 09 mar 2010, 12:50

Bastian pisze:
drapka pisze:Np. 503 - kiedyś razem z 403 kursy co 6 minut w szerokim szczycie - potem połączono to w jedną linię i kursów zrobiło się mniej. Kiedyś z okolic Herbsta na Trakt było 195 i jakaś forma dawnego 477 - teraz zostało rozrzedzone 195
Person wyraźnie pytał o Żwirki :mur: Nie ma sensu przytaczać tras z Ursynowa, czy to przez Puławską, czy to przez Belwederską. Chyba, że ktoś ma dane, ile w tamtejszych autobusach było po drodze wolnych miejsc :/
Mam dane z własnych kilkuletnich doświadczeń w tamtych latach, wszystko jechało z ludźmi prawie na dachu.

Natomiast nie do końca rozumiem dlaczego niby 503 teraz musi wozić mniej ludzi? Wygasza się linię to pasażerów jeździ mniej, jak na pekapie. Natomiast nie wierzę w wielki exodus z powodu nagłego pogorszenia warunków jazdy, poza zwiększeniem korka w Sobieskiego przed Dolną za wiele się nie zmieniło na tym ciągu.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36687
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 mar 2010, 13:03

Zebra pisze:Natomiast nie do końca rozumiem dlaczego niby 503 teraz musi wozić mniej ludzi?
Bo metrem zasuwa 20 tys. ludzi na godzinę. Może dlatego nie ma ich w 503 tylu, co kiedyś? :roll:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 mar 2010, 13:23

drapka pisze:
Glonojad pisze:A propos niepotrzebnych przystanków - Rada Mokotowa wezwła TW do wybudowania przystanków przy Dolnej, bo do sąsiednich jest "aż" 350 i 250 metrów.
Oj tam, postoi na czerwonym nie na darmo :)
Trzeba sygnalizację zmienić, by nie stał w ogóle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 09 mar 2010, 13:39

I to jest słuszna koncepcja!
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 mar 2010, 20:26

I tak to ZTM powinien załatwić, ale pewnie przyjdzie do TW prikaz "dobudować".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 mar 2010, 20:32

Nie powiesz mi, że nie ma możliwości pokierowania sprawą w Tramwajach tak, by nie było ich przez ładne kilka lat. To jednak instytucja, a nie popierdółka...
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ