Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 16 kwie 2014, 15:24

Zaczyna się wpychanie ludzi na siłę do metra żeby do centrum jeździli naokoło ale metrem :roll:
Podział 102 na 102 i 151 do bani. Jedyny plus z tego 151 to, że będzie zachowanie połączenie UW z BUW. Ale i tak uważam, że powinno się tą relację zapewnić jakąś inną linią, a 102 zostawić na obecnej bo jest dobra.
Skrócenie 125 też do bani. Na Grochowskiej będzie pewnie świecić pustaki (tak jak wymienione wyżej 102) bo ludzie będą uciekać w 135, tramwaje i wszystkiego co ich na Wileński dowiezie...
Czemu 174 nie mogło pojechać za 178 przez Świętokrzyską i Krakowskie do Konwiktorskiej, a 178 skrócić do :mewa: Ronda Daszyńskiego? Przecież teraz 178 będzie dublować 4 stacje M2C :roll: Zostawić coś nad metrem ok - ale może nie tasiemca z Ursusa?
Gówniane 227 zostawione, 25 wraca na Annopol. Przepraszam bardzo ale dlaczego Bródno ma/będzie mieć tyle bezpośrednich linii do centrum skoro ma 4 do :mewa: Dw. Wileński (a także bezpośrednio na Marszałkowską) oraz 500 do :mewa: Dw. Gdański? To chyba w zupełności wystarczy.
512 to już mogliby zrobić na jakieś 290 a nie sobie w kulki lecą z "linią przyspieszoną", ale czego ja wymagam skoro obok funkcjonuje inny mega pośpiech 460?... :roll:
O 159, 187 się nie wypowiem bo nie znam tych rejonów. Reszta zmian wydaje się ok. Zwłaszcza zmian tramwajowych. Jedyne co razi to ten 25. No i oczywiście brak dojazdu z ŻiW do :mewa: RD o czym wspominał Fik.
Gdynianin pisze: Szkoda, że 521 vel 113 nie zostanie skierowane do :mewa: Stadion. Za to dobrze, że 125 - może w przyszłości spowoduje to zrobienie z niej głównej linii dla Anina i zmianę 525 w szczytową E-5).
Coś nie halo jest tez z obsługą Grochowa i Olszynki - dodatkowo 166?! Tam się prosi żeby były dwie linie - jedna z Olszynki na TŁ (523) i jedna silna z Gocławka do :mewa: Stadion (102).
No nie. Pragę Północ przez to E-5 zamknęli to teraz tu zaczniesz o tym gadać? #-o
Mam dla ciebie radę: https://www.youtube.com/watch?v=CExlwc5 ... tu.be&t=4s

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 kwie 2014, 15:27

Dwie linie na Centralny będę miał, co 20 minut każda? (Jeśli już 517 ma zostać, to niechże połączą to 160 ze 171! >.< )
To jakaś kpina, generalnie rozwój komunikacji szynowej powinien pozytywnie wpływać na jakość komunikacji autobusowej, a tu taki klops. Tak na szybko, te zmiany są o dupę potłuc, bo nie zaoszczędzi się nic, namnoży się numerków, a i potwórków parę powstanie lub zostanie nieźle zakonserwowanych (w zmiany po wyborach jakoś wcale nie wierzę). No i brak linii z ŻiW na Daszyniaka - rażące niedopatrzenie. Liczę, że coś pominięto :<

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 16 kwie 2014, 15:35

emyl pisze:Dwie linie na Centralny będę miał, co 20 minut każda? (Jeśli już 517 ma zostać, to niechże połączą to 160 ze 171! >.< )

Żadnego łączenia 160 z 171 :!: 160 niech zostanie na swojej trasie. Zamiast 260 niech będzie 460 (-(

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 16 kwie 2014, 15:57

Gdynianin pisze:Po wyborach 160 i 260 połączy się w jedno 160 Targówek-Wileński i tyle ;)

Szkoda, że 521 vel 113 nie zostanie skierowane do :mewa: Stadion. Za to dobrze, że 125 - może w przyszłości spowoduje to zrobienie z niej głównej linii dla Anina i zmianę 525 w szczytową E-5).
Ja cie grzecznie prosze: Zajmij sie komunikacja w swojej Gdyni i odstosunkuj sie wreszcie od 525 i Anina :)

Co do 125: Zmiana dobra, choc lepsze byloby skrocenie jej do Wiatracznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 kwie 2014, 16:05

ARTUR P pisze:Żadnego łączenia 160 z 171 :!: 160 niech zostanie na swojej trasie. Zamiast 260 niech będzie 460 (-(
Jeszcze więcej numerków, błagam. Jeszcze więcej linii na odcinkach dublujących szynę, o to też błagam... :twisted:

Awatar użytkownika
Marvin
Posty: 172
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:55
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: Marvin » 16 kwie 2014, 16:37

http://www.transport-publiczny.pl/img/TW4.png
Patrzę na lokalizację przystanków przy Daszyniaku i widzę, że nie będzie wygodnej przesiadki z 105/109 do metra. Chyba że ten przystanek na wysokości Przyokopowej zostanie przesunięty trochę do przodu, do zachodniej głowicy stacji (przy wschodniej dla 105 nie wchodzi w grę, byłby przed samym lewoskrętem). Powinna być też wygodna przesiadka 105->10, ale nie koniecznie przy rondzie (np. na przyst. Karolkowa).

Autobus Czerwon
Posty: 4147
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 16 kwie 2014, 16:43

Czemu 174 nie mogło pojechać za 178 przez Świętokrzyską i Krakowskie do Konwiktorskiej.
Tak, po co linia ma być regularna i częsta, skoro może stać w korkach? 174 jeździ częściej niż 178.

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 16 kwie 2014, 17:01

emyl pisze:
ARTUR P pisze:Żadnego łączenia 160 z 171 :!: 160 niech zostanie na swojej trasie. Zamiast 260 niech będzie 460 (-(
Jeszcze więcej numerków, błagam. Jeszcze więcej linii na odcinkach dublujących szynę, o to też błagam... :twisted:
Bądź poważny: ilość numerków i dublowanie szyny jest problemem :D
160 na obecnej trasie się przyda, a i na al. Jana Pawła II będzie "mile" widziane (mimo częstej szyny). Zamiast 260 powinno powstać 460, które szybciej dowiezie do metra. 460 kursujące od 5:30 do 21:30 w dp co 5/10/-, a w święto 160 co 10 minut . 8 brygad na 160 to pewnie i tak mniej niż gdyby miało kursować 160/260. :-k

Znacznie bardziej obawiam się czy "Derby" nie będą lamentować nad skróceniem 527 :shock:

BJJ
Posty: 268
Rejestracja: 17 sie 2011, 13:32
Kontakt:

Post autor: BJJ » 16 kwie 2014, 17:50

ARTUR P pisze:
emyl pisze: Znacznie bardziej obawiam się czy "Derby" nie będą lamentować nad skróceniem 527 :shock:
i słusznie! Nie wiem, czy jest w tym mieście drugie takie osiedle, które nie miałoby choćby jednego bezpośredniego połączenia do Centrum sensu largo (mam tu ma myśli wszystko od od Bankowego od AL).
2-3 wygodne przesiadki, żeby dojechać do centrum. czad.
Inicjatywa Społeczna na Rzecz
Zrównoważonego Rozwoju Białołęki
„Białołęka Jest Jedna”

http://www.bialolekajestjedna.blogspot.com

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 16 kwie 2014, 18:02

BJJ pisze:
ARTUR P pisze:
i słusznie! Nie wiem, czy jest w tym mieście drugie takie osiedle, które nie miałoby choćby jednego bezpośredniego połączenia do Centrum sensu largo (mam tu ma myśli wszystko od od Bankowego od AL).
2-3 wygodne przesiadki, żeby dojechać do centrum. czad.
527 po otwarciu M2C powinno pojechać do CH Arkadia przez most Gdański :!: Po co dwie główne linie do Wileńskiego?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 kwie 2014, 19:00

ARTUR P pisze:Bądź poważny: ilość numerków i dublowanie szyny jest problemem :D
To są topowe problemy tego układu. Miliony zbędnych oznaczeń, wzajemna kanibalizacja, słabe linie w podobnych relacjach, multirelacyjność kosztem kanalizacji. Jestem śmiertelnie poważny.

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 kwie 2014, 19:04

Pytanie czy ZTM po propozycjach zmian, powinien przeprowadzać wśród mieszkańców konsultacje? Bo wtedy o komunikacji często wypowiadają się osoby, nie mające o niej zielonego pojęcia i nie widzące dalej niż czubek własnego nosa.
Na FB pojawiła się właśnie prośba od znanego nam wszystkim Pana Jacka Marszałka:
Szanowny ZTM bardzo proszę by po otwarciu drugiej linii metra zlikwidować linię 303 i przywrócić w końcu linię 103 na starą trasę:Cm.Północny(Brama Główna)-Dw.Wschodni(Kijowska) a za linię 103 uruchomić linię o numerze 106 na trasie:Metro Młociny-Dw.Zachodni(Tunelowa). Czy zrobicie to o co proszą mieszkańcy Bielan , Żoliborza i Pragi Północ by przywrócić linię 103 na starą trasę z Cm.Północnego na Dw.Wschodni. Pozdrawiam. Odpiszcie.
Myślę, że podobnych wniosków jak powyższy, w tym od różnego rodzaju radnych i innych będzie tysiące. Więc nie wiem, czy konsultacje i spotkania to dobry pomysł.
A tak swoją drogą, to uważam, że za obstawanie tyle lat przy swoim pomyśle, Panu od 103 należy się nagroda za wytrwałość. Jakikolwiek projekt by nie był podany (choćby nawet dotyczyło to Wawra), na 100% wiemy, że prędzej czy później w konsultacjach będzie prośba JM o przywrócenie 103 z Huty na Dw. Wschodni (Kijowska).
Potem ZTM "wsłuchuje się w głosy pasażerów" (swoją drogą bardzo ładne określenie) i mamy problem o którym wyżej napisał emyl. Multum rzadkich linii, dublujących szynę, po to, by wszystkich zadowolić.

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 16 kwie 2014, 19:18

ARTUR P pisze:Zamiast 260 powinno powstać 460, które szybciej dowiezie do metra. 460 kursujące od 5:30 do 21:30 w dp co 5/10/-, a w święto 160 co 10 minut .
Kolejny czerwony numerek? Proszę... 460 będzie jeździło nabite, a w 160 muchy będą wybierać miejsce siedzące dla siebie. Taki przykład już mamy - 101 i E-x na Tarchodworach.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 16 kwie 2014, 19:21

BJJ pisze:
ARTUR P pisze:
i słusznie! Nie wiem, czy jest w tym mieście drugie takie osiedle, które nie miałoby choćby jednego bezpośredniego połączenia do Centrum sensu largo (mam tu ma myśli wszystko od od Bankowego od AL).
2-3 wygodne przesiadki, żeby dojechać do centrum. czad.
Jest. Jak już tak się bawimy. Coś z mojego podwórka. Dąbrówka Wiślana nie ma bezpośredniego połączenia z centrum. Nijak nie chcą puścić dalej 511 niż do marymontu. A mi się marzy żeby jezdziło do centralnego, myślisz że jak wyśle taką petycje do ZTMu to przeczytają choć linijkę czy od razu wyrzucą do kosza? :D Marzenia można mieć albo czemu nie od razu na lotnisko chopina od marymontu przez popiełuszki - okopową - towarową i żwirki i wigury, zastępując na tym odcinku 175. Fajne S-F nie? No tak ale cholera w Derbach mieszkają święte krowy to oni muszą mieć bezposredniego busa do centrum.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 kwie 2014, 19:23

sprinter pisze:
ARTUR P pisze:Zamiast 260 powinno powstać 460, które szybciej dowiezie do metra. 460 kursujące od 5:30 do 21:30 w dp co 5/10/-, a w święto 160 co 10 minut .
Kolejny czerwony numerek? Proszę... 460 będzie jeździło nabite, a w 160 muchy będą wybierać miejsce siedzące dla siebie. Taki przykład już mamy - 101 i E-x na Tarchodworach.
I słusznie, częsty autobus nie jest potrzebny na Gorzykowskiej, Al. Solidarności i Rzeszotarskiej, a nawet na Szwedzkiej. :wink:

ODPOWIEDZ