Komunikacja miejska po M2C
: 16 kwie 2014, 15:24
Zaczyna się wpychanie ludzi na siłę do metra żeby do centrum jeździli naokoło ale metrem ![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Podział 102 na 102 i 151 do bani. Jedyny plus z tego 151 to, że będzie zachowanie połączenie UW z BUW. Ale i tak uważam, że powinno się tą relację zapewnić jakąś inną linią, a 102 zostawić na obecnej bo jest dobra.
Skrócenie 125 też do bani. Na Grochowskiej będzie pewnie świecić pustaki (tak jak wymienione wyżej 102) bo ludzie będą uciekać w 135, tramwaje i wszystkiego co ich na Wileński dowiezie...
Czemu 174 nie mogło pojechać za 178 przez Świętokrzyską i Krakowskie do Konwiktorskiej, a 178 skrócić do
Ronda Daszyńskiego? Przecież teraz 178 będzie dublować 4 stacje M2C
Zostawić coś nad metrem ok - ale może nie tasiemca z Ursusa?
Gówniane 227 zostawione, 25 wraca na Annopol. Przepraszam bardzo ale dlaczego Bródno ma/będzie mieć tyle bezpośrednich linii do centrum skoro ma 4 do
Dw. Wileński (a także bezpośrednio na Marszałkowską) oraz 500 do
Dw. Gdański? To chyba w zupełności wystarczy.
512 to już mogliby zrobić na jakieś 290 a nie sobie w kulki lecą z "linią przyspieszoną", ale czego ja wymagam skoro obok funkcjonuje inny mega pośpiech 460?...![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
O 159, 187 się nie wypowiem bo nie znam tych rejonów. Reszta zmian wydaje się ok. Zwłaszcza zmian tramwajowych. Jedyne co razi to ten 25. No i oczywiście brak dojazdu z ŻiW do
RD o czym wspominał Fik.
Mam dla ciebie radę: https://www.youtube.com/watch?v=CExlwc5 ... tu.be&t=4s
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Podział 102 na 102 i 151 do bani. Jedyny plus z tego 151 to, że będzie zachowanie połączenie UW z BUW. Ale i tak uważam, że powinno się tą relację zapewnić jakąś inną linią, a 102 zostawić na obecnej bo jest dobra.
Skrócenie 125 też do bani. Na Grochowskiej będzie pewnie świecić pustaki (tak jak wymienione wyżej 102) bo ludzie będą uciekać w 135, tramwaje i wszystkiego co ich na Wileński dowiezie...
Czemu 174 nie mogło pojechać za 178 przez Świętokrzyską i Krakowskie do Konwiktorskiej, a 178 skrócić do
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Gówniane 227 zostawione, 25 wraca na Annopol. Przepraszam bardzo ale dlaczego Bródno ma/będzie mieć tyle bezpośrednich linii do centrum skoro ma 4 do
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
512 to już mogliby zrobić na jakieś 290 a nie sobie w kulki lecą z "linią przyspieszoną", ale czego ja wymagam skoro obok funkcjonuje inny mega pośpiech 460?...
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
O 159, 187 się nie wypowiem bo nie znam tych rejonów. Reszta zmian wydaje się ok. Zwłaszcza zmian tramwajowych. Jedyne co razi to ten 25. No i oczywiście brak dojazdu z ŻiW do
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
No nie. Pragę Północ przez to E-5 zamknęli to teraz tu zaczniesz o tym gadać?Gdynianin pisze: Szkoda, że 521 vel 113 nie zostanie skierowane doStadion. Za to dobrze, że 125 - może w przyszłości spowoduje to zrobienie z niej głównej linii dla Anina i zmianę 525 w szczytową E-5).
Coś nie halo jest tez z obsługą Grochowa i Olszynki - dodatkowo 166?! Tam się prosi żeby były dwie linie - jedna z Olszynki na TŁ (523) i jedna silna z Gocławka doStadion (102).
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Mam dla ciebie radę: https://www.youtube.com/watch?v=CExlwc5 ... tu.be&t=4s