Strona 45 z 56

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 15 kwie 2015, 10:26
autor: pawcio
To był cytat z fika.
viewtopic.php?p=943375#p943375

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 15 kwie 2015, 13:25
autor: osa
Moja propozycja: oprócz 11 prosto 10, ale bez podkręcania rozkładu i do Nowego Bemowa, wtedy 23 przeź Koło do os. Górczewska

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 15 kwie 2015, 13:25
autor: osa
Oczywiście zmiana linii 23 tylko dlatego, że na pętli Nowe Bemowo byłoby za mało miejsca po zakrańcowaniu tam "10".

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 15 kwie 2015, 13:32
autor: Nordyk110
I komu te 23 na OSG jest potrzebne ?

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 15 kwie 2015, 14:42
autor: Szeregowy_Równoległy
Chyba chodzi o zakrańcowanie tego 23 gdziekolwiek, skoro 10 peron na Bemowie by w wersji Osy ukradła.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 11 maja 2015, 10:35
autor: barluk
Zarząd Transportu Miejskiego, w wyniku konsultacji społecznych, wprowadził szereg korekt do projektu zmian w układzie linii autobusowych na Bemowie, Bielanach i Woli. Nowa propozycja zapewnia dopasowanie tras do zgłaszanych w trakcie konsultacji potrzeb oraz uwzględnia wyniki przeprowadzonych przez ZTM badań a także aktualne możliwości taborowe.
Każdy głos, każda uwaga i każdy postulat przekazany ZTM w trakcie konsultacji, które były prowadzone w marcu br., został bardzo szczegółowo przeanalizowany. Najczęściej powtarzające się postulaty zostały uwzględnione. Zapraszamy do zapoznania się ze skorygowaną propozycją

Linia 129
Jej trasa ani częstotliwość kursowania nie zostaną zmienione.
Proponowana korekta jej trasy była ściśle związana z propozycją zmiany trasy linii 197. Jednak 197 także pozostanie na swojej obecnej trasie.


Linia 167
Trasa linii nie zmieni się. Bez zmian pozostanie także jej częstotliwość kursowania.
W trakcie konsultacji otrzymaliśmy wiele postulatów o zachowanie połączenia Chomiczówki z Bemowem i Woli z Ochotą oraz Mokotowem. Na decyzję o pozostawieniu linii bez zmian miało wpływ również planowane utrzymanie kursowania, między Jelonkami a Ochotą, linii 184.


Linia 112
Nowa propozycja zakłada skierowanie linii na nową trasę:
CH MARKI - ... - Żeromskiego – al. Reymonta – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO.

Linia miałaby kursować z obecną częstotliwością, czyli co 10 minut w godzinach szczytu oraz co 12 poza godzinami szczytu i w święta.
Nowa trasa pozwoli na utrzymanie połączenia w relacji Targówek – Bielany – Nowe Bemowo. Pozwoli również na zrealizowanie licznych postulatów o poprawę punktualności i regularności jej kursowania. Połączenie w relacji Bielany – Bemowo – Jelonki – Karolin zapewni zaś nowa linia 284.

Linia 184
Według najnowszej propozycji linia miałaby kursować następującą trasą:
SZCZĘŚLIWICE - ... - Połczyńska – Powstańców Śląskich – Człuchowska – Lazurowa – Górczewska – OS. GÓRCZEWSKA
z częstotliwością co 20 minut w szczycie, poza nim oraz w święto.

Pozwoli to na zachowanie połączenia Jelonek i Odolan z Dworcem Zachodnim, o co prosili pasażerowie a także na poprawę obsługi komunikacyjnej ciągu ul. Człuchowskiej.


Linia 284
Będzie to nowa linia która będzie kursowała na trasie:
METRO MŁOCINY – Kasprowicza – al. Reymonta – Powstańców Śląskich – Wrocławska – Radiowa – Powstańców Śląskich – Człuchowska – Lazurowa – Szeligowska – Połczyńska – KAROLIN.

Propozycja zakłada, że autobusy będą podjeżdżały na przystanki co 20 minut zarówno w godzinach szczytu, jak i poza szczytem, a także w święto.
Jej podstawowymi zadaniami będzie przejęcie północnego odcinka trasy linii 184 (Bielany – Bemowo – Jelonki), zachodniego odcinka trasy linii 112 (Bemowo – Jelonki – Karolin) oraz obsługa gęsto zabudowanego osiedla mieszkaniowego przy ul. Wrocławskiej.

Linia 197
Linia pozostanie na swojej obecnej trasie. Zmieni się jednak jej częstotliwość w godzinach szczytu. Autobusy będą kursowały co 15 a nie co 12 minut. Częstotliwość poza godzinami szczytu i w święta będzie taka jak obecnie, czyli co 15 i co 20 minut.
Jednocześnie, na najbardziej obciążonym odcinku jej trasy zostanie uruchomiona nowa linia 397, która będzie kursowała w godzinach szczytu pomiędzy Kołem a stacją metra Stare Bielany. Dzięki temu na ul. Obrońców Tobruku autobusy będą kursowały co 7-8 minut w godzinach szczytu.
Pozostawienie linii na dotychczasowej trasie wiąże się z uwzględnieniem postulatów o utrzymanie dojazdu z północnego Ursusa na ciąg ul. Połczyńskiej oraz zachowanie bezpośredniego połączenia rejonu ul. Obrońców Tobruku z Fortem Wola i Ciepłownią Wola.


Linia 397
Będzie to nowa linia kursująca na trasie:
KOŁO – ks. Janusza (powrót: ks. Janusza – Obozowa – Ciołka – Newelska – ks. Janusza – KOŁO) – ks. Bolesława – Obrońców Tobruku – Rudnickiego – Perzyńskiego – Żeromskiego – al. Zjednoczenia – METRO STARE BIELANY.
Będzie kursowała tylko w godz. szczytu z częstotliwością co 15 minut (naprzemiennie z linią 197).

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 11 maja 2015, 10:42
autor: TGM
Linia 284
Będzie to nowa linia która będzie kursowała na trasie:
METRO MŁOCINY – Kasprowicza – al. Reymonta – Powstańców Śląskich – Wrocławska – Radiowa – Powstańców Śląskich – Człuchowska – Lazurowa – Szeligowska – Połczyńska – KAROLIN.

(...) oraz obsługa gęsto zabudowanego osiedla mieszkaniowego przy ul. Wrocławskiej.
Na dołączonej mapce (przydużej nieco) tego nie widać (-( .

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 11 maja 2015, 10:55
autor: fik
197 to nie miało być wzmacniane od Koła w inną stronę?
Ogólnie to kosmiczna żenada.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 11 maja 2015, 10:57
autor: Georg
Oberwał Karolin. Dotąd miał linię co 10/12/12, teraz co 20/20/20. I chyba słusznie. 112 na Nowym Bemowie to słuszny krok - może dzięki temu będą godziwe postoje, które choć trochę zmniejszą opóźnienia. Na Chomiczówce nie byłoby na to miejsca. Ogólnie zmartwiły mnie dwie rzeczy: 167 dalej będzie długa i niepunktualna - można było chociaż ją podzielić na pół. A druga rzecz: pozostanie przy dziadowskiej częstotliwości 129. Relacja przez Strąkową mogłaby być dobra, ale pod warunkiem istnienia normalnej linii (co 15/20/20), a nie co 30/30/30 i jeszcze od 6 do 21. I znowu będzie więcej linii, ale o mniejszych częstotliwościach. Można jeszcze pomyśleć o jakiejś koordynacji 155 i 197 na odcinku Koło-Reduta Wolska w godzinach szczytu. Może zmniejszenie częstotliwości 155 do 15 minut? Wtedy w rozkład ładnie dałoby się wpasować 129 co 30 minut.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 11 maja 2015, 10:58
autor: Vilén
Brakuje mi w tej propozycji tylko uruchomienia linii 384 i 297. Jak szaleć to szaleć.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 11 maja 2015, 11:02
autor: person
fik pisze:197 to nie miało być wzmacniane od Koła w inną stronę?
Od Koła do Cm.Wolskiego? Ciekawe byłoby to wzmocnienie...
(od początku proponowano wzmocnienie z OT do MSB)

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 11 maja 2015, 11:07
autor: ashir
A jak to 397 będzie zawracało przy przystanku Metro Stare Bielany, chyba poprzez jakieś kryterium uliczne? :) A co do 284 to ja dobrze rozumiem, że będzie w obydwie strony jeździło Al. Reymonta (tzn. w kierunku Młocin z pominięciem Przybyszewskiego)? :-k

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 11 maja 2015, 11:17
autor: fik
person pisze:
fik pisze:197 to nie miało być wzmacniane od Koła w inną stronę?
Od Koła do Cm.Wolskiego? Ciekawe byłoby to wzmocnienie...
Naprawdę, obecnie spodziewać się można wszystkiego, nie wiem czemu ubzdurałem sobie, że mają być kursy Znana - Koło.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 11 maja 2015, 11:23
autor: mb112
Ogólnie bez sensu. 284 będzie dublować tramwaj na tak długim odcinku jak obecne 112 (a przecież można było dać 112 na Stare Bemowo).
Po co 184 na Jelonki ? To z kolei też dublowanie tramwaju na Wolskiej i Powstańców. Ewentualnie miałoby to sens, jeśli by w przyszłości puścić to przez Jana Kazimierza (ale wtedy nie na Szczęśliwice tylko na Tunelową albo do metra).
Pozostaje dziadowe 129 i przydługie 167.
A w ogóle to jest niekonsekwentnie, bo na mapce jest 284 prosto przez Powstańców a w tekście przez Wrocławską (wtedy Pirenejska zostaje bez niczego - kolejna bzdura).

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 11 maja 2015, 11:30
autor: Georg
fik pisze:
person pisze: Od Koła do Cm.Wolskiego? Ciekawe byłoby to wzmocnienie...
Naprawdę, obecnie spodziewać się można wszystkiego, nie wiem czemu ubzdurałem sobie, że mają być kursy Znana - Koło.
Bo takie kursy nie byłyby głupim rozwiązaniem przed reformą tramwajową. W godzinach szczytu pasażerowie z przystanków Znana, Strąkowa i Antka Rozpylacza mogli zamiast ładować się w 520 i stać w korkach przed Okopową podjechać do przesiadki w tramwaje przy Reducie Wolskiej. Na pewno byłoby to szybciej, niż jazda 129 do Hali Wola i przesiadka w tramwaje.