Pewnie i takie było założenie, tylko jak widać się nie sprawdza. Może więc warto przemyśleć i zmodyfikować trasę 136?Z tego co kojarzę to założenie było takie: Kasprzaka dla autobusów, Wolska dla samochodów. I nie jestem pewien czy coś się zmieniło.
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Ale rozróżnienie nie musi być ścisłe. Dla mnie relacja Ursynów-GalMok jest promienista, a Mokotów-Ochota-Wola obwodowa. Zresztą imho nie ma to znaczenia dla kwestii, że warto zapewnić jaką-taką regularność kursowania, czy to 136, czy 501.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie się "nie sprawdza", tylko "zabrakło jaj by je wdrożyć". Buspasa nie ma ani przy wiaduktach kolejowych, ani na objezdzie budowy wentylatorni, bo przecież "założenia założeniami, 2 pasy muszą być"...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wybory tuż tuż, tak więc kolejna linia wyborcza: 371
http://autobusczerwony.blox.pl/2018/04/ ... zowka.html
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
Ja tam nie narzekam, kolejna linia do pracy
Natomiast szlag mnie trafia, jak patrzę na to marnowanie brygad - bo przepraszam bardzo, ale po skręcie w Powstańców Śląskich, to 171 staje się dość puste.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
To nie marnowanie brygad. To wyciąganie brygad z betonowego korka na EP.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No świetnie, w związku z czym 171 będzie jeszcze bardziej nieregularne i o jakiejkolwiek koordynacji z 371 można zapomnieć, więc niewykluczone, że efektywnie na autobus będzie czekać się dłużej. Zachowawczość ZTM, który nie potrafi w obecnej sytuacji całości 171 urwać na Daszyńskim, jest skandaliczna.
A można było przy okazji 1xx UKSW (nowe) - Pułkowa - TMP - Sokratesa - Conrada - Piastów Śląskich - Wrocławska - Radiowa - Stare Bemowo i 114 na Powązki, dzięki czemu można by wreszcie urżnąć 205. I Chomiczówka syta i 171 całe (tylko skrócone).
A można było przy okazji 1xx UKSW (nowe) - Pułkowa - TMP - Sokratesa - Conrada - Piastów Śląskich - Wrocławska - Radiowa - Stare Bemowo i 114 na Powązki, dzięki czemu można by wreszcie urżnąć 205. I Chomiczówka syta i 171 całe (tylko skrócone).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Pytanie co w takim wypadku w momencie otwarcia M2 ? Moim zdaniem 109 i 171 w momencie otwarcia <M> Księcia Janusza powinny natychmiast być skrócone do tego miejsca. Chyba żeby to 371 wtedy dać wtedy jako szybszą dowozówkę z Nowego Bemowa tzn. Chomiczówka - Piastów Śląskich - Wrocławska - Radiowa - Dywizjonu 303 - Księcia Janusza - Metro a wtedy 171 zostawić naokoło przez Górce.
To też ciekawy pomysł, przydatna linia by była, tylko pytanie czy na UKSW jest potrzebne coś całotygodniowego skoro jest 181 a w weekendy 409 ? Może wystarczy krótka dowozówka UKSW - Metro Młociny tylko w godzinach funkcjonowania UKSW ?
Czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby wobec tego pocięcie 171 na dwie linie? Jedną z Torwaru do Centrum (wtedy nie musiałoby nawet mieć krańca, bo ma krótką trasę i miejsce na Torwarze) i coś Bemowa przez Powstańców na Górczewską (dalej wzmocnienie 109).
Czy nie lepiej byłoby wyciągnąć te brygady z Emilii Plater na Marszałkowską?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Po bramie Płn. 409 ma dopiero Prozy, więc odpada. Z kolei skrócone kursy 114 w koordynacji z każdym kursem tej linii na pełnej trasie by było chyba za dużo jak na DŚ moim zdaniem.mb112 pisze: ↑24 kwie 2018, 9:23Pytanie co w takim wypadku w momencie otwarcia M2 ? Moim zdaniem 109 i 171 w momencie otwarcia <M> Księcia Janusza powinny natychmiast być skrócone do tego miejsca. Chyba żeby to 371 wtedy dać wtedy jako szybszą dowozówkę z Nowego Bemowa tzn. Chomiczówka - Piastów Śląskich - Wrocławska - Radiowa - Dywizjonu 303 - Księcia Janusza - Metro a wtedy 171 zostawić naokoło przez Górce.
To też ciekawy pomysł, przydatna linia by była, tylko pytanie czy na UKSW jest potrzebne coś całotygodniowego skoro jest 181 a w weekendy 409 ? Może wystarczy krótka dowozówka UKSW - Metro Młociny tylko w godzinach funkcjonowania UKSW ?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ja nieśmiało zwrócę uwagę, że UKSW, jak każda inna uczelnia, działa przez 7 dni w tygodniu. 409, z jej częstotliwością, godzinami kursowania i siatką zatrzymań w ogóle bym nie brał pod uwagę w tej relacji; to wszystko są niby rzeczy do poprawienia, ale trochę nie widzę uzasadnienia dla inwestowania w linię o przelocie blisko 1h w jedną stronę, żeby dowieźć studentów do metra.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Lewoskręt na patelni?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mimo wszystko szybciej jest tędy niż przez Emilii Plater.
Zgadza się, na Emilce po południu jest masakra. Najlepiej by było to 171 już teraz skrócić w cholerę do Daszyńskiego, a na Torwar faktycznie albo jakaś krótka linia do Centrum, albo już nawet wydłużenie chociażby 501 byłoby lepsze. W tym korku na Emilce tkwią też 117 i 507, na samą zawrotkę tracą mnóstwo czasu, nie dałoby rady coś też zakombinować żeby je dać na pętlę pod Centralnym ? (też ciężko z niej wyjechać, ale zawsze trochę lepiej)
Świętokrzyska do Marszałkowskiej po południu też się korkuje, chociaż chyba faktycznie i tak byłoby szybciej niż przez Emilkę. Lewoskręt na patelni można w sumie ominąć jadąc prosto i zawracając przy Żurawiej (nielegalnie) albo Hożej (tu już raczej legalnie).
Pomysł fika ze wzmocnionym 108 do Centrum jest ok. Tylko cały problem polega na takim przejeździe, żeby nie generował on dodatkowych opóźnień.
Może coś takiego: Al. Jerozolimskie - Marszałkowska - Świętokrzyska (kraniec) - Jasna - Zgoda - Krucza - Al. Jerozolimskie - Bracka - Pl. Trzech Krzyży i dalej na Torwar. Tylko wtedy musiałaby się zmienić sygnalizacja dla pojazdów skręcających z Kruczej w lewo w Al. Jerozolimskie.
Może coś takiego: Al. Jerozolimskie - Marszałkowska - Świętokrzyska (kraniec) - Jasna - Zgoda - Krucza - Al. Jerozolimskie - Bracka - Pl. Trzech Krzyży i dalej na Torwar. Tylko wtedy musiałaby się zmienić sygnalizacja dla pojazdów skręcających z Kruczej w lewo w Al. Jerozolimskie.