Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 sty 2018, 15:02

Ale rozróżnienie nie musi być ścisłe. Dla mnie relacja Ursynów-GalMok jest promienista, a Mokotów-Ochota-Wola obwodowa. Zresztą imho nie ma to znaczenia dla kwestii, że warto zapewnić jaką-taką regularność kursowania, czy to 136, czy 501.
Z tego co kojarzę to założenie było takie: Kasprzaka dla autobusów, Wolska dla samochodów. I nie jestem pewien czy coś się zmieniło.
Pewnie i takie było założenie, tylko jak widać się nie sprawdza. Może więc warto przemyśleć i zmodyfikować trasę 136?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 sty 2018, 6:17

Nie się "nie sprawdza", tylko "zabrakło jaj by je wdrożyć". Buspasa nie ma ani przy wiaduktach kolejowych, ani na objezdzie budowy wentylatorni, bo przecież "założenia założeniami, 2 pasy muszą być"...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 23 kwie 2018, 21:23

Wybory tuż tuż, tak więc kolejna linia wyborcza: 371 -> http://autobusczerwony.blox.pl/2018/04/ ... zowka.html

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 23 kwie 2018, 22:59

Ja tam nie narzekam, kolejna linia do pracy ;) Natomiast szlag mnie trafia, jak patrzę na to marnowanie brygad - bo przepraszam bardzo, ale po skręcie w Powstańców Śląskich, to 171 staje się dość puste.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 kwie 2018, 7:14

To nie marnowanie brygad. To wyciąganie brygad z betonowego korka na EP.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 kwie 2018, 8:26

No świetnie, w związku z czym 171 będzie jeszcze bardziej nieregularne i o jakiejkolwiek koordynacji z 371 można zapomnieć, więc niewykluczone, że efektywnie na autobus będzie czekać się dłużej. Zachowawczość ZTM, który nie potrafi w obecnej sytuacji całości 171 urwać na Daszyńskim, jest skandaliczna.

A można było przy okazji 1xx UKSW (nowe) - Pułkowa - TMP - Sokratesa - Conrada - Piastów Śląskich - Wrocławska - Radiowa - Stare Bemowo i 114 na Powązki, dzięki czemu można by wreszcie urżnąć 205. I Chomiczówka syta i 171 całe (tylko skrócone).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

mb112
Posty: 1004
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 24 kwie 2018, 9:23

Pytanie co w takim wypadku w momencie otwarcia M2 ? Moim zdaniem 109 i 171 w momencie otwarcia <M> Księcia Janusza powinny natychmiast być skrócone do tego miejsca. Chyba żeby to 371 wtedy dać wtedy jako szybszą dowozówkę z Nowego Bemowa tzn. Chomiczówka - Piastów Śląskich - Wrocławska - Radiowa - Dywizjonu 303 - Księcia Janusza - Metro a wtedy 171 zostawić naokoło przez Górce.
fik pisze:
24 kwie 2018, 8:26
A można było przy okazji 1xx UKSW (nowe) - Pułkowa - TMP - Sokratesa - Conrada - Piastów Śląskich - Wrocławska - Radiowa - Stare Bemowo i 114 na Powązki, dzięki czemu można by wreszcie urżnąć 205. I Chomiczówka syta i 171 całe (tylko skrócone).
To też ciekawy pomysł, przydatna linia by była, tylko pytanie czy na UKSW jest potrzebne coś całotygodniowego skoro jest 181 a w weekendy 409 ? Może wystarczy krótka dowozówka UKSW - Metro Młociny tylko w godzinach funkcjonowania UKSW ?

Georg
Posty: 6032
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 kwie 2018, 10:33

pawcio pisze:
24 kwie 2018, 7:14
To nie marnowanie brygad. To wyciąganie brygad z betonowego korka na EP.
Czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby wobec tego pocięcie 171 na dwie linie? Jedną z Torwaru do Centrum (wtedy nie musiałoby nawet mieć krańca, bo ma krótką trasę i miejsce na Torwarze) i coś Bemowa przez Powstańców na Górczewską (dalej wzmocnienie 109).

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 kwie 2018, 10:42

Czy nie lepiej byłoby wyciągnąć te brygady z Emilii Plater na Marszałkowską?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
J23
Posty: 138
Rejestracja: 02 sty 2015, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: J23 » 24 kwie 2018, 11:20

mb112 pisze:
24 kwie 2018, 9:23
Pytanie co w takim wypadku w momencie otwarcia M2 ? Moim zdaniem 109 i 171 w momencie otwarcia <M> Księcia Janusza powinny natychmiast być skrócone do tego miejsca. Chyba żeby to 371 wtedy dać wtedy jako szybszą dowozówkę z Nowego Bemowa tzn. Chomiczówka - Piastów Śląskich - Wrocławska - Radiowa - Dywizjonu 303 - Księcia Janusza - Metro a wtedy 171 zostawić naokoło przez Górce.
fik pisze:
24 kwie 2018, 8:26
A można było przy okazji 1xx UKSW (nowe) - Pułkowa - TMP - Sokratesa - Conrada - Piastów Śląskich - Wrocławska - Radiowa - Stare Bemowo i 114 na Powązki, dzięki czemu można by wreszcie urżnąć 205. I Chomiczówka syta i 171 całe (tylko skrócone).
To też ciekawy pomysł, przydatna linia by była, tylko pytanie czy na UKSW jest potrzebne coś całotygodniowego skoro jest 181 a w weekendy 409 ? Może wystarczy krótka dowozówka UKSW - Metro Młociny tylko w godzinach funkcjonowania UKSW ?
Po bramie Płn. 409 ma dopiero Prozy, więc odpada. Z kolei skrócone kursy 114 w koordynacji z każdym kursem tej linii na pełnej trasie by było chyba za dużo jak na DŚ moim zdaniem.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 kwie 2018, 11:29

mb112 pisze:
24 kwie 2018, 9:23
To też ciekawy pomysł, przydatna linia by była, tylko pytanie czy na UKSW jest potrzebne coś całotygodniowego skoro jest 181 a w weekendy 409 ? Może wystarczy krótka dowozówka UKSW - Metro Młociny tylko w godzinach funkcjonowania UKSW ?
Ja nieśmiało zwrócę uwagę, że UKSW, jak każda inna uczelnia, działa przez 7 dni w tygodniu. 409, z jej częstotliwością, godzinami kursowania i siatką zatrzymań w ogóle bym nie brał pod uwagę w tej relacji; to wszystko są niby rzeczy do poprawienia, ale trochę nie widzę uzasadnienia dla inwestowania w linię o przelocie blisko 1h w jedną stronę, żeby dowieźć studentów do metra.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 kwie 2018, 7:38

KwZ pisze:
24 kwie 2018, 10:42
Czy nie lepiej byłoby wyciągnąć te brygady z Emilii Plater na Marszałkowską?
Lewoskręt na patelni?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Molo
Posty: 643
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 25 kwie 2018, 8:16

Mimo wszystko szybciej jest tędy niż przez Emilii Plater.

mb112
Posty: 1004
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 25 kwie 2018, 9:10

Zgadza się, na Emilce po południu jest masakra. Najlepiej by było to 171 już teraz skrócić w cholerę do Daszyńskiego, a na Torwar faktycznie albo jakaś krótka linia do Centrum, albo już nawet wydłużenie chociażby 501 byłoby lepsze. W tym korku na Emilce tkwią też 117 i 507, na samą zawrotkę tracą mnóstwo czasu, nie dałoby rady coś też zakombinować żeby je dać na pętlę pod Centralnym ? (też ciężko z niej wyjechać, ale zawsze trochę lepiej)
pawcio pisze:
25 kwie 2018, 7:38
KwZ pisze:
24 kwie 2018, 10:42
Czy nie lepiej byłoby wyciągnąć te brygady z Emilii Plater na Marszałkowską?
Lewoskręt na patelni?
Świętokrzyska do Marszałkowskiej po południu też się korkuje, chociaż chyba faktycznie i tak byłoby szybciej niż przez Emilkę. Lewoskręt na patelni można w sumie ominąć jadąc prosto i zawracając przy Żurawiej (nielegalnie) albo Hożej (tu już raczej legalnie).

Georg
Posty: 6032
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 25 kwie 2018, 23:38

Pomysł fika ze wzmocnionym 108 do Centrum jest ok. Tylko cały problem polega na takim przejeździe, żeby nie generował on dodatkowych opóźnień.
Może coś takiego: Al. Jerozolimskie - Marszałkowska - Świętokrzyska (kraniec) - Jasna - Zgoda - Krucza - Al. Jerozolimskie - Bracka - Pl. Trzech Krzyży i dalej na Torwar. Tylko wtedy musiałaby się zmienić sygnalizacja dla pojazdów skręcających z Kruczej w lewo w Al. Jerozolimskie.

ODPOWIEDZ